Naurattaa...

heh heh..

Enpäs olekaan tälle puolelle koskaan kirjottanut. Viestejä oon käyny selailemassa jo aikas säännöllisesti.. nyt kun sitten näin oikein rohkaistuin, niin kävinpä pistämässä tuonne treffit-palstalle profiilin. Joo...

Eipä aikaakaan, kun sinne sitten alko sadella kävijöitä... no kaikki miehiä.. ja sekös mua alko naurattaa... Pienistä se meikäläinenkin saa hepulin. Kertoo varmaan sitten jotain luonteesta. Niin kun tää viestikin, sori että tää on vähän sekava.

Tää oli vaan jotenkin pakko jakaa jonkun kanssa.;)

8

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä

bi-jutusta? En tiedä. Ihan hyvä ilmo se oli, ja itsekin vastaisin, jos luulisin että netin kautta voi seuraa koskaan löytää. Vaikka ei tämä näinkään tunnu tapahtuvan, mitä koitan nyt... Juuh. Onnea etsintään, eiköhän verkkoosi joku tyttönenkin käy, vastahan eilen ilmoituksen laitoit:)

• missä

Missä täällä suomi24:ssä on treffitpalsta?
      En tiiä. Olen vasta saanut oman koneen ja tässä yritän tutustua internetin ihmeelliseen maailmaan.

• Nimetön

Etusivulla osui tuo treffihommeli silmään, vasemmassa marginaalissa.

Laitoin oman profiilini vasta tänään, eikä siinä mitään bi-juttua ole, kun en semmonen ole. Puhut siis eri henkilöstä... =)

• hihkis
        Nimetön kirjoitti:

Etusivulla osui tuo treffihommeli silmään, vasemmassa marginaalissa.

Laitoin oman profiilini vasta tänään, eikä siinä mitään bi-juttua ole, kun en semmonen ole. Puhut siis eri henkilöstä... =)

näemmä sitten. Mutta ymmärrät nyt varmaan onkelman, eihän sieltä voi ketään löytää, kun en löydä edes lepakkojen pariin :))

• leseliisa

Minullakin oli aikoinaan täällä ilmoitus ja ilman mitään tulkinnan mahdollisuutta omassani luki: miehet älkööt vaivautuko ! Niin eikös noilta itseään täynnä olevilta jästipäiltä tullut yhteydenottoja...murr, grrr. Ilmoituksessani ei ollut pienintäkään viitettä bi/hetsku suuntaan, mutta miehillä on tunnetusti heikohko luetun ymmärtäminen...

• Dee

Se että miehet käyvät hanakasti lukemassa ilmoitustasi johtuu tasan siitä, että he laittavat hakukriteereihin vain esim. nainen ja sitte ikä haarukka. Ei siis seksuaalista suuntautumista. Joten heille tulee lista tietynikäisistä naisista. Siihen tuskin monillakaan seuraa hakevilla miehillä mitään suurempaa lesbofetissiä liittyy. Yksinkertaista, mutta totta.

• heh heh..

Jep, sehän siihen on syynä. Oot ihan oikeessa.
        Lähinnä olenkin huvittunut omasta reaktiostani.. siis koska mua alko kamalasti naurattamaan. Mietinkin tuolla alotusviestissä, että mahtaako tää kertoa jotain mun kierosta luonteesta sitten.. mene ja tiedä.
        Totta puhuen, ei mulle ensimmäisenä mikään miesten lesbofetissi tullut edes mieleen.

Vai liekö sitten ollut joku sunnuntaiaamun käsittämätön mieliala, josta toi hepuli sitten loppujen lopuksi laukesi..

• leseliisa
        heh heh.. kirjoitti:

Jep, sehän siihen on syynä. Oot ihan oikeessa.
        Lähinnä olenkin huvittunut omasta reaktiostani.. siis koska mua alko kamalasti naurattamaan. Mietinkin tuolla alotusviestissä, että mahtaako tää kertoa jotain mun kierosta luonteesta sitten.. mene ja tiedä.
        Totta puhuen, ei mulle ensimmäisenä mikään miesten lesbofetissi tullut edes mieleen.

Vai liekö sitten ollut joku sunnuntaiaamun käsittämätön mieliala, josta toi hepuli sitten loppujen lopuksi laukesi..

että joku mies vain käväisi sivuillani, vaan sitä, että sain viestejä miehiltä. Yksi kirjoitti jopa neljä kertaa, kun en vastannut. samon noita flirttikutsuja sateli.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe