Hei vaan! Mitä teet tyhjille kahvipakkauksille? Arvaan että moni vastaa heittävänsä roskiin... Ottaisin niitä mielelläni vastaan, tyhjiä, ehjiä mutta merkillä ei väliä. Niistä valmistettaisiin punomalla laukkuja, yhteen kassiin menee yli 40 pussia. Voin myös teettää teille sellaisia jos haluatte ja jos hankitte tarvittavan materiaalin. Ota yhteyttä jos haluat auttaa [email protected]
Lisää tyhjiä kahvipusseja
5
1147
Vastaukset
- asutko...
Missä kaupungissa asut?
- saturi
Mulla oisi jemmassa muutamat kahvipussit juhlamokkaa, costaricaa ja saludoa, haluatko ja voitaisi sopia jotain vastalahjaksi!
Kirjoita
- täältäkin
minulla olisi aika paljon kahvipusseja.mutta asun turun
lähellä,missä sinä lienet sinä?- Riitta 20
Asun Aurassa. Askartelen koreja, kasseja , pullonpäällisiä ym.
- KahviKaisa31v
Taitaa kahvipussit olla kuitenkin sen verran arvokkaita, etteivät ihmiset anna niitä ilmaiseksi vaan pyytävät niistä jonkunlaisen hinnan. Ainoastaan sillä saa itsellensä paljon kahvipusseja kun ostaa niitä itse kaupasta vaikka kahvin hinta on kaupassa kallistunut jonkun verran. Siinä ostaessaan maksaa myös kahvipaketin materiaalista, joten tuskin kukaan niitä ihan ilmaiseksi haluaa antaa. Harmittaa silti, että ne jotka eivät ole kiinnostuneet tekemään kahvipusseista mitään, niin heittävät ne roskiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253594Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t341607- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121283Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1251085Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901005