AIRSOFT ASEET (keskustelua airsoft aseista,niiden valmistajista yms))

Softaaja8

Elikä nyt on sitten luotu oma keskustelu AIRSOFT aseisiin liittyen, ja tarkoituksena on siis jakaa mielipiteitä näiden aseiden valmistajista, niiden laadusta ja tietysti yleisestikkin aseista ja niiden välisistä laatu eroista...

HUOM:Tähän keskusteluun VAIN sähkötoimiset aseet.

ja aloitetaan nyt tämä keskustlu näin: Eli onko kenelläkään kokemusta marui ja classic army merkkien välisestä laatu erosta? eli kumpi valmistaja on mielestäsi luotettavampi, ja valmistaa parempaa tavaraa?

Ja jos jollain on huonoja kokemuksia jomman kumman aseista niin laittakaapa ihmeessä tähän keskusteluun :)

Itse olen nyt ostamassa ensimmäistä sähkötoimista asetta,olen ajatellut classic army:lta tuollaista asetta: http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=tuote&id=1053 mutta olen kuullut aika paljon haukkuja tuon aseen suhteen.. Mutta otan mielelläni ehdotuksia vastaan, laittakaa myös perustelut ehdoituksillenne. kiitos!

86

16885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softaaja8
      • gfdf

        kaveriltahan tuo sama ase löytyy ja ase kestää mutta kaverin aseesta juuri pari päivää sitten hajosi hoppikumi mutta sen voi korjata helposti..lamppu on erittäin kirkas tehot ovat ERITTÄIN korkeat liippaassa syöttö häiriöitä (niinkuin aina CA:N) lippais


      • SiiliHiiri

        TARVIIN APUA! Avasin mun jousikäyttöisen scorpion Vz61: sen, enkä saa enää osia paikoilleen :/ oisko kellää kuvaa missä näkyis osat, että tietäis mihi laittaa minkäkin. Kiitos etukäteen :).


      • SIILIHIIRI2

        TARVIIN APUA! Avasin mun jousikäyttöisen scorpion Vz61: sen, enkä saa enää osia paikoilleen :/ oisko kellää kuvaa missä näkyis osat, että tietäis mihi laittaa minkäkin. Kiitos etukäteen :). Voisitko lähettää kuvan sähköpostiini [email protected].


      • Nimetön

        mulla ois oma aloittelija tiimi kotisivut ovat: www.freewebs.com/tiimict sieltä lisää tietoa. ja kyllä se on todella hyvä ase kaverillani on tollanen suosittelen


      • oukkidoukkiukkeli
        SiiliHiiri kirjoitti:

        TARVIIN APUA! Avasin mun jousikäyttöisen scorpion Vz61: sen, enkä saa enää osia paikoilleen :/ oisko kellää kuvaa missä näkyis osat, että tietäis mihi laittaa minkäkin. Kiitos etukäteen :).

        kato proairsoftista


      • KUSIPÄÄ
        SiiliHiiri kirjoitti:

        TARVIIN APUA! Avasin mun jousikäyttöisen scorpion Vz61: sen, enkä saa enää osia paikoilleen :/ oisko kellää kuvaa missä näkyis osat, että tietäis mihi laittaa minkäkin. Kiitos etukäteen :).

        mite sie aalio et ossaa muka laittaa johonki vemppuu osia piakoilleen... ja toivottavasti se ase o ollu teikäl yli 6kk, koska jos asseen avvaa nii ei oo ennää vakuutusta se korjaamisseen


      • markofromhollola

        nopea sarja ainakin on,mutta hajoaa helposti.
        kaverilla oli toi.


      • marrui
        markofromhollola kirjoitti:

        nopea sarja ainakin on,mutta hajoaa helposti.
        kaverilla oli toi.

        Onko kellään kokemusta maruin MP5 A3-asseesta. Kestääkö?,onko tarkka?


      • iiro45

      • mp5boy

      • marrui kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta maruin MP5 A3-asseesta. Kestääkö?,onko tarkka?

        On tosi kestävä ja tarkka. Itte on tullu vähä ammuskeltua sillä.


      • Samuli-joku
        SiiliHiiri kirjoitti:

        TARVIIN APUA! Avasin mun jousikäyttöisen scorpion Vz61: sen, enkä saa enää osia paikoilleen :/ oisko kellää kuvaa missä näkyis osat, että tietäis mihi laittaa minkäkin. Kiitos etukäteen :).

        juup, mulla on aivan sama ongelma. Ilmottele, jos saat apua


      • 123456789MP5
        KUSIPÄÄ kirjoitti:

        mite sie aalio et ossaa muka laittaa johonki vemppuu osia piakoilleen... ja toivottavasti se ase o ollu teikäl yli 6kk, koska jos asseen avvaa nii ei oo ennää vakuutusta se korjaamisseen

        HEI KUSIPÄÄ!!! Ei kaikki voi osata sellast vemppuu korjata!!! jos ite osaat, ni ei tarvii siit mulkoilla toisel ketä ei taas osaa!!!!!!!!! PS: haista pitkäpaska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • 123456789mP5
        marrui kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta maruin MP5 A3-asseesta. Kestääkö?,onko tarkka?

        mulla ei oo MP5 A3 konepistoolia mutta MP5 A4 ( sähkö) on. ilmottele jos halut tietoo siitä on aika hyvä mut haluaisin silti blovback toimintoisen M4 A1 rynnäkkökiväärin tai, mulla on se jo, kranaatinheittimen kera. mut ei oo blovback toimintoa ei kuitenkaan ole. Suosittelen sitä. Lähtönopeus oli jotain,,, hmm,,, varmaan 115 MS: akku on kestävä ja muutama tunti akun lataukseen riittää oikein hyvin. Mut, muista laittaa lisää kommentteja jos halut tietoo vaik, höm,,, ääh,,, öööh,, STEYR AUGISTA!!! Mut nyt mun täytyy mennä koska lähen tästä kohta softaamaan!!! HÖHÖÖ!!!!!!!


    • Joku vaa..

      Olen kuullut CA:n MP5:destä ihan hyvääkin palautetta mutta CA:lta tulee kuulemma hieman enemmän näitä "sunnuntaikappaleita" elikkäs sinuna ostaisin maruin , koska niissä esiintyy harvemmin valmistusvikoja.

      • softaaja8

        niinhän se vähän kyllä on että maruin aseet ne ovat luotettavimpia..mutta tarkoitit kai "maanantaikappaleita"..? :)


      • Vietnam war
        softaaja8 kirjoitti:

        niinhän se vähän kyllä on että maruin aseet ne ovat luotettavimpia..mutta tarkoitit kai "maanantaikappaleita"..? :)

        Noniin,ei pidä paikkaansa alkuunkaan.
        CA:n aseet ovat nykyään erittäin luotettavia,ja maanantaikappaleita ovat ainoastaan ne jotka valmistetaan viikon ensimmäisenä maanantaina ;)
        Aseessa on hyviä puolia for example metallisuus,jämeryys metallisuuden mukana,valmiina m100 tasoiset viritykset.
        Maruin aseet ovat auttamatta muovisia,natisevia,mutta ei pidä kieltää etteivät ne olisi luotettavia.

        Itse olen CA:n kannalla.

        Get Some


      • softaaja8
        Vietnam war kirjoitti:

        Noniin,ei pidä paikkaansa alkuunkaan.
        CA:n aseet ovat nykyään erittäin luotettavia,ja maanantaikappaleita ovat ainoastaan ne jotka valmistetaan viikon ensimmäisenä maanantaina ;)
        Aseessa on hyviä puolia for example metallisuus,jämeryys metallisuuden mukana,valmiina m100 tasoiset viritykset.
        Maruin aseet ovat auttamatta muovisia,natisevia,mutta ei pidä kieltää etteivät ne olisi luotettavia.

        Itse olen CA:n kannalla.

        Get Some

        Vihdoinki joku joka on samaa mieltä kuin minä =D.
        Päätin tuossa viikko sitten että m15a4 riflen ostan, se on nyt päätetty..kunhan uusi erä niitä nyt saapuisi nemesikseen :/


    • en saa

      haluaisin ak-47 cyber gunin mutku en saa.onko se hyvä
      tai kyl kelpaa maruin h&k a3.
      kertokaa kokemusta

      • iiro45

        Jos ostat sähkö MP5 A3 niin ei tule mitään. Mini-akku pilaa nautinnon sillä se kestää vain tunnin. Sähkö AK-47:ssa on Large-akku. Kestää ainakin neljä tuntia putkeen. No... kun et saa ak:ta niin osta MP5 A4. Siihen menee Large-akku ja on halvempi kuin AK-47. MP5 A4 kantaa pitkälle ja on tarkka ja muutenkin laatu ase. Mulla oli semmoinen ja kesti 3 vuotta kunnes myin sen.


    • proairsoftaaja

      osta mielummin thompson paljon parempi tai ak-47

      • Vokkie

        Tämä viestiketju on siirretty liveroolipelit palstalta. Ketju on aloitettu jo 2005, mutta edelleen suosiossa olevana siirretty nyt airsoft palstalle.

        -Vokkie-


    • aleksi

      Moi minäkin olen ostamassa ensimmäistä sähkö asetta. ajattelin ostaa Maruin MP5 A4.

      • 123456789MP5,

        Mulla on maruin MP5 A4 (sähkö) on nyt ollu mulla höm,,, ää, öö,,, 1-2 vuotta.( luulisin niin) Suosittelen asetta ERITTÄIN paljon.


    • !!!!

      huomenna tulee vuosi kun tämä palsta on tullut ja
      nyt tämä on vieläkin "hengissä"!
      ps: olis kivaa jos joku laittais tänne tee-se-itse ojeita

      • 'softaaja8'

        En muistanut tata ketjuani laisinkaan kunnes sain ilmoituksia saapuneista viesteista ketjuun. Aika kummallista ;)

        Naurattaa tuo silloin kayttamani nimimerkki..softaaja8 :D muistuttaa niilta ajoilta kun softauksen aloitin. Nyt on jo hieman eri meininki kuin tuolloin.

        Voi niita aikoja, pitakaapa ketju 'elossa' viela toinenkin vuosi!

        Terveisin, ketjun aloittaja 'softaaja8' ;D


      • Myyjä123456777
        'softaaja8' kirjoitti:

        En muistanut tata ketjuani laisinkaan kunnes sain ilmoituksia saapuneista viesteista ketjuun. Aika kummallista ;)

        Naurattaa tuo silloin kayttamani nimimerkki..softaaja8 :D muistuttaa niilta ajoilta kun softauksen aloitin. Nyt on jo hieman eri meininki kuin tuolloin.

        Voi niita aikoja, pitakaapa ketju 'elossa' viela toinenkin vuosi!

        Terveisin, ketjun aloittaja 'softaaja8' ;D

        Ostakaa marui pistooli. lähöt on 67ms.


        TOIMII!!!

        LISÄTIETOA MESSENGERISSÄ TAI PUHELIMELLA OTA YHTEYTTÄ!


      • Myyjä123456777

      • petscu
        Myyjä123456777 kirjoitti:

        Ostakaa marui pistooli. lähöt on 67ms.


        TOIMII!!!

        LISÄTIETOA MESSENGERISSÄ TAI PUHELIMELLA OTA YHTEYTTÄ!

        Onko kellään kokemusta AIM merkkisistä sähköaseista esim m4 a1 full metal. Itse olisin hankkimassa sellaista laittakaa viestiä.


      • iiro45
        petscu kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta AIM merkkisistä sähköaseista esim m4 a1 full metal. Itse olisin hankkimassa sellaista laittakaa viestiä.

        asutko tuusulassa rantatienvarrella????


    • aloittelia

      onko cyma hyvä valmistaja kun oon tilaamassa sen yhtä asetta

      • KUSIPÄÄ!!!

        enmie ainakkaa suosittele ko siin o semmone vika et se muovit tahtoo hajota nii äkkiä


      • 10vsoftaaja

        En suosittelis cyma:n aseita. Ostin cyma:n AK-47 ihan vaan vara-aseeks ja jo kootessa meni paskaks! joten jos multa kysytään niin älä missään nimessä osta!!!!!!!!


      • Aseen ostaja

        Mitä eroo? Kumpi pitäis ostaa?? Eaglessa oli ainakin enemmän metallia kun Maruin vastaavassa. AK-74 stä on kyse. Hinta ero 10€.
        Tuolta löytyy kummatkin.
        http://www.fincoins.fi/html/sahko.htm


      • kakkukukkutukku
        Aseen ostaja kirjoitti:

        Mitä eroo? Kumpi pitäis ostaa?? Eaglessa oli ainakin enemmän metallia kun Maruin vastaavassa. AK-74 stä on kyse. Hinta ero 10€.
        Tuolta löytyy kummatkin.
        http://www.fincoins.fi/html/sahko.htm

        Todellaki DOUBLE EAGLE!!!! CYMAN ASEET HAJOO KÄSIIN!!! OSTA M87 (ak beta) MULLAKI ON SE! Vielä parempi ku m86


    • aloittelia

      kestääkö noiden patterillisten patterit minuuttiaaka vai simahtaako ne heti?
      haluaisin tietää

      • ,.kl.,hj,mjhk

        Ei kannata tuhlata rahojaan CYMAn pyssyihin, saatika sitten mihinkään patterikäyttoisiin leluihin.. säästä rahojasi ja malta vielä hetki, ja hommaa sitten jokin varma pyssy, kuten CA,Marui jne..


      • tuge
        ,.kl.,hj,mjhk kirjoitti:

        Ei kannata tuhlata rahojaan CYMAn pyssyihin, saatika sitten mihinkään patterikäyttoisiin leluihin.. säästä rahojasi ja malta vielä hetki, ja hommaa sitten jokin varma pyssy, kuten CA,Marui jne..

        ajattelin toossa parin kuukauden sisällä tilata tuolta pcb-airsoftista aseen, että onko luotettava paikka tilata. ?


      • Sami019
        tuge kirjoitti:

        ajattelin toossa parin kuukauden sisällä tilata tuolta pcb-airsoftista aseen, että onko luotettava paikka tilata. ?

        PCB on luotettava paikka tilata. Ainoa mika heidan palvelussaan on vikana on se, etta sahkoposteihin ei vastata yleensa. Mutta tilauspuoli toimii mainiosti.

        Suomessa ei tarvitse oikeastaan miettia mista tilaa.. kuluttajasuojat sun muut kylla varmistavat etta kuluttajia ei kuseteta takuujutuissa tms.


      • gfhhgjkjhl
        ,.kl.,hj,mjhk kirjoitti:

        Ei kannata tuhlata rahojaan CYMAn pyssyihin, saatika sitten mihinkään patterikäyttoisiin leluihin.. säästä rahojasi ja malta vielä hetki, ja hommaa sitten jokin varma pyssy, kuten CA,Marui jne..

        Mä varmaan kirjotan ihan väärään paikaan tätä juttuu mut voisko joku sanoo onko tossa uhc ua 312-aseessa mitään hyviä puolia?Meneekö se heti paskaks? Onko se hyvä pelissä?


      • Sami019
        gfhhgjkjhl kirjoitti:

        Mä varmaan kirjotan ihan väärään paikaan tätä juttuu mut voisko joku sanoo onko tossa uhc ua 312-aseessa mitään hyviä puolia?Meneekö se heti paskaks? Onko se hyvä pelissä?

