i hate this! is... Graak..kraak matkin varista amikseen menen taas yhtä innolla :/ ...siis arvaat vamrmaan inhoon tarhaa, aamikses mekastetaan ainakin yhtä kovaa, ja jos mä huudan lujaa, voin voittaa varikset tässä laulu kilpailusta, mistäpä muusta...
taas lissää
3
181
Vastaukset
- krääkky enkuli
..siis jostain rääkkyläst vai..mä ainaski laulelen mun lempparilauluuu..sillai pontevasti ja selvästi. syön samalla ku ny on se sunnunnnuntaipäivä siis eikä arkimut sit joutuu tiättyy krääkyy..
- sukkia/ on latikos
"nauraa" joo kyl määkin joskus inisen himas, vähän niinkuin hyttynen, kun yritän pupertaa seuraavaa lauluu, niin systeri tulee huutaa, et se meluhelu laite pois päältä ja "sinä kans hiljaa, ja niin mä otan sitten töpsörasian pois seinnästä ja jatkan elämääni mököttäen...
- mököttämätön enkuli
sukkia/ on latikos kirjoitti:
"nauraa" joo kyl määkin joskus inisen himas, vähän niinkuin hyttynen, kun yritän pupertaa seuraavaa lauluu, niin systeri tulee huutaa, et se meluhelu laite pois päältä ja "sinä kans hiljaa, ja niin mä otan sitten töpsörasian pois seinnästä ja jatkan elämääni mököttäen...
ei ganzi olla möö..vaikka joskus pikku ininä vaa kuuluis..kuse töpsörasia ei katoa siit seinnästä vaik himaa meniski mut..joo..tiätty sähkö tai muu puperrus voi käydä siin toosas..joku pöpö tai muu voi tulla siihe..jutskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208