PYHÄ PIETU

\m/_(^^,)_\m/

Pyhä pietari seisoi taivaan portilla, kun sinne saapui joukko ihmisiä. Pyhä Pietari kysyi sanoi ensimmäiselle:
-Sano minulle, ketä sinä rakastat
ja eka ihminen vastasi:
- isää ja äitiä...
Silloin pietari lähetti hänet helvettiin..
Seuraavalle Pietari sanoi samoin ja toinen vastasi:
- itseäni..
Jonka jälkeen Pietu lähetti hänet helvettiin...
Sama toistui jokaisen kohdalla Pietari kysyi, ja kun joku vastasi jotain, hän lähetti helvettiin...
Sitten viimeisenä, kun Pietu oli lähes epätoivon partaalla, paikalle saapui hevari ja Pietu sanoi:
-Sano minulle, ketä sinä rakastat
Ja hevari vastasi:
-No,ketä sinä rakastat?
Ja niin hevari pääsi taivaaseen.....

3

1577

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =0)

heheh

• Eipä sinne taivaaseen kannata pyrkiä jos noin helpolla joutuu Helvettiin.

• NiinSeKäy

Seuraavaksi tuli kaksi miestä. Pietari kysyi ensimmäiseltä: "Miten sinä kuolit?" Mies kertoi olleensa mittarinlukija (silloin, kun heitä vielä oli) ja oli mennyt mittaria lukemaan asuntoon, jossa oli kevyesti pukeutunut nainen kotona. Sitten oli ovi käynyt ja rouva säikähti: "Mies on niin mustasukkainen. Mene piiloon tuohon kaapiin!" Rouvan aviomies raivosi, kun epäili rouvalla olevan rakastajan, Mitään ei löytynyt, mutta mies raivopäissään heitti kaapin kuudennen kerroksen parvekkeelta alas ja mittarinlukija kuoli. Pietari sanoi: "Tuota ei kyllä usko kukaan. Painu helvettin!"

Pietari kysyi toiselta tulijalta: "Miten sinä kuolit?" Mies kertoi olleensa matkalla kauppaan, kun jostakin yläkerrasta heitettiin kaappi hänen päähänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1029
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      872
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      607
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      47
      572
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      542
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      526
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      523
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      518
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      515
    Aihe