Taiteentuntijat, auttakaa!

PeePee

Olen aikoinani saanut isoäidiltäni perinnöksi taulun, jossa on putousmaisema. Taiteilijan nimi on minulle epäselvä, ja ajattelin josko täällä joku tunnistaisi kuka on kyseessä.

Signeeraus on epäselvähkö, siinä näyttäisi lukevan A. Jamppa tai A. Jomppa..? Ensimmäinen kirjain voi kyllä olla myös H tai M. Taulu on vuodelta 1979.

Epätoivoista tämä on, mutta mikäli joku tunnistaa taiteilijan, olen siitä suunnattoman kiitollinen!

11

3934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että on

      Voisi teoksesi olla vaikka OK taikka AE. Eräs mahdollisuus voisi olla KK.

      Hinnaksi voisin asiantuntijana sanoa sellaisen 500 euroa. Voisi se kyllä olla 1000 euroakin, mutta ei kuitenkaan alle 1 euroa.

      Jos sinulle jäi jotakin epäselvää, niin tarkennatko vielä kysymystäsi?

      • PeePee

        Jäi tuosta ensimmäisestä viestistä puuttumaan: Asiallisia vastauksia, kiitos!


    • tarkennus

      Ei noin epämääräiseen voi mitään kunnollista
      vastata. Laita edes kuva taulusta nettiin ja
      linkki tänne.

    • Nasutintin

      Epämääräinen tai ei, taisin äsken ostaa tuon kyseisen taulun :)

      • risteal

        Hei. Saitteko selville tekijästä jotain. Minulla on myös taulu jossa etukirjaimesta ei oikein saa selvää luultavammin A taikka H. Jomppa -88. Aiheena on tosiaan vesiputous metsän keskellä.


    • meku1

      Minulta löytyy taulu jossa M Jomppa-85

      • risteal

        onko sinulla tietoa tekijästä? minulla on taulu Jomppa-88 etukirjain on joko A tai H tai M. Aiheena vesiputous metsän keskellä


    • Torparn

      A. Jomppa -80 löytyy tästä , onko hintaluokka näihin myös Jossan.

    • Anonyymi

      Hei
      Minulla on vanhempien jäämistöstä (Erämaa järvi ruska aikaan) Siinä on taiteilia H .Jomppa .Olisi mukava tietää tästä enemmän

      • Anonyymi

        Mullakin on sellanen ruska taulu ja tekijä A Jomppa 1983. Isäni osti sen Kuopion torilta.


    • Anonyymi

      Jommppa nimellä taiteil pohjois pojanmaalla taiteilija en ole varma oliko kempeleessä maalasi värikkäitä suurja tauluja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe