Olen lähdössä Berliiniin pariksi päiväksi, mutta hotellia ei ole vielä löytynyt. Voisitteko Berliinissä käyneet suositella jotain hotellia? Suht edullinen ja hyvä sijainti olisi eduksi. Luin aikasemmin, että joku suositteli Agon Operaa. Löysin kyllä muutaman kuvan siitä ja hintatasoki vaikutti edulliselta, mutta en löydä mistään hotellin kotisivuja. Haluaisin kuitenkin lähettää sähköpostia hotelliin ja varmistua hinnasta. Kiitos vastauksista, en kuitenkaan haluaisi enää siellä alkaa etsimään hotellia. :)
Berliinin
8
1598
Vastaukset
- Naiseni
Googlaappa berlin!
Vasempaan yläreunaan alkaa ilmestymään.
Muija ja tyttö menevät kolmen muskettisoturin musikaaliin.
Hommasivat hotskun KuDamin alkupäästä, nro 17??
2 hlöä, huonehinta 49E/vrk. Normaali varustetaso. Ei sisällä aamukahvia, 8E/hlö.
Ko. teatteri n. 200 metrin päässä. Muutenkin hyvät liikenneyhteydet.
Lähellä Pozdamerplatzia (oikeinkirjoitu?)
Eka kertaa tässä, ei kokemusta suositteluun!- jami
Olin viime elokuussa Agon Operassa viisi yötä ja voin ehdottomasti suositella. Sijainti erinomainen, jos tulet Tegelin kentälle pääset bussilla noin 50-metrin päähän hotellista ja matka toiseen suuntaa lähtee kadun toiselta puolelta ja bussi 109 kulkee erittäin usein, pysäkki on muuten Oliver Platz.
Hotelli oli erittäin siisti ja rauhallinen ja aamiainen erittäin hyvä ( ainakin meikäläiselle ).
Metroasema muutaman sadanmetrin päässä, joten liikkuminen helppoa.
Hotellivieraiden käytössä ilmainen netti, tosin yksi kone mutta silloin ei ainakaan ollut mitään ruuhkaa.
Ainakin elokuussa sai huoneen halvemmalla, kun varasin sen osoitteesta www.octopustravel.com kautta, kuin suoraan hotellista.
Hotellin omat sivut löytyvät googlen kautta, esim hakusanoilla agon opera berlin.
Kannattaa muutenkin vertailla eri välittäjien hintoja, koska niissä on joskus yllättäviäkin eroja, olen kyllä useamman kerran varannut hotellin octopustarvelin kautta ja aina on kaikki pelannut, niin että ei muuta kuin sinne asumaan, itse oli siis erittäin tyytyväinen ko. hotelliin!!!
Eikä kannata uskoa keihäsjätti Seppo Rädyn sanomaa, että " Saksa on paska maa ", viihdyin erinomaisesti Berliinissä ja tarkoitus on mennä pian uudelleen. - girl-82
jami kirjoitti:
Olin viime elokuussa Agon Operassa viisi yötä ja voin ehdottomasti suositella. Sijainti erinomainen, jos tulet Tegelin kentälle pääset bussilla noin 50-metrin päähän hotellista ja matka toiseen suuntaa lähtee kadun toiselta puolelta ja bussi 109 kulkee erittäin usein, pysäkki on muuten Oliver Platz.
Hotelli oli erittäin siisti ja rauhallinen ja aamiainen erittäin hyvä ( ainakin meikäläiselle ).
Metroasema muutaman sadanmetrin päässä, joten liikkuminen helppoa.
Hotellivieraiden käytössä ilmainen netti, tosin yksi kone mutta silloin ei ainakaan ollut mitään ruuhkaa.
Ainakin elokuussa sai huoneen halvemmalla, kun varasin sen osoitteesta www.octopustravel.com kautta, kuin suoraan hotellista.
Hotellin omat sivut löytyvät googlen kautta, esim hakusanoilla agon opera berlin.
Kannattaa muutenkin vertailla eri välittäjien hintoja, koska niissä on joskus yllättäviäkin eroja, olen kyllä useamman kerran varannut hotellin octopustarvelin kautta ja aina on kaikki pelannut, niin että ei muuta kuin sinne asumaan, itse oli siis erittäin tyytyväinen ko. hotelliin!!!
Eikä kannata uskoa keihäsjätti Seppo Rädyn sanomaa, että " Saksa on paska maa ", viihdyin erinomaisesti Berliinissä ja tarkoitus on mennä pian uudelleen.Hei te jotka ootte ollut Agon Opera hotellissa Berliinissä mitä ootte pitänyt hotellin huoneista? onko ollut minkälaiset huoneet? Kertokaa kiitos:)Ollaan menos Berliiniin eikä osata päättäää mentäiskö Agoniin vai Frankeen.Onko kellään kokemuksia Franke hotellista Berliinissä? Kaipaan mielipiteitänne!
asuin viime kesänä tässä hotellissa ja voin suositella sitä muillekkin.
http://www.olivaer-apart-hotel.de/willkommen.htm- Saksan matkaaja
Keväällä yövyttiin saksassa Ibis ketjun hotellissa Ibis hotel mitte. Ihan ok hotelli oli ja sijainti hyvä vanhan itä-berliinin keskustassa
- Meitsi
Minä yövyin siellä muutaman yön edellisen viikonlopun tienoilla sekä pari yötä nyt viime viikonloppuna. Pyysimme mieheni kanssa parivuodetta - emme saaneet. Kylppäri oli siivoamatta ja pyysimme siivoamaan sen - ei siivottu. Lisäksi hotelli laskutti yhden ylimääräisen yön. Vasta kunnon valituksen jälkeen saimme asiat kuntoon.
Viime viikonloppuna meille luvattiin myös parivuode, mutta meitä juoksutettiin muutamaan eri huoneeseen ennen kuin semmoinen löytyi. Ei luulisi olevan nyt niin iso homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882