Taiteentuntijat, auttakaa!

PeePee

Olen aikoinani saanut isoäidiltäni perinnöksi taulun, jossa on putousmaisema. Taiteilijan nimi on minulle epäselvä, ja ajattelin josko täällä joku tunnistaisi kuka on kyseessä.

Signeeraus on epäselvähkö, siinä näyttäisi lukevan A. Jamppa tai A. Jomppa..? Ensimmäinen kirjain voi kyllä olla myös H tai M. Taulu on vuodelta 1979.

Epätoivoista tämä on, mutta mikäli joku tunnistaa taiteilijan, olen siitä suunnattoman kiitollinen!

11

4548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että on

Voisi teoksesi olla vaikka OK taikka AE. Eräs mahdollisuus voisi olla KK.

Hinnaksi voisin asiantuntijana sanoa sellaisen 500 euroa. Voisi se kyllä olla 1000 euroakin, mutta ei kuitenkaan alle 1 euroa.

Jos sinulle jäi jotakin epäselvää, niin tarkennatko vielä kysymystäsi?

• PeePee

Jäi tuosta ensimmäisestä viestistä puuttumaan: Asiallisia vastauksia, kiitos!

• tarkennus

Ei noin epämääräiseen voi mitään kunnollista
      vastata. Laita edes kuva taulusta nettiin ja
      linkki tänne.

• Nasutintin

Epämääräinen tai ei, taisin äsken ostaa tuon kyseisen taulun :)

• risteal

Hei. Saitteko selville tekijästä jotain. Minulla on myös taulu jossa etukirjaimesta ei oikein saa selvää luultavammin A taikka H. Jomppa -88. Aiheena on tosiaan vesiputous metsän keskellä.

• meku1

Minulta löytyy taulu jossa M Jomppa-85

• risteal

onko sinulla tietoa tekijästä? minulla on taulu Jomppa-88 etukirjain on joko A tai H tai M. Aiheena vesiputous metsän keskellä

• Torparn

A. Jomppa -80 löytyy tästä , onko hintaluokka näihin myös Jossan.

• Anonyymi

Hei
      Minulla on vanhempien jäämistöstä (Erämaa järvi ruska aikaan) Siinä on taiteilia H .Jomppa .Olisi mukava tietää tästä enemmän

• Anonyymi

Mullakin on sellanen ruska taulu ja tekijä A Jomppa 1983. Isäni osti sen Kuopion torilta.

• Anonyymi

Jommppa nimellä taiteil pohjois pojanmaalla taiteilija en ole varma oliko kempeleessä maalasi värikkäitä suurja tauluja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe