Aikuiset, yksinäiset yksinelävät

Naiseläjä

Mihin menevät Oulussa seuraa hakevat aikuiset keski-ikäiset ihmiset? Olen eronnut ja tämä eronkipuilu alkaa helpottaa. Nyt olisi aika suunnata etiäpäin...mutta mihin? Ystävät ovat vakiintuneissa parisuhteissa, työyhteisössäkään ei ole "menokavereita". Pariin Forum-lehden ilmoitukseen olen vastannut, itsekin kerran ilmoittanut. Näitten seurauksena olen tavannut pari miestä, ihan mukavia ja kunnollisia, mutta eivät minun tyyppiäni. Siis se tie on katsottu hakuammunnaksi. Minut on kasvatettu sihen, ettei naisten sovi yksin mennä ravintolaan leimaantumisen pelossa, ja lähiökuppilat eivät ainakaan kiinnosta. Olen muutaman kerran käynyt Foksiassa ja saanutkin tanssia. Kuitenkin tanssittajien hoksattua, että olen yksin niin seksiseuraa kyllä vihjaillaan olevan tarjolla. Haluaisin ihan entisvanhaista seurustelun alkua, joka johtaisi niin pitkälle kuin molemmin puolin haluttaisiin.
En kehua retostele itseäni, tämä keskustelupalstahan ei ole seuranhakua varten. Kertokaa nyt mihin menisin ja mitä tekisin ettei aivan yksin tarvitse elämää elää? Kiitän etukäteen! PS. Sen kyllä olen kuullut ja pannut merkille, että meitä yksinäisiä on paljon...

37

6220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku-

      No voithan lähteä kanssani vaikka kävelylenkille kaupungin keskustaan. Kiinnostaako? Tosin olen 36-vuotias.

      • Anonyymi

        oon 53v. oon käyny naisen kanssa elokuvissa ja kävelyllä 15v. sitten en osaa


    • Oulutar

      Rohkeasti vaan yksin liikkeelle!
      Kyllä nykyään voi yksinkin lähteä ravintolaan liikkeelle, ja on pakkokin kun ystävät on kaikki tässä iässä perheellisiä.
      Välillä kyl tosin törmää ennakkoluuloihin, mut noin vanhanaikaisista ja ahtaista mielipiteistä ei kannata välittää! :)
      Ja niin muuten tutustuukin paremmin muihin ihmisiin.
      Oletko muuten minkä ikäinen?

    • minäkin yksin...

      Samoja ajatuksia on minunkin päässäni seurustelusta ja seuranhausta. Se vaan on niin hiton vaikeaa sen oikean uuden onnen löytäminen.
      Kaikki "menopaikat" olen toki käynyt tämän yksinäisyyden ajan aikana ja todennut ettei se meno ole muuttunut juurikaan niistä kultaisista nuoruusajoista. Samanlaista puuduttavaa pörräämistä jokaisesssa baarissa ja tanssipaikassa. Onhan sinkkukerhoja ja treffipalstoja olemassa vaikka kuinka, mutta kun ei nappaa nekään touhut niin...
      Miehenä on varmaankin helpompi lähteä liikenteeseen yksin, mutta pidemmän päälle sekin on erittäin turhauttavaa... tulis joku ja ampuis!
      Nooh, onneksi viikonloppu on viikon välein ja voi jälleen lähteä näyttäytymään :)

      • niin minäkin

        Eiköhän naiset perusteta naisten oma "kerho", ei tarvitsisi yksin lähteä liikkeelle?


      • alone me too

        Kannatettava ajatus! Miten saadaan asia vireille?


      • minäkin yksin...

        anteeksipyyntöni...
        jäi kertomatta että olen mies!
        En siis taida päästä porukkaan :(


      • niin minäkin kirjoitti:

        Eiköhän naiset perusteta naisten oma "kerho", ei tarvitsisi yksin lähteä liikkeelle?

        Se "kerho" olisi todella hyvä juttu. Miksei, sellainen "kerho" voisi ollakin kaikille avoin. Onko teillä kokemuksia tai tietoa siitä aikuisten sinkkujen porukasta, joka ilmoittelee Forumissa?


      • yksin eläjä...äijä :)
        bette kirjoitti:

        Se "kerho" olisi todella hyvä juttu. Miksei, sellainen "kerho" voisi ollakin kaikille avoin. Onko teillä kokemuksia tai tietoa siitä aikuisten sinkkujen porukasta, joka ilmoittelee Forumissa?

        ..seurailin minäkin heidän ilmoittelujaan ja kerran rohkaistuin menemään mukaan. Täytyy myöntää että meni pupu pöksyyn... 2-3 naista ja jotain 10 mulkoilevaa äijää istui hissukseen toriaitan yläkerran lehtereillä.
        Luistinkin tyylikkäästi tilaisuudesta ja ajattelin etten ainakaan minä jää siihen porukkaan pällistelemään.
        En tietenkään tuomitse heidän touhujaan...vilkasta näyttää olevan meno ainakin ilmoitteluista päätellen...päinvastoin hattua nostan porukan vetäjille. Se vaan ei ole mun juttu.


      • Älyn väläys
        yksin eläjä...äijä :) kirjoitti:

        ..seurailin minäkin heidän ilmoittelujaan ja kerran rohkaistuin menemään mukaan. Täytyy myöntää että meni pupu pöksyyn... 2-3 naista ja jotain 10 mulkoilevaa äijää istui hissukseen toriaitan yläkerran lehtereillä.
        Luistinkin tyylikkäästi tilaisuudesta ja ajattelin etten ainakaan minä jää siihen porukkaan pällistelemään.
        En tietenkään tuomitse heidän touhujaan...vilkasta näyttää olevan meno ainakin ilmoitteluista päätellen...päinvastoin hattua nostan porukan vetäjille. Se vaan ei ole mun juttu.

        Miten jos kuitenkin joskus sovitusti mentäisiin porukkaan mukaan katsomaan. Eilisessä lehdessä en kuitenkaan nähnyt mitään ilmoitusta kokoontumisesta. Siinä on kuitenkin ajatusta.
        Tai oisko joku niin fiksu, että pistäisi uuden porukan pystyyn, jonkun teeman (teatteri, konsertit, iltakävely, irkkupub...)merkeissä?


      • sinkkumies...
        Älyn väläys kirjoitti:

        Miten jos kuitenkin joskus sovitusti mentäisiin porukkaan mukaan katsomaan. Eilisessä lehdessä en kuitenkaan nähnyt mitään ilmoitusta kokoontumisesta. Siinä on kuitenkin ajatusta.
        Tai oisko joku niin fiksu, että pistäisi uuden porukan pystyyn, jonkun teeman (teatteri, konsertit, iltakävely, irkkupub...)merkeissä?

        Eikö kuitenkin kannattais kokoontua ikäryhmittäin. En minä ainakaan eläkeläisten kanssa seurustelemaan rupea. Haluaisin että minun ryhmääni tulisi 20-45 -vuotiaita naisia mahdollisimman paljon. Voisimme lähteä vaikka kävelylenkille, pyöräilemään, elokuviin, teatteriin, kirkkokonserttiin, luontoretkelle, hiihtämään, tai vaikka pelataan jotain peliä. Ensi kesänä voisi vaikka reissata Suomessa. Olisiko ketään kiinnostunutta?


      • keski-ikäinen(kö) sinkkumies
        sinkkumies... kirjoitti:

        Eikö kuitenkin kannattais kokoontua ikäryhmittäin. En minä ainakaan eläkeläisten kanssa seurustelemaan rupea. Haluaisin että minun ryhmääni tulisi 20-45 -vuotiaita naisia mahdollisimman paljon. Voisimme lähteä vaikka kävelylenkille, pyöräilemään, elokuviin, teatteriin, kirkkokonserttiin, luontoretkelle, hiihtämään, tai vaikka pelataan jotain peliä. Ensi kesänä voisi vaikka reissata Suomessa. Olisiko ketään kiinnostunutta?

        Ikäryhmittäinpä hyvinkin.... haloo!
        Ketjun aloittaja kuuluttikin keski-ikäisten menopaikkoja. Mikä on keski-ikä?


      • mukaan
        minäkin yksin... kirjoitti:

        anteeksipyyntöni...
        jäi kertomatta että olen mies!
        En siis taida päästä porukkaan :(

        lähtisin, jos saadaan porukkaa kasaan. Olen 37 v ja nainen, niin ja miksei miehiäkin voisi olla mukana :) Olisi kiva kokoontua joskus johonkin ja kattella mitä saataisiin aikaan...


      • Naiseläjä
        keski-ikäinen(kö) sinkkumies kirjoitti:

        Ikäryhmittäinpä hyvinkin.... haloo!
        Ketjun aloittaja kuuluttikin keski-ikäisten menopaikkoja. Mikä on keski-ikä?

        Olen se ketjun aloittaja. Taisin olla oikeassa, meitä on paljon...sääli oikeastaan tätä aikaa.
        Heittäkää ideoita kehiin, miten koolle kutsuminen tapahtuisi, missä, kustannuksia voisi tulla???
        Mehän voisimme kokoontua kaikki kerralla ja sitten "jako kahteen" tai miten se oma ryhmä muodostuisikaan.


      • Meitä sinkkujahan
        Naiseläjä kirjoitti:

        Olen se ketjun aloittaja. Taisin olla oikeassa, meitä on paljon...sääli oikeastaan tätä aikaa.
        Heittäkää ideoita kehiin, miten koolle kutsuminen tapahtuisi, missä, kustannuksia voisi tulla???
        Mehän voisimme kokoontua kaikki kerralla ja sitten "jako kahteen" tai miten se oma ryhmä muodostuisikaan.

        Meitähän tuntuu todellakin olevan muitakin :)
        Hyviä ideoita tullut jo, voitas sopia joku tapaamispaikka- ja aika missä nähtäis.


      • Sinkkuloinen
        Naiseläjä kirjoitti:

        Olen se ketjun aloittaja. Taisin olla oikeassa, meitä on paljon...sääli oikeastaan tätä aikaa.
        Heittäkää ideoita kehiin, miten koolle kutsuminen tapahtuisi, missä, kustannuksia voisi tulla???
        Mehän voisimme kokoontua kaikki kerralla ja sitten "jako kahteen" tai miten se oma ryhmä muodostuisikaan.

        Eiköhän lähdetä kaikki viettämään iltaa ko. paikkaan, on vara valita ala- ja yläkerran välillä... Siellä avoimin mielin katsellaan ympärille, vinkataan silmää ja tutustutaan toisiimme... Jospa sieltä sinkku tai toinenkin löytäisi seuraa itselleen... :)


      • Meitä sinkkujahan kirjoitti:

        Meitähän tuntuu todellakin olevan muitakin :)
        Hyviä ideoita tullut jo, voitas sopia joku tapaamispaikka- ja aika missä nähtäis.

        tarve on toteuttaja puuttuu. A&A:a joku tuossa ehdotteli puolitosissaan, siellähän meitä on. Kuitenkin sellainen aika ja paikka, jossa kaikki olisivat jotenkin motivoituneita tutustumaan. Siellä voisi alkaa uusi lovestory, mutta myös ystävyys vaikka naisten kesken. Ainakin omat ystävättäret ovat niin sitoutuneet perheisiinsä ja miehiinsä, ettei heitä saa/eivät pääse esim. viikonloppuna bilettämään saatikka koko viikonlopuksi katsomaan miltä maailma näyttää vaikkapa Kuusamossa.


      • minäkin yksin...
        Sinkkuloinen kirjoitti:

        Eiköhän lähdetä kaikki viettämään iltaa ko. paikkaan, on vara valita ala- ja yläkerran välillä... Siellä avoimin mielin katsellaan ympärille, vinkataan silmää ja tutustutaan toisiimme... Jospa sieltä sinkku tai toinenkin löytäisi seuraa itselleen... :)

        ...A&A:ssa viehättää naisia. Itse olen 46-vuotias mies, enkä sinne eksy kuin pakon edessä :)
        Tanssitaitoa kyllä löytyy, mutta kun kroppa pitäisi enemmänkin rokahtavasta musiikista.
        Oisko tänä iltana pakko???


      • sinkkuloinen
        minäkin yksin... kirjoitti:

        ...A&A:ssa viehättää naisia. Itse olen 46-vuotias mies, enkä sinne eksy kuin pakon edessä :)
        Tanssitaitoa kyllä löytyy, mutta kun kroppa pitäisi enemmänkin rokahtavasta musiikista.
        Oisko tänä iltana pakko???

        On tullut huomattua, että vaikka itsekin viihtyisi jossain toisessa paikassa, niin tuolla tulee käytyä.. Osaltaan varmaan johtuu siitä, että esim. pubeissa on joskus hieman hankala saada luontevasti kontaktia toisiin ihmisiin. Ja monesti voi olla myös niinkin, että pubissa koko illan istunut ihminen ei enää ole parhaassa keskustelukunnossa... :( Tosin kyllä A&A:ssa on myös niitä, jotka eivät kykene keskustelemaan tai jammailee.. Jossain A&A:ssa voi kysäistä tanssimaan ja pyörähtää tai hiimailla lattialla vähän aikaa ja sittenpä on saattanut jo mielenkiintoisen keskustelun poikanen syntyä... Tämä kaikki siis voi tapahtua tai olla tapahtumatta... Mutta näin olemme ystävien kesken pohtineet... :) Joka tapauksessa tämä porukka lähtee Annaan ja Albertiin... Mutta ennen sitä on vielä paljon tekemistä...


      • eikä tanssiminen
        sinkkuloinen kirjoitti:

        On tullut huomattua, että vaikka itsekin viihtyisi jossain toisessa paikassa, niin tuolla tulee käytyä.. Osaltaan varmaan johtuu siitä, että esim. pubeissa on joskus hieman hankala saada luontevasti kontaktia toisiin ihmisiin. Ja monesti voi olla myös niinkin, että pubissa koko illan istunut ihminen ei enää ole parhaassa keskustelukunnossa... :( Tosin kyllä A&A:ssa on myös niitä, jotka eivät kykene keskustelemaan tai jammailee.. Jossain A&A:ssa voi kysäistä tanssimaan ja pyörähtää tai hiimailla lattialla vähän aikaa ja sittenpä on saattanut jo mielenkiintoisen keskustelun poikanen syntyä... Tämä kaikki siis voi tapahtua tai olla tapahtumatta... Mutta näin olemme ystävien kesken pohtineet... :) Joka tapauksessa tämä porukka lähtee Annaan ja Albertiin... Mutta ennen sitä on vielä paljon tekemistä...

        Mistähän mahtaa johtua, että aina kun ehdottaa jotain tällaista tapaamista, joku ehdottaa tapaamispaikaksi kapakkaa. Minä olen sinkku, ja olen yksinäinen, mutta missään tapauksessa en lähde kapakkaan enkä paikkaan missä pitää tanssia. Muut viesteissä mainitut paikat ovat aivan hyviä, mutta niitä ei tietenkään kukaan ehdota. Joten yksin tässä edelleen pitää olla.


      • yks äijä
        eikä tanssiminen kirjoitti:

        Mistähän mahtaa johtua, että aina kun ehdottaa jotain tällaista tapaamista, joku ehdottaa tapaamispaikaksi kapakkaa. Minä olen sinkku, ja olen yksinäinen, mutta missään tapauksessa en lähde kapakkaan enkä paikkaan missä pitää tanssia. Muut viesteissä mainitut paikat ovat aivan hyviä, mutta niitä ei tietenkään kukaan ehdota. Joten yksin tässä edelleen pitää olla.

        No mutta hemmetti.. taidan tulla sinne A&A:n
        Voiko sinne selvin päin tulla?
        Siis tarkoitan että sen puljun naikkoset näyttäisivät siedettäviltä :)


      • Karaoke on pop
        yks äijä kirjoitti:

        No mutta hemmetti.. taidan tulla sinne A&A:n
        Voiko sinne selvin päin tulla?
        Siis tarkoitan että sen puljun naikkoset näyttäisivät siedettäviltä :)

        Jep. Toimii myös toisinpäin: kärsiikö tässä naisenkaan olla selvinpäin? Että kestäisi teitä miehiä katsella ;))

        Tosipuheessa, ulkonäkökö se a ja o on?

        AjaA on mutkattomin paikka. Puhumattakaan mukavasta henkilökunnasta.


      • ........
        Sinkkuloinen kirjoitti:

        Eiköhän lähdetä kaikki viettämään iltaa ko. paikkaan, on vara valita ala- ja yläkerran välillä... Siellä avoimin mielin katsellaan ympärille, vinkataan silmää ja tutustutaan toisiimme... Jospa sieltä sinkku tai toinenkin löytäisi seuraa itselleen... :)

        Moi!

        Minkä ikäistä porukkaa tuol paikas käy?
        En ole ikinä käynyt...Olen 30v ja uudet menokaverit hakuses kun kaverit alkaa oleen perheellisiä. En ole edes oululainen, mutta olen sosiaalinen ja muissa kaupungeis on ollut tosi helppo tutustua uusiin ihmisiin mut näille oululaisille ei oikein uskalla alkaa es jutteleen ku katotaan ihan pitkään, et tunnetaanko...
        Hirviän sisäänpäinlämpiävä kaupunki.Tääl vissiin liikutaan vain suunnilleen sukulaisten ja lapsuudenkavereiden kans.
        Onko muilla samoja kokemuksia?


      • yks äijä
        Karaoke on pop kirjoitti:

        Jep. Toimii myös toisinpäin: kärsiikö tässä naisenkaan olla selvinpäin? Että kestäisi teitä miehiä katsella ;))

        Tosipuheessa, ulkonäkökö se a ja o on?

        AjaA on mutkattomin paikka. Puhumattakaan mukavasta henkilökunnasta.

        ..selvinpäin A&A:han! Viimeisen kerran tein sen virheen. ei se ulkonäkö ole tosiaankaan A ja O, vaan se ettei tuo tanssijalka vipaja samalla tavalla kun pikku maistissa.
        Henkilökunta on kyllä ihan mukavaa eikä pahasti mulkoilekaan vaikka pelkkää vettä tilaakin :)
        Nooh.. tänä iltana pitää ottaa vahinko takaisin ja parin baarin kautta... ehkä Foxiaan??


      • viellä ......
        Älyn väläys kirjoitti:

        Miten jos kuitenkin joskus sovitusti mentäisiin porukkaan mukaan katsomaan. Eilisessä lehdessä en kuitenkaan nähnyt mitään ilmoitusta kokoontumisesta. Siinä on kuitenkin ajatusta.
        Tai oisko joku niin fiksu, että pistäisi uuden porukan pystyyn, jonkun teeman (teatteri, konsertit, iltakävely, irkkupub...)merkeissä?

        ... tiistain Forumissa oli ilmoitus toivotusta maaseutukierroksesta. Lupasin eiliseen torstain Forumissa ilmoittaa aikataulun ja paikkakunnat mihin menemme. Ei ollut ilmoitusta lehdessä, olivat vähän töppöilleet kuulemma siellä toimituksessa. No, joka tapauksessa huomenna lähdemme liikkeelle, ilmottautukaa mukaan jos kiinnostyaa. Ensi viikon perjantaina menemme Oulusaloon, Vihiluodon torpalle, on kuulemma todellinen menopaikka. Tämmöinen terveinen siltä sinkkuyhistyksen vetäjältä Marjalta.


      • sinkku!
        yksin eläjä...äijä :) kirjoitti:

        ..seurailin minäkin heidän ilmoittelujaan ja kerran rohkaistuin menemään mukaan. Täytyy myöntää että meni pupu pöksyyn... 2-3 naista ja jotain 10 mulkoilevaa äijää istui hissukseen toriaitan yläkerran lehtereillä.
        Luistinkin tyylikkäästi tilaisuudesta ja ajattelin etten ainakaan minä jää siihen porukkaan pällistelemään.
        En tietenkään tuomitse heidän touhujaan...vilkasta näyttää olevan meno ainakin ilmoitteluista päätellen...päinvastoin hattua nostan porukan vetäjille. Se vaan ei ole mun juttu.

        Harmi, kun käsitit väärin mikä semmoisen tapaamisen tarkoitus oli silloinkin siellä vintillä. Yleensä niissä tapaamisissa ei käy moniakaan sinkkuja, eikä ne ole mitään kaverinhaku tapahtumia. Kannataa osallistua sellaiseen tapahtumaan joka kiinnostaa sinua nimenomaan. Eri tapahtumissa on aina eri ihmiset, tuntemattomia toisille, ei ole mitään ns. kuppikuntia! Reippaasti mukaan. Forumissa ilmoittelen.


      • eikä tanssiminen kirjoitti:

        Mistähän mahtaa johtua, että aina kun ehdottaa jotain tällaista tapaamista, joku ehdottaa tapaamispaikaksi kapakkaa. Minä olen sinkku, ja olen yksinäinen, mutta missään tapauksessa en lähde kapakkaan enkä paikkaan missä pitää tanssia. Muut viesteissä mainitut paikat ovat aivan hyviä, mutta niitä ei tietenkään kukaan ehdota. Joten yksin tässä edelleen pitää olla.

        Ei tarvi olle yksin, miten ois kirjastossa ja en kinua sänkyyn, tosin naiset sitä ehdottaa usein, johtuu varmaan luonteesta ja ulkoisesta habituksesta.


      • Anonyymi
        mukaan kirjoitti:

        lähtisin, jos saadaan porukkaa kasaan. Olen 37 v ja nainen, niin ja miksei miehiäkin voisi olla mukana :) Olisi kiva kokoontua joskus johonkin ja kattella mitä saataisiin aikaan...

        Jos elät olet nyt 52 vuotias.


      • Anonyymi
        keski-ikäinen(kö) sinkkumies kirjoitti:

        Ikäryhmittäinpä hyvinkin.... haloo!
        Ketjun aloittaja kuuluttikin keski-ikäisten menopaikkoja. Mikä on keski-ikä?

        Jos ja kun ihmiset kuolevat nykyään keskimäärin 82 -vuotiaina, niin keski-iän täytyy olla noin 41vuotta. Kuvitteelliseen koronaan kuollaan keskimäärin 84 -vuotiaina, joten sen mukaan keski-ikä olisi noin 42 vuotta.


      • Anonyymi
        eikä tanssiminen kirjoitti:

        Mistähän mahtaa johtua, että aina kun ehdottaa jotain tällaista tapaamista, joku ehdottaa tapaamispaikaksi kapakkaa. Minä olen sinkku, ja olen yksinäinen, mutta missään tapauksessa en lähde kapakkaan enkä paikkaan missä pitää tanssia. Muut viesteissä mainitut paikat ovat aivan hyviä, mutta niitä ei tietenkään kukaan ehdota. Joten yksin tässä edelleen pitää olla.

        Samma häär. Ei kiinnosta sitten vähääkään juottolat ja niitten viskihaukat, votkakotkat eikä siiderisipsut. Jos ja kun en parempaa löydä, niin yksinpä tässä yskiskelen tämän loppumatkankin. Kunnollista kun en tunnu löytävän.


    • sinkku myös

      Siis A&A:ssa ja törmäsittekö toisiinne? Millaista siellä muuten oli?

      • yks äijä

        ..ei tosiaankaan.
        Autolla liikenteessä -> tuhoontuomittu surkea yritys tehdä kerrankin toisin. No... lauantaina foxiassa olikin sitten ihan eri meininki :)


      • kyllä...

        mutta varatuksi paljastui...


    • huomenna ....

      ... lauantaina 5.11 aikuiset sinkut menee maaseudulle. Kimppakyydillä. Muhoskellarissa on 70-80 luvun rokkia,karaoketa mm. Forumin sek. palstalta löytyy puh.no mihin voi ilmottautua. (Esim. tiistain lehdessä oli ilmoitus) Tule mukaan reippaaseen seuraan.!

      • ... tähänkin ....

        ...ensi kuussa se pikkujoulu. Ideoita otan vastaan! Oma ajatus olis sellainen. Bussimatka johonkin kivaan paikkaan. Mennessä ja tullessa bussissa ´tonttuiltais` piparin ja glögin tuoksussa. Aik. sinkkuterveisin Marja.


      • eräs.
        ... tähänkin .... kirjoitti:

        ...ensi kuussa se pikkujoulu. Ideoita otan vastaan! Oma ajatus olis sellainen. Bussimatka johonkin kivaan paikkaan. Mennessä ja tullessa bussissa ´tonttuiltais` piparin ja glögin tuoksussa. Aik. sinkkuterveisin Marja.

        Joo, enköhän tämänkin jutun jälkeen ole edelleenkin sinkku.


    • Olisin sinulle lähes täydellinen seuralainen, mutta en enää jaksa innostua, kun en oikein luota naisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      2045
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2006
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1683
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1511
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe