Tampereen seudun ihmiset voisivat kertoa mistä löytyisi löytöeläinpaikka? Kovasti kaipaisin omaa mussukkaa jota vaalia kaikella sydämellä.
Tampereen eläinsuojat
6
312
Vastaukset
- Mistä rakas?
Itseäni toistaen: Myös googlen hakusana vihjaukset ovat arvokas vinkki. Pelastetaan yhdessä yksi eläin?
- hatamm
50 km Tampereelta Jyväskylän suuntaan, siellä ainakin vielä pari vuotta sitten oli löytöeläimet. Osoitetta se paremmin kuin puh.numeroakaan en muista enää. Katso luettelosta.
- löytyypi
hatamm kirjoitti:
50 km Tampereelta Jyväskylän suuntaan, siellä ainakin vielä pari vuotta sitten oli löytöeläimet. Osoitetta se paremmin kuin puh.numeroakaan en muista enää. Katso luettelosta.
- moona69
kylläpä on mukava että olet päätynyt tarjoamaan yhdelle elämän kolhimalle viimein kodin jossa saa rakkautta!=)Kävin tässä yksi päivä mm.rekku rescuen ja pelastetaan koirat ry:n sivuilla ja tuli aivan kamala olo näistä rakkaitten koirien kohtaloista....Voi kun minäkin voisin pelastaa jonkun tai mielellään kaikki....=(En tiedä mitä pidät ajatuksesta mutta virossa on aivan kamala tilanne koirilla koiratarhoissa ja siellä näytti olevan aivan ihanan näköisiä pakkauksia....Muistaakseni juuri rekku rescuen sivut oli näitä...käsitykseni mukaan koiran hankinta sieltä ei edes tulisi kohtuuttoman kalliiksi taikka hankalaksi...itselläkin vakaa päätös että vielä sieltä joku haetaan.....
- moona69
kävinpä vielä kattomassa niin kovasti näitä erityyppisiä kodittomien koirien sivuja löytyy googlesta esim.juuri kun pistää hakusanaksi rekku rescue,pelastetaan koirat.ym.mutta tsemppiä koiran etsintää,otitpa mistä vain!=)
- vinkki vaan
Esim. noilla mainituilla rekkurescue.com sivuilla on myös jo Suomessa olevia ns. kotihoidossa olevia kotia kaipaavia. Siis tarhalta kotihoitoon syystä tai toisesta tuotuja. Eli kannattaa vilkuilla, voi joskus löytyä läheltäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163