Piikkirenkaat

faid

Oon hommamassa piikkirenkaita mut ei innoistais ostaa tollaisia 400€ kumeja, et mistä sais vaik sellasia alle 200€ kumeja ja mitä sellaset kestää. Tarkoituksena olis pitää pyörä vielä kaks talvee et sen verran jos kestäis. kertokaa kokemuksia

18

20219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi-82

      Itse käytän trelleborgeja, ne ovat kalliit, mutta kestää pitkään. Eli ei ne loppujen lopuksi kalliimmaksi tule kuin halvemmatkaan joita joutuu vaihtamaan usein. Trelleborgit saa myös myytyä eteenpäin.

      • faid

        Etsin nimenomaan sellasia talvikumeja joilla ajais vaikka kaks talvee se riittäis ku luovun pyörästä sen jälkeen. oikeastaan yksi talvi riittäis.


      • Jutustelija1

        Trelleborgit on myös oma valinta, eli aloittajan kannattaa uskoa asiaan ja hankkia sellaiset.


    • gsf
      • gsf

      • faid

        itselläsi kokemusta kisarengas.fi kumeista ?


      • gsf
        faid kirjoitti:

        itselläsi kokemusta kisarengas.fi kumeista ?

        Hyviä ovat jollei parhaita!(toteamus,ei mainos)
        Ja kun on mies joka työstään vastaa,niin sekin pistää hyvin tekemään.
        Noitten "listarenkaiden" lisäx on ko. henkilö tehny myös ihan tilausrenkaita,esim. matalammilla nastoilla kadulle tai vähemmillä nastamäärillä.Nyt on tietty sesonki,joten lienee kiireinen,mutta kannattaa kysästä.
        Jollet uusia tarvi kisahommiin,niin käytettyjä on kyllä myynnissä mm. tuolla OP;n sivuilla.


      • faid
        gsf kirjoitti:

        Hyviä ovat jollei parhaita!(toteamus,ei mainos)
        Ja kun on mies joka työstään vastaa,niin sekin pistää hyvin tekemään.
        Noitten "listarenkaiden" lisäx on ko. henkilö tehny myös ihan tilausrenkaita,esim. matalammilla nastoilla kadulle tai vähemmillä nastamäärillä.Nyt on tietty sesonki,joten lienee kiireinen,mutta kannattaa kysästä.
        Jollet uusia tarvi kisahommiin,niin käytettyjä on kyllä myynnissä mm. tuolla OP;n sivuilla.

        Mitä sä veikkaisit ku itse tarvisin lähinnä jokijäälle ja jonkiverran metsäteille ja pelloille noita nastarenkaita niin olisko tämä 364 nastainen Duro Excelerator jolla hintaa 158 € hyvät. jos viitsisit käydä kurkkaas. Kaunkohan noilla ajelis. toi hinta on vissii etu ja taka kumi yhtees. Tiedäks löytyykö kaikkia kokoja. ite tarvisin 21" ja 19" eikös ne ole piikin rataskoot.


      • gsf
        faid kirjoitti:

        Mitä sä veikkaisit ku itse tarvisin lähinnä jokijäälle ja jonkiverran metsäteille ja pelloille noita nastarenkaita niin olisko tämä 364 nastainen Duro Excelerator jolla hintaa 158 € hyvät. jos viitsisit käydä kurkkaas. Kaunkohan noilla ajelis. toi hinta on vissii etu ja taka kumi yhtees. Tiedäks löytyykö kaikkia kokoja. ite tarvisin 21" ja 19" eikös ne ole piikin rataskoot.

        Duro on jäälle,eikä kestä yhtään ajoa hiekalla tms.Nastoissa ei kovametallia joten niistä tulee virkkuukoukkuja.Enskarengas pitää hyvin ja kestää,jolloin jollet muita löydä,saat niistä käytettynä myytäessä vielä hyvin.

        http://www.offroadpro.net/fin/mpporssi/showitem.asp?nro=14275

        Katos noi vielä ja sitten on -VeikkoLaakso Oy-jolta löytyy käytettyjä.
        http://www.kolumbus.fi/veikkolaakso/


      • faid
        gsf kirjoitti:

        Duro on jäälle,eikä kestä yhtään ajoa hiekalla tms.Nastoissa ei kovametallia joten niistä tulee virkkuukoukkuja.Enskarengas pitää hyvin ja kestää,jolloin jollet muita löydä,saat niistä käytettynä myytäessä vielä hyvin.

        http://www.offroadpro.net/fin/mpporssi/showitem.asp?nro=14275

        Katos noi vielä ja sitten on -VeikkoLaakso Oy-jolta löytyy käytettyjä.
        http://www.kolumbus.fi/veikkolaakso/

        Mitä kumia suosittelisit tuolta kisarengas sivuilta noihin ajoihin mitä kuvailin ?


      • svenska

        Ite ostin kerran vahingokseni kisakenkaan trelleborilaisen nii ei yli viidenkympin vauhissa enää pysyny hampaat suussa. Pöljäkin varmaan tajuaa että oli senverran selkäheittoa, mitälie hylkyyn menneitä renkaita olivatkaan. Sittemmin olen tilannu trellen piikit suoraan ruotsista ja valittamisen aihetta ei ole.


    • ...

      kunnolliset ja kalliimmat renkaat.saisit myydessä vähän enemmän.paskoilla renkailla et välttämättä aja edes talvea.

    • Jos et ole vielä ostanut, niin multa sais ainakin kaks talvea kestävät laadukkaat renkaat 150 eurolla. Eturengas on bridgestone 80/100-21 51M. Se on hyvin tehty pulttirengas.
      Takarengas on kings tire 110/90-19 62M. Se on oikea piikkirengas jossa on kovametallia piikkien sisällä ja kestää ajaa kivelläkin. Siitä on katkennut n. 25% piikeistä.

    • Tää oliki kolme vuotta vanha keskustelu. No antaapa olla.

    • harri3

      minulla kaksi 19 metzler piikkirengasta a40e 05046905832

    • MisAC10

      Ostin syksyllä täältä misukat ja vielä pelittää, ei näytä olevan vielä valikoimassa, mut kait ne sinne ilmestyy, oon muutenkin hankkinut renkaat ko lafkasta ja hyvin on pelannut.

      http://www.biketema.fi/index.php

    • ktm200

      kertokaa voiko taka piikkirenkaan kääntää toiste päin ku muutama piikki taipunu taaksepäin että lähteekö piikit irti vai pysyykö renkaassa?

    • Anonyymi

      Ei kannata

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe