Isäpuoli hiplaa....

tyttö14v

Isäni kuoli kun olin 3 ja sit ku täytin kymmenen meen äiskän mieskaveri muutti meil ja nyt ne onkin jo naimisis en oo ikin tullu toimee sen kaa aina kauheet tappeluu sen kaa.
Nyt se aina välil tulee koskettelemaan mua jalkojen välist ja tisseist,kun nukun,herään siihe aika usein.olen sanonu äidil,mut se ei usko...
Ja nyt se äijä on saanu äidinkin käännettyy mua vastaan,mekin tapellaan jatkuvasti...

Mietein sellast juttuu ku mulla on webcam ni laittasin sen nauhottaa,kun meen nukkuu joka yö,jos saisin kuvatuks ku se hipelööittee.ja sit veisin sen poliiseille.Mitä mieltä ootte?

Mitä mun pitää tehdä,oon ihan lopussa jo...
Kiitos jos joku antaa neovoo!!!

17

5591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maukka

Toi on mun mielestä erittäin hyvä idea! Jos kerran tuollaista tapahtuu niin siinähän sitten herää Äitisikin todellisuuteen kun poliisit tulevat ovelle ja vievät isäpuolesi kuulusteluihin!

• hmmm

en osaa muuta sanoo asiaan, kun että tää on provo

• _Järjen.ääni_

Kamala se sun isäpuoles....
      Se filmaus oli muuten hyvä keksintö.
      Teepä se. xD

• Osta lukko. ja asenna ite.
      tai nuku kavereitten tykönä.
      ja käytä myös sitä sun ideaa...

• samiksii..

Käy ihmeessä kertomassa jollekin asiasta. Ei kenelläkään aikuisella ole oikeutta tuollaiseen. Voi myös jättää ikävät jäljet ihmiseen, jotka tulevaisuudessa alkaa vaikuttamaan elämään. Niin kävi mulle. Niin että mene suorin tein puhumaan siitä jollekin!! Jos et tiedä minne niin aloita vaikka koulun terkkarista!

• Tai...

Kouluterkkarille.
      Lääkäreilläkin oon velvollisuus tehdä ilmoitus sossulle!
      Laita ovi lukkoon!
      Tai muuta kaverille.

• jhfj

sairasta..

• P18

Toi kamerajuttu oli oikeasti loistava idea! Mutta näytä pätkä ensin äidillesi. Jos äitisi ei vieläkään tee asialle mitään, sitten on aika ottaa yhteyttä poliisiin!

Vaikka asia on varmasti vaikea, niin yritä nauhoittaa useampi kuin yksi pätkä. Mitä enemmän sinulla on materiaalia, sitä vahvemmilla olet. Ja muistahtan, videoista tulisi olla varmuuskopiot jotta videot eivät häviä äitisi tai isäpuolesi poistamina.

• vanhusäiti

Tee se mahdollisuuksiesi mukaan mutta älä lavasta tai liioittele, kerro kuvin totuus! Mieluíten teetä ensi varmuuskopio piiloon tai toiseen mailiosoitteeseen!
        15-vee lapseni tuhosi kansiossani olevan tiedoston. Siis todisteeni tuhoutui.

• shiina

anna hiplata

• Niina11

toi o todellaki törkeet... toi ol hyvä idis toi kamera jutska!! koitas pärjää sen isäpuoles kaa

• äitisi on öisin?

Eikös tuossa tilanteessa ääni auta (kun isäpuoli on makkarissa) lienee siinä selittämistä mitä siellä tekee?

• poliisi on ystävä

Joo vie suoraan poliisille, älä kerro äidille nauhoituksista ennenkuin poliisi tietää.

• säälivä

Kannatan tota juttuu, miten vitussa sä kestätät tuollast!!!??? Ala kiljuu keskell yötä.. :-)

• emma

Kauheeta!!
      Tuo sun ideas on loistava.
      Vie se sitten poliisille nähtäväks pikinmiten.
      Tai jos päädyt siihen vaihtoehtoon,että haluat näyttää pätkän ensin äidillesi, niin lähetä sähköpostiis se pätkä niin, että jos äitisi haluu tuhota sen (koskaan ei tiiä) niin on sitten kuitenkin se tallella.
      Ite varmaan veisin kuitenkin suoraan poliiseille nähtäväks.

Koita jaksaa, mutta todellakin tee jotain tolle asialle! Sun ei tarvi tollasta kestää. Äitiskin silmien ois jo syytä auveta.

• provokazioone

Jos näin olisi niin et kirjoittaisi siitä tänne.
      Olet aikuinen mies joka kirjoittaa tänne kaikkea ja sitten harjoitat itsetyydytystä kun luet mahdollisten nuorten vastauksia.
      Eli tämmöstä näillä kanavilla on

• SAMA JUTTU

Munkin isäpuoli tekee vähän samantyylistä, mutta enemmän henkisesti.
      Se valvoo kaikkea melkein mitä teen. Esim. kun menen vessaan, se sanoo "Taasko sä menet vessaan" tai "Miks sä menet vessaan".
      Ja jos meen olohuoneeseen kattoon telkkaria niin se tulee sanoon kaikkea että "Mitäs siellä on"
      ja kattoo silleen inhottavasti tai ainakin jotenki oudosti. Ja se muutenki kattoo mua silleen tosi outo ilme naamalla!!!!!!!!!
      TOMMONE ALKAA PELOTTAAN OIKEESTI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1249
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe