Oonkohan vanhin tääl ku oon 17?? heh..
Ikänne?
17
1001
Vastaukset
- utelias xD
mä oon kolmetoista =P on tääl vanhempiiki ku vaik sä :)ei se oo ees nolootms..=) hyvä et tääl kävijöitä on!!eiks ni? :) *noloo..ei nolootms xD
- Mellie
Minä olen 91 syntynyt :P Mut tosiaan pelaahan sisms-pelei monet aikuisetki, sillä onhan niitä "aikuisille tarkoitettuja sims-sivuja", mistä voi ladata kaikkea "sellasta" ;)
- vanhin
oon 19 wee
- Esa
Juuh... Mä oon -91...
- Jokunen
Esa kirjoitti:
Juuh... Mä oon -91...
Noo oon -93 :) Ei simssillä pelaaminen oo mitään lapsellista.
- alias-sashan
Jokunen kirjoitti:
Noo oon -93 :) Ei simssillä pelaaminen oo mitään lapsellista.
mä oon -90...
- F.L.A.N.N.E
alias-sashan kirjoitti:
mä oon -90...
Mä oon 11v.
- Shylie
eras_mj-fani kirjoitti:
Etpäs olekaan, meikä on 23 v. :) (niitä vanhempiakin tosiaan on)
91 syntyny. Huhtikuussa 14. :]
- Peppu On PoP
eras_mj-fani kirjoitti:
Etpäs olekaan, meikä on 23 v. :) (niitä vanhempiakin tosiaan on)
Ite oon 11 wee mut tiedän 30 jotka pelaavat simssiä joten et ole vanhin :)
Peppu On PoP kirjoitti:
Ite oon 11 wee mut tiedän 30 jotka pelaavat simssiä joten et ole vanhin :)
En tarkoittanutkaan, että itse olisin vanhin. Tunnen henkilön, joka on 51 ja aina silloin tällöin pelaa TS1:stä.
- Mellie
Shylie kirjoitti:
91 syntyny. Huhtikuussa 14. :]
shylie oot samassa kuussa syntynyt ku mie ;) oon myöskin huhtikuussa 14 :P
- 11-v
F.L.A.N.N.E kirjoitti:
Mä oon 11v.
nii mkin oon 11 heh heh...
- Kinuski
Mie olen himppua vaille 25vee ;D mutta tiedän täällä käyvän minua vanhempiakin. Tästä aiheesta on aiemminkin ollut keskustelua (en vaan nyt äkkiseltään löytänyt sitä)
- simppaaaaa
marraskuussa 14 :P ja oon tyttö! :D
- sari
..siten ikäloppu 38 muja ja mun omat tenavat pelavat 11 ja 8 poijat ,ja pimu 7.
- Doll-Amy & Cool-Gratsy
...15w & 11w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286