Perttu voittaa paitsi omalla olmuksellaan niin myös muitten kaltoinkohtelulla.!
Ne tyhmät ei hoksaa.
Minnakin BB:lle kävi oikein Perttua mollaamassa.HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...
Perttu WOITTOON JA KÄÄRMEET ULOS!
Kohtelevat Perttua kuin kapista koiraa...
6
1343
Vastaukset
- vitsi vitsinä,mutta....
Perttu oli ainoa joka reagoi aidosti,normaali ihmisen tavalla viimeiseen tehtävään,eli vitutti raskaasti ja myös näytti sen!!!!
pisteitä sataa Pertulle.jes!!!- ylireagointia
Pertulla on tainnut olla helppo elämä? lähtee skabaan ja tommonen kilpailu osoittautuu pahimmaksi elämänkokemukseksi....
- nyt varmaan
ylireagointia kirjoitti:
Pertulla on tainnut olla helppo elämä? lähtee skabaan ja tommonen kilpailu osoittautuu pahimmaksi elämänkokemukseksi....
tosissaa ole puhunut, että olisi pahin elämänkokemus.
Pitääksun aina ottaa niin tosissaa ne talon tapahtumat?
Relaa vähän tampio, tunnin päästä se alkaa taas!
- kerttuska
Palkinto on pieni lohtu siitä, että Perttu lähtiessään talosta on menettänyt kaiken vapauden. Sillä on niin paljon faneja, ettei se saa liikkua missään enää rauhassa ja jos oikein ymmärsin, vaikka Perttu sosiaalinen onkin, hän ei ole niitä halailija tyyppejä eli tarvitsee oman tilan elääkseen.
No oikei tähän voi sanoa, että itse sinne halusi, mutta tosissaan ei kukaan odota tulevansa näin suosituksi.
Älkää sitten syökö Perttua kun se pääsee vapauteen!- se Minna
siellä päiväkirja huoneessa mollasi Perttua?
Tämähän tietää Minnalle taas muutaman äänen lisää heti kun neiti/rouva mikälie on nimetty äänestykseen jesssss! - auts
se Minna kirjoitti:
siellä päiväkirja huoneessa mollasi Perttua?
Tämähän tietää Minnalle taas muutaman äänen lisää heti kun neiti/rouva mikälie on nimetty äänestykseen jesssss!se on sitä aikuisen kypsyyttä kun voi tuomita toisen huonon päivän pilkun tarkkaan nussimalla, hyvä että on rouvallakin oma sexin lasji löytynyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688