tietääkös joku mitä on tallentajan työ käytännössä?
tallentaja
5
5980
Vastaukset
- Nimetön
Hyvin pitkälti monotonista tekstin ymppäämistä tietokantaan. Tekstin sisältöhän voi vaihdella tehtävän luonteesta riippuen.
t. exkoodaaja- pirkko
Oliko rankkaa? Paljon maksettiin? :)
- Tallentaja
pirkko kirjoitti:
Oliko rankkaa? Paljon maksettiin? :)
Rankkaa se voi olla siltä osin että pidemmän päälle voi käydä tosi puuduttavaksi, etenkin jos on persoonaltaan enemmän "toiminnan ihminen". Minulla on kokemusta erilaisista tallennustehtävistä usemmassakin paikassa ja silloin kun tallennettava sisältö on ollut mielenkiintoinen on työ ollut mielekkäämpää. Palkka n. 1700 brutto. En jää eläkkeelle tallentajan työstä...
- Mä täällä
Tallentaja kirjoitti:
Rankkaa se voi olla siltä osin että pidemmän päälle voi käydä tosi puuduttavaksi, etenkin jos on persoonaltaan enemmän "toiminnan ihminen". Minulla on kokemusta erilaisista tallennustehtävistä usemmassakin paikassa ja silloin kun tallennettava sisältö on ollut mielenkiintoinen on työ ollut mielekkäämpää. Palkka n. 1700 brutto. En jää eläkkeelle tallentajan työstä...
Saiskohan mistään tallennushommia kotona tehtäväksi, lisäduunin /rahan) tarve olisi, mutta en oikein voi olla enää iltoja ja viikonloppuja pois kotoa.
- pirkko
Mä täällä kirjoitti:
Saiskohan mistään tallennushommia kotona tehtäväksi, lisäduunin /rahan) tarve olisi, mutta en oikein voi olla enää iltoja ja viikonloppuja pois kotoa.
oispa kiva ku oiski jotain etätyötä... mä kans mietin tota tallennushommaa niinku vakituisen työn lisäks :) ois tarvetta lisäansioille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298