Aivan mahtavaa! Tommi valittiin eilen lauantaina kauden päätösristeilyllä SUOMEN PARHAAKSI YLEISURHEILIJAKSI vm.2005!!! tässä vielä kohokohdat tommin tämän kauden suorituksista: kaksi SE:tä [nykyinen SE 819 göteborg Rutsi-Suomi-maaottelussa, ent. SE 818 MM-kisojen karsinnassa] ja kauden muistetuin, halutuin, odotetuin,jne. kohokohta oli varmasti MM-kisojen pronssi mitali!!! [Onnea siitäkin!]
kaikki ihailijat kannustamaan Tommia tekemään hyviä suorituksia ensi vuonnakin ja talven hallikisoissa!!!
"Katsokaa nyt Tomppaa, hän mitaleille pomppaa!" ;)
Hyvä Tommi!
4
805
Vastaukset
- esztelle
Eipä tuohon oikein ole muuta lisättävää...onnittelut minultakin Tommille, aivan varmasti tulen myöskin seuraamaan hänen uraansa niin sisällä kuin ulkonakin ensi vuonna - hän teki lähtemättömän vaikutuksen minuun niin suorituksillaan, puheillaan, olemuksellaan ja koko persoonallaan...
- Elton
Titeli olisi kuulunut Pitkämäelle. Tomppa oli ainoastaan MM-kisojen paras suomalaisurheilija.
- esztelle
Tero nappasi tittelin (kirjoitetaan muuten tuo titteli 2:lla t:lla) viime vuonna. Vaihtelu virkistää, sano. Ja keihäänheittohan meillä aina ollut paraatilaji, mutta pituushyppääjät eivät suuremmin ole loistaneet. Evilä väläytteli jo ennen MM-kisojakin mitä tuleman pitää joten ei hän tuota k.o. titteliä ilmaiseksi saanut.
- urheiluhullu-92
esztelle kirjoitti:
Tero nappasi tittelin (kirjoitetaan muuten tuo titteli 2:lla t:lla) viime vuonna. Vaihtelu virkistää, sano. Ja keihäänheittohan meillä aina ollut paraatilaji, mutta pituushyppääjät eivät suuremmin ole loistaneet. Evilä väläytteli jo ennen MM-kisojakin mitä tuleman pitää joten ei hän tuota k.o. titteliä ilmaiseksi saanut.
Muistettakoon vielä, että tero nappasi tämän vuoden kalevan kisojen parhaan urheilijan palkinnon. ( En nyt muista linkkiä mistä luin kun tommi puhui siitä itse, mutta sen muistan että tommi puhui halunneensa näyttää terolle "mistä kana pissii" :D näin suomalaisittain sanottuna. toki tommi ei käyttänyt noita sanoja xD )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613