        UHC:n aseet ovat sieltä halvimmasta päästä kuulapyssyvalmistajista. Hinta myös kertoo aika paljon aseiden laadusta, joka on useimmiten huonoa. Ja mitä tulee tuohon ua 312:een niin EN SUOSITTELE laittamaan arhojaan tuollaiseen pyssyyn. Varmastikkin hajoaa hyvin nopeasti, ja varaosia ei ole saatavilla helposti, jopa lisälippaiden hommaaminen aseeseen on miltein mahdottomuus. Säästä vielä rahojasi ja osta sitten kerralla joku varmempi peli ;)


    • ---Janimies---

      Suosittelen enemmän maruin aseita, koska ne ovat kestävämpiä kuin classic armyn aseet. Itse olen aina ostanut kaikki aseeni maruilta...

      • Sami019

        Korjataanpa hieman. CA:n aseet ovat huomattavasti kestavampia verrattuna maruin aseisiin. Ca:n pyssyissa on metallirunko, ja melkein kaikki muukin on metallia. Maruin pyssyt evat metallista paljoa tiedakkaan. Ca:n pyssyissa on vakiona jo m100 tason viritys, eli tehoakin loytyy enemman verrattuna maruin pyssyihin. Itsellani on ollu jo kaksi CA:n pyssya, ja kummatkin ovat palvelleet moitteettomasti jo vuoden, toisin kuin ensimmainen maruin pyssyni josta halkesi MUOVINEN ulkopiippu jo 3 kuukauden kayton jalkeen. En suosittele Maruin pyssyja jos toisena vaihtoehtona on CA. Saat rahoillesi varmasti enemman vastiketta ja toimivan pelin jos valitses CA:n. Puhun kokemuksesta ;)


    • azukihh

      tutulla toi m15 oli eikä se toiminu yhtään... aina ku siitä 1 vika lähti, tuli uus. en tosin tiedä oliko se uutta Classic armyn tuotantoo vai vanhaa. itse luotan maruihin ja parempi laaduvalvontakin sillä on. kylla kuulemma nuo uudet classic armyn aseet toimii, tosin kokemusta ei ole mutta marui ainaski toimii ^^

    • ---

      Joo tota, sinuna en ostais kyseistä asetta, koska kaverillani on kyseinen ase ja on joutunut korjauttamaan sen jo kaksi kertaa ja ase ei ole edes puolta vuotta vanha :D

      Mutta se kuitenkin on valmistus virhe, joita esiintyy aina välillä, mutta sinuna harkitsisin vielä.

      • -------------------

        mulla on tälläne ASG:n tekemä sam-7 ja käykös siihen ak-47 kisko?Ja mikä ois hyvä kiikaritähtäin joka on halpa? (HUOM! ASE ON JOUSITOIMINEN!)


      • markofromhollola

        nätti ase. aika helmi X):)


      • Kokenut
        ------------------- kirjoitti:

        mulla on tälläne ASG:n tekemä sam-7 ja käykös siihen ak-47 kisko?Ja mikä ois hyvä kiikaritähtäin joka on halpa? (HUOM! ASE ON JOUSITOIMINEN!)

        Nyt taidetaan olla iahn metsässä. Et saa ASG aseeseen tähtäintä kuin teipillä ja purukumilla, ainakaan tietääkseni.


    • etätuki

      Myytävänä ois maruin sähkökäyttöinen airsoft ase.

      Sig 552 Seals

      Ase on reilun vuoden vanha. Ollut vain pari kertaa matsissa mukana.

      Aseen mukana tulee 43 kuulan lipas (läpinäkyvä), lippaan lataaja, akku ja akkulaturi.

      Aseessa on EG1000- moottori, taitettava perä sekä säädettävä tähtäin.
      Lähtönopeus noin 90m/s.

      Pyydä kuvia sähköpostissa: [email protected]

      HP: 175€

    • pekkaaaa !!!!

      onko kouvolassa airsoft liikettä? ois kiva jos joku vastais.

      • liisteri

        ei pitäisi olla


    • Nimetön

      Oon ostamas asetta ja oon vasta alottelija.
      Rahaa on ,mutta haluaisin mahdollisimman halvan ja hyvän.
      Ja nyt te saatte ehdottaa omia suosikki merkkejä tai aseita.

      • liisteri

        maruin aseista mp5 kurz


      • Nimetön
        liisteri kirjoitti:

        maruin aseista mp5 kurz

        mikä on mp5 kurz:in lähtönopeus.


      • airo11
        Nimetön kirjoitti:

        mikä on mp5 kurz:in lähtönopeus.

        riippuu valmistajasta


    • Nimetön

      onko Marui H&K MP5A5 Boys' ja Marui M4 A1 Carbine Boys' hyviä aseita ja tietäiskö joku niiden lähtönopeuden.

      • liisteri

        no en lähtönopeudesta tiedä mutta huonoja noi molemmat on osta mp5 kurz


      • gumgumdumdum

        jos oot aikeissa ostaa ni älä pistä mieluummi vähä enemmä rahaa hyvään aseesee
        suosittelen että katot vaik milgearista sähköaseet sielt kiinaaseet sielt löytyy helvetin hyvii aseita suosittelen näitä JG MP5A4 tai JG G36C tai sitte semmone AK tactical tosta ei oo kokemusta oon kuullu vaa hyvää eniten suosittelen G36C:TÄ


    • Nimetön

      Tietääkö kukaan kuinka voimakas MP5 SD65 akku on.

      • "osta mp5"

        Mikä hemmetin mp5sd65???!!!


      • sama tyyppi
        "osta mp5" kirjoitti:

        Mikä hemmetin mp5sd65???!!!

        ostin mp5 sd6


      • fdgkhsusetdf
        sama tyyppi kirjoitti:

        ostin mp5 sd6

        Toimiikohan tämän aseen ( CYMA cm.028) mukana tuleva laturi Suomessa??? Olen juuri ostamassa kyseistä asetta fincoinsista ja tahtoisin tietää... Kiitos jo etukäteen :)


      • Mm.
        fdgkhsusetdf kirjoitti:

        Toimiikohan tämän aseen ( CYMA cm.028) mukana tuleva laturi Suomessa??? Olen juuri ostamassa kyseistä asetta fincoinsista ja tahtoisin tietää... Kiitos jo etukäteen :)

        Itselläni oli aloittelia aikoina Cyman Cm 0.31
        toimi loistavasti.
        Veljellä taas oli Cyma Cm 0.28 Sekin toimi todella hyvin.


      • Joomoi
        Mm. kirjoitti:

        Itselläni oli aloittelia aikoina Cyman Cm 0.31
        toimi loistavasti.
        Veljellä taas oli Cyma Cm 0.28 Sekin toimi todella hyvin.

        Millainen ase?
        Budjetti 450e.
        Tarkoituksena onpi ostaa tähtäinkin lippaita 2-3kpl
        akku ja laturi. siis aseeseen menis noin 350
        Minkälaista asetta sillä saisi?
        Linkkejä voi laittaa jos haluaa.


      • 123456789Mp5
        "osta mp5" kirjoitti:

        Mikä hemmetin mp5sd65???!!!

        ÖHÖM!!!sellaista konepistoolia ei ole olemassakaan kuin MP5SD65!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS: hanki lasit jotta näet aseiden nimet jatkossa tarkemmin!!!


      • 123456789mp5
        Joomoi kirjoitti:

        Millainen ase?
        Budjetti 450e.
        Tarkoituksena onpi ostaa tähtäinkin lippaita 2-3kpl
        akku ja laturi. siis aseeseen menis noin 350
        Minkälaista asetta sillä saisi?
        Linkkejä voi laittaa jos haluaa.

        Kannattaa ostaa M4 A1 kranaatinheittimellä! itselläni on kyseinen ase. HUH HUH!!! Tehoja piisaa!!!


      • possunliha911
        123456789mp5 kirjoitti:

        Kannattaa ostaa M4 A1 kranaatinheittimellä! itselläni on kyseinen ase. HUH HUH!!! Tehoja piisaa!!!

        M4A1? Mitä valmistajaa meinaat? Mistä sais sellasen? Oon alottelija ja ettin maruin kp85 (vemppu) kaveriks suhtkoht halpaa tehokasta sähköasetta. Mieluiten hinta olis alle 300 e ku enempää ei viitti budjetiks laittaa... Mieluiten sit pieni arvostelu jossa on /-, kiitos jo etukäteen.


    • shadow-dude

      olen myymässä TM AK47:aa joka on erittäin hyvässä kunnossa ja vähän käytetty! Halukkaat ottakaa yhteyttä:
      sähköposti: [email protected]
      puhelin: 0504105427
      messenger: [email protected]

    • JG G3 ostaja

      Miten toi Jing Jong (JG):n G3 on toiminut??
      kokemuksia?? se on näköjään muovia mutta meneekö helposti halki/rikki?

      kertokaa nyt jotain....

      • softifani

        piippu metallia, hyvä lähtö nopeus,tarkka eikä mene helpost rikki


    • poli

      onko M4A1 sähkö hyvä jos on niin menisin ostamaan

      • airsoftnuubi

        Itselläni on Maruin M4A1 carbine ja tehoa piisaa että kyllä se mielestäni ihan hyvä on :)


      • Nää Maruin aseet on kyl parhaita. Ne on tosi kestävii. Ite oon tilaas maruin scorpion vz61. Toivon et on hyvä.


      • emilkorhonen
        madd-dog kirjoitti:

        Nää Maruin aseet on kyl parhaita. Ne on tosi kestävii. Ite oon tilaas maruin scorpion vz61. Toivon et on hyvä.

        kannattaako ostaa ja onko miten hyvä eg714


      • emilkorhonen
        emilkorhonen kirjoitti:

        kannattaako ostaa ja onko miten hyvä eg714

        sen eg714 sais savenmaasta hintaan jotain 150€


    • Nimetön

      Izellani on ca:n m15a4 carbine. olen myos kayttanut maruin aseita. suosittelen maruin asetta, se on laadukkaampi merkki.

      • Penajauu

        Käykö G36C:n lippaat sig 552:koseen? Nopeesti vastauksii...!


      • aj
        Penajauu kirjoitti:

        Käykö G36C:n lippaat sig 552:koseen? Nopeesti vastauksii...!

        No todella myöhässa vastaus penajauulle.Ei todellakaan.


      • airsoftnuubi
        aj kirjoitti:

        No todella myöhässa vastaus penajauulle.Ei todellakaan.

        mul ois ongelma... käykö Jing Gongin M4 tyyppiset lippaat Tokyo Maruin M4A1 carbineen? Kiitos jo etukäteen :)


      • DT
        airsoftnuubi kirjoitti:

        mul ois ongelma... käykö Jing Gongin M4 tyyppiset lippaat Tokyo Maruin M4A1 carbineen? Kiitos jo etukäteen :)

        Eikös Maruin lippaat käy suunnilleen kaikkiin aseisiin.


      • airsoftnuubi
        DT kirjoitti:

        Eikös Maruin lippaat käy suunnilleen kaikkiin aseisiin.

        mulla lipas ei menny sisää vaa piti lyödä/tönästä sitä et se jää kiinni ja pois otettaessa täytyi repiä... ja kun kokeilin sitä JG:n 450 hicap lipasta jonka tilasin milgearin sivuilta lukittui liipasin semillä.


    • aloittelija

      Kumpi on parempi, ca m15 a4 vai marui ak 47?

    • Anonyymi

      Mulla tuommoinen mia1 combat machine ja ollu vuoden kaks käyttämättä ja ei toimi nyt nii oisko ketään joka tietäisi noista jutuista vähä enemmän että vois neuvoa ton kuntoonsaamiseks

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe