Näin sosiaaliviranomaiset ja

sijaisperheet tuhoavat

6

795

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sijoitus

Olen aikaisemmin juotunut lastensuojelun kanssa tekemisiin lapseni kohdistuneen rikoksen vuoksi ja pitkässä huoltajuuskiistassa ja nyt tässä sijoitusasiassa ja olen oppinut kantapääni kautta, että joka perheellä on oma kulttuuri, tapa ilmaista itseään ja meillä käytetään ihan normaalielämässä voimakkaita kielikuvia ilmaisemaan tunteita. esim. voisin ampua haulikolla mahaan niin tietäisi kuolevansa siis hidas ja kivulias...voisin keittää sen rasvassa, tuntuu että vedän sen mankelista läpi.
      Silti ne on sanoja ei tekoja niillä ilmaistaan mitä tuntee toista kohtaan ja kaikki tajuavat että on se nyt vihainen.
      Sanoppa näin sossussa??? Tai edes sinne päin. Koska olen oikein hyvä vielä ivallisiin heittoihin ja en silloin tajunnut heidän ottavan kaiken sanomani kirjaimellisesti ja vievän ne kirjoihin ja kansiin. Nin lopulta olimme tilanteessa että vaadin itse minulle tehtävän tarkan psykoanalyysin joka todistaa olenko sairas, koska silloinhan on ehdottomasti paras että olen jossain pyöreässä huoneessa lopun elämäni enkä kasvattamassa lapsiani.. No minulla nyt on terveen paperit ja huoltajuus. Siis pelkkä kommunikoinnin tasolla tapahtuva väärinymmärrys voi johtaa tällaiseen.
      Ja en osaa vieläkään käyttäytyä asiallisesti ja aina hillitä tunteita. Ja tulee sanottua ikävästi ja se ei asiaa edistä, vaan pahentaa. Heillä näet on valta ja sitä vastaan ei kannata taistella, ilman asiatuntevaa apua.

• sivistyneesti "vittuil...

Kun lapseni otettiin huostaan, ja eräänä aamuna minulla oli klo 8.00 palaveri sosiaalityöntekijän luona. Olin juuri käynyt suihkussa, ja pannut ihan puhtaat, mutta paljosta pesusta ja käytöstä kuluneet vaatteeni päälle. Sosiaalityöntekijä sanoi jotain sellaista, että voisit joskus käydä suihkussa ja laittaa puhtaat vaatteet päälle. Jotain tämän suuntaista, en tarkkaan muista.

Koska huostaanoton takia masennuin, itkin paljon. Sosiaalityöntekijä sanoi minulle, että "et saa lapsiasi takaisin, ennen kuin ulkoinen olemus muuttuu".

• sijoitus
        sivistyneesti "vittuil... kirjoitti:

Kun lapseni otettiin huostaan, ja eräänä aamuna minulla oli klo 8.00 palaveri sosiaalityöntekijän luona. Olin juuri käynyt suihkussa, ja pannut ihan puhtaat, mutta paljosta pesusta ja käytöstä kuluneet vaatteeni päälle. Sosiaalityöntekijä sanoi jotain sellaista, että voisit joskus käydä suihkussa ja laittaa puhtaat vaatteet päälle. Jotain tämän suuntaista, en tarkkaan muista.

Koska huostaanoton takia masennuin, itkin paljon. Sosiaalityöntekijä sanoi minulle, että "et saa lapsiasi takaisin, ennen kuin ulkoinen olemus muuttuu".

Kaikki sosiaalin tekemät lauselmat saa vapaasti luettavaksi ja niistähän on tullut julkisuudessakin juttuja, että kuinka on tt-tuen hakija liian hienosti pukeutuneeksi jne. siis ulkoiseen olemukseen puututaan. Kodin sisustukseen.
        Ja yksi mikä siellä on täysin väärin että näyttäisi tunteitaan vaikka kysymys on omasta lapsesta, vaikka kun olen vetänyt tätä asialinjaa papereissa lukee tunnekylmä?? Ei saa reagoida, mutta pitäisi näyttää tunteita, minä en oikein ymmärrä mitä ne odottaa minulta?

• sorretaan ja
        sijoitus kirjoitti:

Kaikki sosiaalin tekemät lauselmat saa vapaasti luettavaksi ja niistähän on tullut julkisuudessakin juttuja, että kuinka on tt-tuen hakija liian hienosti pukeutuneeksi jne. siis ulkoiseen olemukseen puututaan. Kodin sisustukseen.
        Ja yksi mikä siellä on täysin väärin että näyttäisi tunteitaan vaikka kysymys on omasta lapsesta, vaikka kun olen vetänyt tätä asialinjaa papereissa lukee tunnekylmä?? Ei saa reagoida, mutta pitäisi näyttää tunteita, minä en oikein ymmärrä mitä ne odottaa minulta?

köyhät vaikeroivat, minä astun esiin", sanoo Herra. "Minä tuon avun ja pelastan heidät", lupaa Herra. (Psalmi 12:6)

"Eivätkö he mitään käsitä, nuo väärintekijät?He syövät minun kansaani, syövät sitä kuin leipää. He ovat unohtaneet Herran. Vielä he joutuvat kauhun valtaan, sillä Jumala on oikeamielisten puolella. Te voitte tehdä tyhjäksi köyhän hankkeet, mutta Herra on hänen turvansa." (Psalmi 14:4-6)

• Valtaa on

Joo kyllä sosialisteillä valtaa on ainakin kankaanpäässä ja Mäntsälässä mutta ei minkäänlaista vastuuta tekemisistään
        Mun riepottelu alkoi myös ihan vahingossa kun sanoin vastaan asioista ja rohkenin kyseenalaistaa sosialistien ammattitaidon.
        Sain agressiivisen leiman vaikka ei mitään näyttöjä väkivallasta. olin jopa hyvässä asemassa
        työmarkkinoilla.Sosialisti väänsivät papereihinsa minulla olevan myös vakavan alkoholiongelman vaikka en käytä alkoholia lainkaan.
        Heillä on kyllä keinot tuhota ihminen totaalisesti

• kirjoittelee
        Valtaa on kirjoitti:

Joo kyllä sosialisteillä valtaa on ainakin kankaanpäässä ja Mäntsälässä mutta ei minkäänlaista vastuuta tekemisistään
        Mun riepottelu alkoi myös ihan vahingossa kun sanoin vastaan asioista ja rohkenin kyseenalaistaa sosialistien ammattitaidon.
        Sain agressiivisen leiman vaikka ei mitään näyttöjä väkivallasta. olin jopa hyvässä asemassa
        työmarkkinoilla.Sosialisti väänsivät papereihinsa minulla olevan myös vakavan alkoholiongelman vaikka en käytä alkoholia lainkaan.
        Heillä on kyllä keinot tuhota ihminen totaalisesti

Joo, minäkin juoppo, tanttojen papereissa, vaikka heidän ansiokseen luen sen, etteivät hekään ihan tosissaan tainneet sitä ryyppäämistäni ottaa,
        ilkeitä vain sellaiset jutut kun raittiista tehdään paperilla juoppo.
        Pian taas tämä juoppo hakee lapset päiväkodista, saavat taas haistella koffin tuoksuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      5
      3727
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3629
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      129
      3375
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3342
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2196
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1545
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32