Tällainen viesti oli kartingpalstalla, aiheessa kisapaikkojen suihkut ja saunat.....(suora kopio)
Ainakin kerran on lämminvesi loppunut Ylivieskasta. No miten, kerrompa sen.
Takavuosina ajettiin raketin SM:mistä ja huoltajat kehottivat pikkukuskit pesuille ja saunomaan ekana, ajatuksena oli mennä isommalla joukolla (ukkoporukalla) saunomaan ja parantamaan mailmaa, ilmeisesti silloinkin olisi ollut AKK:n asiat pinnalla ja käsiteltävänä, tai vaihtoehtoisesti kehaistu oman nassikan vauhtia ja ajotaitoja muihin nähden ja aikakin olisi ollut alle J O T A K I N, ei ainakaan päälle, mahdollisesti haukuttu ne huoltajat ja päälleajajat jotka olivat sillähetkellä poissa saunatiloista.
Kovasti ihmeteltiin kyllä miten pojat viihtyivät saunareissullaan tosi pitkään. Mentiin tarkastamaan tilanne, Ovikin taisi olla lukittuna pojilla sisäpuolelta, ei senvuoksi että tytöt olisivat tulleet kurkkimaan, vaan siksi, että vesi pysyisi pesutiloissa.
Pojat Räikkönen, Heikkinen, Kohtala, Vilander, Havinen, Korsumäki ja tais siellä olla nykyinen valmennuspäällikkö Backmanin Janikin mukana, ja muutama muukin senajan sompaajista ja eihän se Teurosen Juusokaan varmasti voinut olla poissa. Ilmeisesti joku pojista oli ollut Tampereen akvaariossa ja keksi nyt idean kun oli katsellut hylkeisen uiskentelua. Joku oli keksinyt tukkia viemärit ja tilkitä muutkin aukot. Tarpeeksi kun lämmintävettä lattialle juoksutti, niin tulihan siitä lämminvesiallas. Höyry oli pesuhuoneessa kova ja kossit siellä liukuivat seinästä toisee vatsallaan leikkien hylkeitä, tais siinä olla jonkinmoist kisaakin kuka ensin toisella seinällä.
Isien piti tyytyä silläkertaa kylmään suihkuun jopa Yli-Vieskassa. Vitsaa olis pitäny kosseille antaa.
PS. asian todellisen laidan voi kysyä pojilta itseltään, kukahan se mahtoikaan olla sen idean isä.
Kartigpalstalta kopioitu
kimin ystävä-oikeesti
1
749
Vastaukset
- totta tää
asia tottakin, itse mukana olleena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725