Tiedän että tämä on aika henkilökohtainen mielipide kysymys,mutta,minkä takia Iina haluttiin ulos talosta?Millasia piirteitä,ku en jaksanut heti alussa katsella sitä touhua,nyt vasta viime aikoina olen nauliintunut seuraamaan BBtalon tapahtumia,se alku oli tylsempää katottavaa.
Ja toiseksi,mikä päivä tuo oli kun kathya näytettiin monta kertaa kuinka ryyppäsi ja oksensi?Olen kuitenkin varmaan yhtä jaksoa lukuunottamatta tällä viikolla seurannut ja olen siis missanut tuon..
Ja vielä kolmanneksi,te jotka 24/7 seuraatte,luuletteko että Katille ja Timolle voisi vielä kehkeytyä enemmän vipinää,kun vahingoniloisena Hannaa kohtaan olin vähän tällaista toivonut..
Ja sitten,Minna ulos talosta!
Kertokaa kertokaa...
5
626
Vastaukset
- manipuloitiin
iinaa vastaan.
- rauli55
Haukkui katsojat (lue äänestäjät) Kusipäisiksi pikkuteinareiksi
- tyty
Talossa olijathan ensin pistävät kuitenkin äänestykseen jengiä,eli mikäs Iinassa mätti?
Oli tosiaan erittäin satunnaista katsominen siinä alussa eikä pysty sisäistämään niin monta persoonaa lyhyessä ajassa.- aa212
Iina oli kylmä, laskelmoiva, vittumainen, pikkumainen, vain Minnan ja Antin kaveri. Iina oli käärme isolla koolla. Ärsyttävä, itseään esiintuova, toisia huomioon ottamaton oman navan tuijottaja. Luuli liikaa itsestään, aliarvioi katsojat ja manipuloi ihmisiä.
- nämä
aa212 kirjoitti:
Iina oli kylmä, laskelmoiva, vittumainen, pikkumainen, vain Minnan ja Antin kaveri. Iina oli käärme isolla koolla. Ärsyttävä, itseään esiintuova, toisia huomioon ottamaton oman navan tuijottaja. Luuli liikaa itsestään, aliarvioi katsojat ja manipuloi ihmisiä.
muut muijat nyt sitt tekee? Iinaa oli sentään mukava kattoa jos näihin muihin vertaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060