Nykyään kun vaihtaa tyyliään niin sitä useemmin leimataan wannabeksi, voitteko selittää mitä se tarkalleen tarkottaa? Mä oon ehkä jäljillä mut ois kiva saada tarkennusta.
Mä oon rakastanu rock-musaa aika kauan ja oon äkänny et vähän rokahtavat vaatteet ois aika jees (oon muija). Eli siis jotkut farkut, ketjuvyö ja joku paita, esim mun lempparibändin.. mut en hiuksii haluis tupeerata niin kun ne yleensä tekee. Ja meikit nyt vois ollaki ihan tavalliset mitä ne nykyään on.
Jos ottaisin tollasen tyylin nii oisinko wannabe? :D onko rokki-tyylissäkin joku tietty sääntö (esim. käy juomassa joka viikonloppu, liiku rokkareitten kanssa...yms.) ? Koska mä oon ihan raitis tyyppi ja pitää koulussaki parantaa ja silleen... enkä mä pahemmin rokkareita tunne... enkä haluu matkii ketään. Tuntuu vaa et se on mun tyyli..
Hmm
rockk
1
274
Vastaukset
- minä vaan
No jos sie ite siit tykkäät ni tottakai voit pukeutua niin.. En ite välitä olleskaa siitä wannabe systeemistä, koska en ite edes tiedä kunnolla mitä se tarkottaa.. Ite olen aina pukeutunu lähes hippi tyylisesti... ja mulla on ollu hiukset ties miten..
Kai se Wannabe tarkottaa jotain et haluaa olla jotain mitä kaaaaekki muutki on.. mut ei kai sillä niin väliä ole.. ei mun mielest ainekaa.. :D
Ei siinä tyylissä mitään sääntöjä ole..kai.. mun mielest on tärkeint et on oma ittesä ja pukeutuu niin ku ite tykkää.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958