Voiko saada desert eagle .50 luvan?

aamöl

voiko tavallinen tallaaja saada k.o aseeseen luvan, jos voi niin mitä perusteluja vaatii?

21

10010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimi

      voi! En vaan ymmärrä, että miks kukaa ees haluaa semmosen. Paukut maksaa 1,5€/kpl ja ase ei oo millään tavalla hyvä ammuttava, potkasee ja heittää hylsyt suoraan naamaan, ergonomia on huono, kahva on aivan liian kolho... Mutta onhan se macho! Oot varmaan jossain leffassa nyt nähny ja heti alko tuntua, että tuommosen haluan? Asetalolla hinta on 1800€ perusmallista.

    • Jantteri78

      No miksi ei voisi? Sehän on tavallinen pistooli. Minullakin on harjattu kromi kaliperina 50AE. Tehdaspaukut maksaa 1€/kpl, mutta kun lataa itse, niin hinnaksi tulee n.0.4€/kpl.

      Hylsyt tulee otsaan jos ampuu ripuliranne-otteella, mutta jos aseella ampuu oikein, niin se on oikein mukavaa paukuttelua normaalin ysin ohella.

      • kuulat?

        Tuon 40c kappalehinnan uskon sitten kun näen.Vai mistä ostat 50 kal luotia 35c kappale?


      • Jantteri78
        kuulat? kirjoitti:

        Tuon 40c kappalehinnan uskon sitten kun näen.Vai mistä ostat 50 kal luotia 35c kappale?

        JPR-company. Speer .300grs FMJ 33€/100kpl.

        Kelpaako vastaukseksi?


    • vehkeenjatke

      Turhaan sinä tollaista ostat ja rahasi hukkaan laitat...noloahan se on käydä jo ampumassakin, kun saa hävetä (jep. tosiaan...porukat katselee tollaisen omistajaa hiukan naureskellen, ei tosiaankaan ihaillen). Lähinnähän toi on tarkoitettu jenkki punaniskoille hupiammuntaan eikä mihinkään aikuisten harraste/kilpa-ammuntaan. Eikö joku 357 tms. riitä?

      • Jantteri78

        Jaa, no turhahan se on, mutta eipä radalla ole kovin naureskeltu. Ennemmin olut kyselemässä että saako kokeilla? Ehkä kaltaisesi ihmiset ajattelee noin kuten kirjoitit koska heillä ei ole ko. aseeseen rahaa, siis kateellisten puhetta.

        Itselleni kyseinen ase on harrastamista varten, kuten kaikki muutkin aseeni, eikä suinkaan munanjatke kuten kaltaisesi pa:t ajattelee.


      • Jantteri78
        Jantteri78 kirjoitti:

        Jaa, no turhahan se on, mutta eipä radalla ole kovin naureskeltu. Ennemmin olut kyselemässä että saako kokeilla? Ehkä kaltaisesi ihmiset ajattelee noin kuten kirjoitit koska heillä ei ole ko. aseeseen rahaa, siis kateellisten puhetta.

        Itselleni kyseinen ase on harrastamista varten, kuten kaikki muutkin aseeni, eikä suinkaan munanjatke kuten kaltaisesi pa:t ajattelee.

        Vielä lisätäkseni tuohon, "eikö .357 riitä", riitä mihin? Riittäähän se pahvin puhkomiseen, kuten riittää .50AE:kin, pahvin puhkomiseen riittää vaikka imppari. Mutta samaa fiilistä et koskaan saa mitä .50AE tarjoaa, sillä 357:lla, et edes 44:lla.

        Tämä on katsos harrastamista, harrastamisessa ei mielestäni kaikki pidä olla järkevää, halpaa jne. Joskus on mukavaa ampua vaihtoehtoisellakin kaliperilla/aseella toisin kuin tapaisesi kalkkivaarit joita on ikävä kyllä meidänkin radalla turhan paljon. Heidän mielestään ainoa oikea kaliperi on 12/70, .308 .22lr ja aseethan ei missään nimessä saa olla muuta kuin Sako, Tikka, Valmetti. Perkuleen tylsää sano mun sanoneen. :)


    • Heh Heh

      Smith&Wessonin/Colt Magnum 44...sillä voit lesoilla ja kutsua itteässi likaiseksi Harriksi

      • hevosvoimia

        Osta Smith & Wesson 500 magnum, jos tehoja hamuat. Iskuenergia suurin piirtein 7.62x53R:n luokkaa.


      • Jantteri78
        hevosvoimia kirjoitti:

        Osta Smith & Wesson 500 magnum, jos tehoja hamuat. Iskuenergia suurin piirtein 7.62x53R:n luokkaa.

        Sellainen S%W X-framekin löytyy 4 tuuman piipulla ( 3 tuumaa piippu 1 tuuma suujarru) .500S&W mag. Suunnilleen samanlainen ampua kuin Desert Eagle, mutta potku on vähän terävempi, ei kuitenkaan sen tömäkänpi. Jouleja on piipunsuusta 3200, käyttämälläni latauksella.


      • Jantteri78
        Jantteri78 kirjoitti:

        Sellainen S%W X-framekin löytyy 4 tuuman piipulla ( 3 tuumaa piippu 1 tuuma suujarru) .500S&W mag. Suunnilleen samanlainen ampua kuin Desert Eagle, mutta potku on vähän terävempi, ei kuitenkaan sen tömäkänpi. Jouleja on piipunsuusta 3200, käyttämälläni latauksella.

        Lisäisin vielä sellaisen, että tuokaan .500S&W mag ei ole niitä kaikkein tömäkimpiä. Itselläni suht tehokkaita revolverejä edustaa BFR 7.5 tuuman piipulla .45-70 covt kaliperinen. Kun tuolla ampuu Federalin hirvilaillisia paukkuja, niin 500S%W käy ranteen lepuuttamisesta.


      • kaliipereja
        Jantteri78 kirjoitti:

        Lisäisin vielä sellaisen, että tuokaan .500S&W mag ei ole niitä kaikkein tömäkimpiä. Itselläni suht tehokkaita revolverejä edustaa BFR 7.5 tuuman piipulla .45-70 covt kaliperinen. Kun tuolla ampuu Federalin hirvilaillisia paukkuja, niin 500S%W käy ranteen lepuuttamisesta.

        kyllä riittää..Ja pulttilukkopistooleja saa koviin kaliipereihin.
        Linebaugh on revolveriin kovimmasta päästä..


      • Anonyymi
        hevosvoimia kirjoitti:

        Osta Smith & Wesson 500 magnum, jos tehoja hamuat. Iskuenergia suurin piirtein 7.62x53R:n luokkaa.

        "Suurin piirtein"?🤣
        Laitapas faktoja tänne noista iskuenergioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suurin piirtein"?🤣
        Laitapas faktoja tänne noista iskuenergioista.

        Englannin kielinen Wikipedia, sieltä löytyy vastaus näihin kaikkia askaratuviin kysymyksiin. Tehoa näkyy olevan kuin 30-06, siis tässä Smitikassa.😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Englannin kielinen Wikipedia, sieltä löytyy vastaus näihin kaikkia askaratuviin kysymyksiin. Tehoa näkyy olevan kuin 30-06, siis tässä Smitikassa.😁😁😁

        50 AE tehoa n. 2000 j. Vastaa siis rynkkyä.🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 AE tehoa n. 2000 j. Vastaa siis rynkkyä.🤭🤭🤭

        454 Clasul, tätä kantaa harkita myös, tehoa2500 j. Minulla on, siten kun toivuin mangnum maniasta, aloin ampumaan 45 LC latauksia, paljon inhimillisempää. 💖💖💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        454 Clasul, tätä kantaa harkita myös, tehoa2500 j. Minulla on, siten kun toivuin mangnum maniasta, aloin ampumaan 45 LC latauksia, paljon inhimillisempää. 💖💖💖

        .357 Magnumissa tehoa noin 1000 J
        Sitten vaan kaikkien muidenkin kaliberien tehot esiin, ei tosin liity avaukseen mitenkään, mutta kun kerran on alkuun päästy niin antaa mennä vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .357 Magnumissa tehoa noin 1000 J
        Sitten vaan kaikkien muidenkin kaliberien tehot esiin, ei tosin liity avaukseen mitenkään, mutta kun kerran on alkuun päästy niin antaa mennä vaan..

        Aikanaan oli Lapua Terra, tehoa 1200 j. Tarkoitettu siluettiammuntaan, nykyisin tämmöistä joutuu lataaman itse. 😁😁😁


    • Anonyymi

      Jo nyt varmaan karvat kasvanut aiemmin kommentoijien vehkeiden ympärille.
      Mutta sanotaan näin aloittajalle. Edelleen siihen voi edellytyksin saada luvat mutta onhan tuo keskimäärin turha keksintö. Ensinnäkin kahva on on hitokseen iso niin minulle ei käynyt laisinkaan käteen. Rekyyli minulle liian raju vaikka ase painoi melkoisesti ladattuna. Sanoisin että ei jatkoon

    • Anonyymi

      et saa

      • Anonyymi

        Miksi vaivauduit vastaamaan juttuun 2005. Ootko vähän hidas...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe