Hei haloo... Miksei kukaan äänestä Tiinaa? Se on niin vitun ärrrsyttävä ja on ihan ilmetty Miss Piggy.
Hyi vittu, painuis vaan sinne Ouluhun.
Tiina = Miss Piggy
7
1276
Vastaukset
- eukko
on tosi ärsyttävä. Kun pojat esim. korvas itse tehden sen myttyyn menneen aamupalapaketin, ei Tiina edes kiittänyt. Oli aina vain naama mutrussa. säälittää vähän se mies, jota se siviilissä kaipaa. mahtaa poika olla tossun alla.
- anto
timolle 2 pistettä kun kusi kurmee aamiaispaketin. hyvittävä aamiainen ei kelvannut neidille.
- samaa
ihmettelen suuresti ettei sitä äänestetty kun käy niin hermoille ja kusee paketit. timo sai odotetusti 2 pistettä juuri tiinalta pakettien kusemisesta ja kurmee aamiaispaketin menettämisestä.
- .....
Eiiih.. mua jaksaa aina vaan niin helvetisti naurattaa toi kurmee aamiaispaketti *X´D*
- PAKETTIEN
..... kirjoitti:
Eiiih.. mua jaksaa aina vaan niin helvetisti naurattaa toi kurmee aamiaispaketti *X´D*
KUSEMINEN =D =D =D =´D muhahahaaaa!!
- mariella
miss piggy joo.. ihan ku toi naama ei passais tohon kroppaan. naama on pyöriä ku pallo.. mikä lie. ei tollasta jaksa katella saatikka kuunnella viikkotolkulla...plaah
- naama...
norsun vitulla yksin siinä sohvalla kun muut pöydän ääressä, varmaan kurmee aamiaispaketin menetys ketutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3085534- 735093
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433514
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422207
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098