Berliinin

hotelleja

Olen lähdössä Berliiniin pariksi päiväksi, mutta hotellia ei ole vielä löytynyt. Voisitteko Berliinissä käyneet suositella jotain hotellia? Suht edullinen ja hyvä sijainti olisi eduksi. Luin aikasemmin, että joku suositteli Agon Operaa. Löysin kyllä muutaman kuvan siitä ja hintatasoki vaikutti edulliselta, mutta en löydä mistään hotellin kotisivuja. Haluaisin kuitenkin lähettää sähköpostia hotelliin ja varmistua hinnasta. Kiitos vastauksista, en kuitenkaan haluaisi enää siellä alkaa etsimään hotellia. :)

8

1583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiseni

      Googlaappa berlin!
      Vasempaan yläreunaan alkaa ilmestymään.
      Muija ja tyttö menevät kolmen muskettisoturin musikaaliin.
      Hommasivat hotskun KuDamin alkupäästä, nro 17??
      2 hlöä, huonehinta 49E/vrk. Normaali varustetaso. Ei sisällä aamukahvia, 8E/hlö.
      Ko. teatteri n. 200 metrin päässä. Muutenkin hyvät liikenneyhteydet.
      Lähellä Pozdamerplatzia (oikeinkirjoitu?)
      Eka kertaa tässä, ei kokemusta suositteluun!

      • jami

        Olin viime elokuussa Agon Operassa viisi yötä ja voin ehdottomasti suositella. Sijainti erinomainen, jos tulet Tegelin kentälle pääset bussilla noin 50-metrin päähän hotellista ja matka toiseen suuntaa lähtee kadun toiselta puolelta ja bussi 109 kulkee erittäin usein, pysäkki on muuten Oliver Platz.
        Hotelli oli erittäin siisti ja rauhallinen ja aamiainen erittäin hyvä ( ainakin meikäläiselle ).
        Metroasema muutaman sadanmetrin päässä, joten liikkuminen helppoa.
        Hotellivieraiden käytössä ilmainen netti, tosin yksi kone mutta silloin ei ainakaan ollut mitään ruuhkaa.
        Ainakin elokuussa sai huoneen halvemmalla, kun varasin sen osoitteesta www.octopustravel.com kautta, kuin suoraan hotellista.
        Hotellin omat sivut löytyvät googlen kautta, esim hakusanoilla agon opera berlin.
        Kannattaa muutenkin vertailla eri välittäjien hintoja, koska niissä on joskus yllättäviäkin eroja, olen kyllä useamman kerran varannut hotellin octopustarvelin kautta ja aina on kaikki pelannut, niin että ei muuta kuin sinne asumaan, itse oli siis erittäin tyytyväinen ko. hotelliin!!!
        Eikä kannata uskoa keihäsjätti Seppo Rädyn sanomaa, että " Saksa on paska maa ", viihdyin erinomaisesti Berliinissä ja tarkoitus on mennä pian uudelleen.


      • girl-82
        jami kirjoitti:

        Olin viime elokuussa Agon Operassa viisi yötä ja voin ehdottomasti suositella. Sijainti erinomainen, jos tulet Tegelin kentälle pääset bussilla noin 50-metrin päähän hotellista ja matka toiseen suuntaa lähtee kadun toiselta puolelta ja bussi 109 kulkee erittäin usein, pysäkki on muuten Oliver Platz.
        Hotelli oli erittäin siisti ja rauhallinen ja aamiainen erittäin hyvä ( ainakin meikäläiselle ).
        Metroasema muutaman sadanmetrin päässä, joten liikkuminen helppoa.
        Hotellivieraiden käytössä ilmainen netti, tosin yksi kone mutta silloin ei ainakaan ollut mitään ruuhkaa.
        Ainakin elokuussa sai huoneen halvemmalla, kun varasin sen osoitteesta www.octopustravel.com kautta, kuin suoraan hotellista.
        Hotellin omat sivut löytyvät googlen kautta, esim hakusanoilla agon opera berlin.
        Kannattaa muutenkin vertailla eri välittäjien hintoja, koska niissä on joskus yllättäviäkin eroja, olen kyllä useamman kerran varannut hotellin octopustarvelin kautta ja aina on kaikki pelannut, niin että ei muuta kuin sinne asumaan, itse oli siis erittäin tyytyväinen ko. hotelliin!!!
        Eikä kannata uskoa keihäsjätti Seppo Rädyn sanomaa, että " Saksa on paska maa ", viihdyin erinomaisesti Berliinissä ja tarkoitus on mennä pian uudelleen.

        Hei te jotka ootte ollut Agon Opera hotellissa Berliinissä mitä ootte pitänyt hotellin huoneista? onko ollut minkälaiset huoneet? Kertokaa kiitos:)Ollaan menos Berliiniin eikä osata päättäää mentäiskö Agoniin vai Frankeen.Onko kellään kokemuksia Franke hotellista Berliinissä? Kaipaan mielipiteitänne!


    • Saksan matkaaja

      Keväällä yövyttiin saksassa Ibis ketjun hotellissa Ibis hotel mitte. Ihan ok hotelli oli ja sijainti hyvä vanhan itä-berliinin keskustassa

      • Meitsi

        Minä yövyin siellä muutaman yön edellisen viikonlopun tienoilla sekä pari yötä nyt viime viikonloppuna. Pyysimme mieheni kanssa parivuodetta - emme saaneet. Kylppäri oli siivoamatta ja pyysimme siivoamaan sen - ei siivottu. Lisäksi hotelli laskutti yhden ylimääräisen yön. Vasta kunnon valituksen jälkeen saimme asiat kuntoon.

        Viime viikonloppuna meille luvattiin myös parivuode, mutta meitä juoksutettiin muutamaan eri huoneeseen ennen kuin semmoinen löytyi. Ei luulisi olevan nyt niin iso homma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe