Ensiksi sanon, että minulla ei ole mitään Terhiä vastaan, vaan hän on ihan ok tyyppi.
Mua on vain vaivannut useinkin, kun Terhi juttelee jonkun kanssa, niin EN YMMÄRRÄ, mitä hän puhuu.
Esim. tähän tapaan: "joskus kun, niinku, tyypit sanoo tai tekee, ni, niinku ei se sit ookka, niinku, vaik luulis. Eikä se, niinku, ei voi luulla vaik voiki luulla, niinku. Et juttuja on, mut et voi tietää, niinku".
Se HARMITTAA, koska uskon, että Terhillä vois olla paljonkin hyvää sanottavaa, jos vain aina ymmärtäisin!!
Siis: ilmaiseeko jonkun muunkin mielestä Terhi itseään jotenkin epäselvästi, vai onko tää vain minun ongelmani?!
Terhin puhe....
6
988
Vastaukset
- ...
tuo on muuten iha totta, sen puheista ei monesti saa mitää tolkkua.
- niinku
Ymmärrän tasan mitä tarkoitat. Tästä niinku-aiheesta on ollut juttua aikaisemminkin, muistaakseni koski Hannaa silloin. Sekin tunki sitä niinkua joka lauseeseen. Rasittavaa.
Mutta Hanna sentään sai yleensä pointtinsa esille, mitä ei voi kylläkään sanoa Terhistä. Terhi haluaa kovasti "keskustella" asioista, mutta onhan se keskustelu kieltämättä varmaan hankalaa kun sen lauseet on melko omituisesti jäsenneltyjä :) - muutkin
kuin Terhi tuota niinkua käyttää!!Miten niin yksin Terhi????Kyllä mä ainakin ymmärrän mitä Terhi puhuu.Terhi on viisas,ja ymmärtää muitaki kuin itteensä!!
- osaa sanoa...
mikä vi***taa, ni silloin se on vaikea kertoa muille järkevästi...
- ilmaisee
ei osaa muodostaa järkeviä lauseita suomen kielellä.
- en muista
no se hannan puhe oli kyllä aika harvassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764