...olenkohan laittanut punaa vähän liikaakin ?
http://www.kolumbus.fi/kirsti.kohonen/
Hehkutusta
5
792
Vastaukset
- ovat
epätarkkoja räpsyjä ilman mitään ajatusta. Tyypillistä kotialbumikamaa. Esimerkiksi kuvat perhosesta ja kukasta ovat täysin epätarkkoja. Rajausta ei ole tehty lainkaan, ainakaan ajatuksella. Väritkin ovat latteita. Ei kannattaisi kuormittaa verkkoa moisilla tekeleillä. Perehdy kamerasi käyttöohjeisiin, että saisit niistä teknisesti edes siedettäviä ja koeta kuvata ajatuksella, äläkä vain räpsi kun näet mielestäsi jotain kivaa. Käy tutustumassa vaikka www.aukea.net sivujen kuviin, niin näet erilaisia harrastajien ottamia kuvia. Ehkäpä opitkin jotain valokuvauksesta ja saat ideoita kuvaamiseesi. Nykyisiä kuvia ei IMHO kannata pitää näytillä.
- Pikkudigille
Tarkennus menee pokkareilla minne sattuu, varsinkin lähikuvauksessa.
Rajauskin on tutisevilla suorilla käsillä mahdotonta.
Ei niillä hyviä kuvia saakaan.
Kameraa ei ole kyllä mainittu, eikä kuvat sisällä Exifiä, mutta arvaan, että pokkaria on käytetty.. - rumpukone
Pikkudigille kirjoitti:
Tarkennus menee pokkareilla minne sattuu, varsinkin lähikuvauksessa.
Rajauskin on tutisevilla suorilla käsillä mahdotonta.
Ei niillä hyviä kuvia saakaan.
Kameraa ei ole kyllä mainittu, eikä kuvat sisällä Exifiä, mutta arvaan, että pokkaria on käytetty..Terävyyttä minäkin kaipaisin lisää, kuvat galleriana liian samanlaisia, valitse sinne vain parhaat otokset. Pieni selventävä teksti paikasta tai kuvaustilanteesta olisi kiva lisämauste näihin.
- -arvostuksesta...
...juuri sitä saadakseni olen ne sivuilleni laittanutkin.
Arvelen kuitenkin että aihevalintani on seikka joka on jossainmäärin harhauttanut kriitikkoja.
Myös kamerani on arvattu oikein - eihän nyt Nikon CP 4500 - pokkarilla Manfrotto/magaroonilla tuettuna mitään kunnon kuvia voi tehdä.
Mutta asiahan voidaan korjata:
http://www.kolumbus.fi/kirsti.kohonen/Taidetta.jpg
-olen kuvannut Canon S2:lla kyseisten kriitikkojen omaa tuotantoa. Sattuneesta syystä minulla lienee lupa niiden julkaisuunkin ;)
Kuvat eivät tee oikeutta taidearvoilleen koska verkon ylikuorman vuoksi pakkaan ne tiukkaan. Eikä veronmaksajankaan kuorma vielä ole ylittänyt tiettyä kipurajaa.- vielä kerran..
.. että surkeiden kuvieni lisäksi olen loukannut
toisten kuvataiteilijoiden syvimpiä tuntoja.
Tosin kopioimaani (luvatta;) "Taidekuvaa" on käynyt katsomassa satoja uteliaita. Samoin junan ikkunaan raavittua mallia ihan livenä.
Usemmat ehkä kuitenkin näkisivät junasta tuon ruskamaiseman ilman moisia teoksia.
Se on kuitenkin nyt ainoa taidemuoto mistä voidaan nauttia. Järkiolento sopeutuu - senvuoksi ihmiskunta (ja sen taide) ovat yleensä olemassa.
Minä ja asistenttini tulemmekin jatkamaan samaan tapaan. Ehkä saamme kuvaan jopa itse taiteilijatkin ;;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070