Hei!
Minua heitettiin risteilyllä kahdella tuopilla. Joista toinen meni ohitse ja toinen osui kasvoihin.
Kasvoihini jäi arpi jota on jo korjattu yhdellä leikkauksella. Lisäksi iso osa kasvoistani on tunnottomana edelleen, mm. huulista puolet on tunnottomana.
Viime viikolla tuli kirje syyttäjältä helsingistä, että hän ei aio syyttää pahoinpitelijääni mistään koska yleinen etu ei vaadi sitä.
Minulle ainakin tuli tästä viestistä paha olo. Vaikka tiedän, että voin itse lähteä käräjöimään asiaa (jonka varmaan teenkin) Tuntuu vaan pahalta kun en muuta haluaisi kuin oikeuden tapahtuvan, minusta ne sakot mitä se olisi saanut ja rikosrekisteri olisivat olleet ihan oikein hänelle. Nyt niitä ei tule jos en itse tee asialle jotain.
Tuntuu, etä tässä maassa uhrin asema on todella huono ja että toiselle ihmisille saa tehdä melkein mitä vaan. siitä selviää kuitenkin helposti.
Saako tässä maassa oikeutta ?
SamWeis
8
1075
Vastaukset
- Masa
Nosta syyte, niin homma homma ratkeaa.
- SamWeis
sen aion tehdä. Pelottaa vaan, että jos joudunkin itse maksamaan oikeudenkäyntikulut yms. Asianajokuluja on nyt jo melko paljon :(
- Per Saukko
Saat olla tyytyväinen, että sinua ei pantu syytteeseen mistään.
Tässä maassa oikeus on etääntynyt arkielämästä. - missä?
"Keskustele henkirikoksista."
- MURHAYRITYS
henkirikos?
- MISSÄ KROPPA?
MURHAYRITYS kirjoitti:
henkirikos?
HALOO?
- SamWeis
Taisi tulla väärälle palstalle tämä viesti, pahoitteluni..
- Juuso
Mutta toivotan onnea jutussasi. Jos nyt kerrankin uhri voittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186067- 855406
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484414- 523961
- 603818
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1823492Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky643220Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33046- 432289