Taiteentuntijat, auttakaa!

PeePee

Olen aikoinani saanut isoäidiltäni perinnöksi taulun, jossa on putousmaisema. Taiteilijan nimi on minulle epäselvä, ja ajattelin josko täällä joku tunnistaisi kuka on kyseessä.

Signeeraus on epäselvähkö, siinä näyttäisi lukevan A. Jamppa tai A. Jomppa..? Ensimmäinen kirjain voi kyllä olla myös H tai M. Taulu on vuodelta 1979.

Epätoivoista tämä on, mutta mikäli joku tunnistaa taiteilijan, olen siitä suunnattoman kiitollinen!

9

1757

Vastaukset

• Voisi teoksesi olla vaikka OK taikka AE. Eräs mahdollisuus voisi olla KK.

Hinnaksi voisin asiantuntijana sanoa sellaisen 500 euroa. Voisi se kyllä olla 1000 euroakin, mutta ei kuitenkaan alle 1 euroa.

Jos sinulle jäi jotakin epäselvää, niin tarkennatko vielä kysymystäsi?

• Jäi tuosta ensimmäisestä viestistä puuttumaan: Asiallisia vastauksia, kiitos!

• Ei noin epämääräiseen voi mitään kunnollista
      vastata. Laita edes kuva taulusta nettiin ja
      linkki tänne.

• Epämääräinen tai ei, taisin äsken ostaa tuon kyseisen taulun :)

• Hei. Saitteko selville tekijästä jotain. Minulla on myös taulu jossa etukirjaimesta ei oikein saa selvää luultavammin A taikka H. Jomppa -88. Aiheena on tosiaan vesiputous metsän keskellä.

• Minulta löytyy taulu jossa M Jomppa-85

• onko sinulla tietoa tekijästä? minulla on taulu Jomppa-88 etukirjain on joko A tai H tai M. Aiheena vesiputous metsän keskellä

• A. Jomppa -80 löytyy tästä , onko hintaluokka näihin myös Jossan.

• Hei
      Minulla on vanhempien jäämistöstä (Erämaa järvi ruska aikaan) Siinä on taiteilia H .Jomppa .Olisi mukava tietää tästä enemmän

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      316
      6077
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3334
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      136
      2591
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1390