Olen aikoinani saanut isoäidiltäni perinnöksi taulun, jossa on putousmaisema. Taiteilijan nimi on minulle epäselvä, ja ajattelin josko täällä joku tunnistaisi kuka on kyseessä.
Signeeraus on epäselvähkö, siinä näyttäisi lukevan A. Jamppa tai A. Jomppa..? Ensimmäinen kirjain voi kyllä olla myös H tai M. Taulu on vuodelta 1979.
Epätoivoista tämä on, mutta mikäli joku tunnistaa taiteilijan, olen siitä suunnattoman kiitollinen!
Taiteentuntijat, auttakaa!
11
4470
Vastaukset
- että on
Voisi teoksesi olla vaikka OK taikka AE. Eräs mahdollisuus voisi olla KK.
Hinnaksi voisin asiantuntijana sanoa sellaisen 500 euroa. Voisi se kyllä olla 1000 euroakin, mutta ei kuitenkaan alle 1 euroa.
Jos sinulle jäi jotakin epäselvää, niin tarkennatko vielä kysymystäsi?- PeePee
Jäi tuosta ensimmäisestä viestistä puuttumaan: Asiallisia vastauksia, kiitos!
- tarkennus
Ei noin epämääräiseen voi mitään kunnollista
vastata. Laita edes kuva taulusta nettiin ja
linkki tänne. - Nasutintin
Epämääräinen tai ei, taisin äsken ostaa tuon kyseisen taulun :)
- risteal
Hei. Saitteko selville tekijästä jotain. Minulla on myös taulu jossa etukirjaimesta ei oikein saa selvää luultavammin A taikka H. Jomppa -88. Aiheena on tosiaan vesiputous metsän keskellä.
- meku1
Minulta löytyy taulu jossa M Jomppa-85
- risteal
onko sinulla tietoa tekijästä? minulla on taulu Jomppa-88 etukirjain on joko A tai H tai M. Aiheena vesiputous metsän keskellä
- Torparn
A. Jomppa -80 löytyy tästä , onko hintaluokka näihin myös Jossan.
- Anonyymi
Hei
Minulla on vanhempien jäämistöstä (Erämaa järvi ruska aikaan) Siinä on taiteilia H .Jomppa .Olisi mukava tietää tästä enemmän- Anonyymi
Mullakin on sellanen ruska taulu ja tekijä A Jomppa 1983. Isäni osti sen Kuopion torilta.
- Anonyymi
Jommppa nimellä taiteil pohjois pojanmaalla taiteilija en ole varma oliko kempeleessä maalasi värikkäitä suurja tauluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232528- 1351935
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771121HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271100Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57973