Miksi tellä on huono maine

ei saa liftata

Äiti varotteelee minua ja minun kaveria aina että ei saa liftata rekkojen kyytiin olen kyllä kysynyt että miksi.Se sanoo vaan että lies mitä tapahtuu.Minusta rekkakuskit on ihan mukavia ja toiset jopa oikein hauskoja.terve kaksi friidua 15syksyä (PS.Minna sanoo että mun äiti ei ymmärrä hyvän päälle mitään)

13

3769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olette

      nuoria komentoimaan rekkakuskeista mitään. Lapsia on 15 vuotiaat, eikä niiden kuulu vielä liftata kenenkään kyytiin. Moni meistä kuskeista käy teille isäksi ja toiset äideistä. Täällä kun ajalee nykyään myös paljon naisia.

    • lie

      turvallisin liftata isojen kyytiin. Ovessa kuitenkin lukee nimi ja ei ole iso homma kattoa se kun hyppää kyytiin.

      • heh hee

        >Niinpä. Ennenvanhaan se kyytiin ottaja oli aina Kauko Kiito !!! Nykyään näyttää olevan jopa Transu Otila


      • sitä
        heh hee kirjoitti:

        >Niinpä. Ennenvanhaan se kyytiin ottaja oli aina Kauko Kiito !!! Nykyään näyttää olevan jopa Transu Otila

        oppii kun vanhaksi elää;-)


    • Äitisi

      Liftannut rekan kyyntiin kun tietää noin hyvin.Onkohan äiti tehnyt tuhmaa rekka sedän kanssa?

      • Mitään tuhmiaan

        Kyllä se äitee tietää miten voi käydä kun rekkaan liftaa,se tulos nyt sitten kirjottelee tänne.Heh heh.


    • R 143

      Eihän plikka sua oo vaan jystetty muailmaan R 143.SES. Ei muuta kuin peukku pystyyn ja baanalle

    • provo_

      provo

      • mjs

        Jos se on nähnyt sen elokuvan jossa teinityttö oli rekkakuskin mukana etelästä jäämerelle. En muista leffan nimeä.


      • mites kävi?
        mjs kirjoitti:

        Jos se on nähnyt sen elokuvan jossa teinityttö oli rekkakuskin mukana etelästä jäämerelle. En muista leffan nimeä.

        saiko se?


    • namu

      Kyll mejän nuapurin rouva tappoo liftata minun kyytiin ja tykköö minusta kovasti mutta sitähän ei sua sannoo sen miehelle ettehän tekään sano?? Äitilles voit sannoo että se vois harjotella vaikka liftaamalla tejän kylän sora autoihin vaikka silloin kun se mennee maito kauppaan

    • bensan jakaja

      Mie täältä ylä-lapista surffaan.Ajoin bensaa etelästä tänne laphin 30.v.sitten.Siinä sitten oli Kerttu tyttö joka lihtali aina mun kyythin no rakkaushan alkoi heti.Kerttuhan oli länkisäärinen niin kuin muutkin akat täälä lapissa.Kertun mies oli muuten poro mies OALA eikä kerttu halunnut semmosta miestä mikä juoksee kairalla porojen perässä lasso käjessä se halus mutt.No kuitenkin Kerttu oli niin kuuma pakkaus että kun mie panin sen kaanian petille selin odottamaan niin alkoi peti vaatteet käryämään niin kuumana se kävi.Ja mie kova lapin mies poljin kerttua kuin tulpatonta mopoa.Mie huomenna jaka mie lähen viin kaupphan sinne on 300KM.Kerron sitten Oalan ja kertun koirasta eli POPISTA.

    • Itsekin viime kesänä olin liikkellä työautolla ja manhattanin supermatketin pihalla haahuili noin 14v tyttö tuhannen kännissä ja tarjosin kyytiä Kaarinaan koska olin itsekin menossa sinne...

      Noh eihän me päästy ku kupittal asti niin panohommikshan se meni... Noh ei siinä mitänä molemmat oli täysillä mukana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe