Kris ry ja johnnypekko

Ex-Convits

Suurta humpuukia koko Kris ry ja sen toiminta. Kaikki perustuu siihen, että näin paikataan omia syyllisyyden tunteita. Ravataan vapautuvan vangin luo kukkakimppu kädessä ja väen väkisin vängätään esille saadakseen rahaa RAYltä. Mitä tuo puulaaki saa aikaan? Ei yhtään mitään. Lupaukset ovat suuria mutta teot tyhjiä. Miten johnnypekko voi sitoutua raittiuteen kun täälläkin valittelee krapulaa?
Telkkarissa oli nainen joka oli ollut linnassa ja juuri Krisin porukkaa. Naisrukka epäonnistui lähes täydellisesti esiintymisessään. Aivan kuten eräs luonnehti, oli huuri sellainen kuin oletti itsestään katsojan olevan. Susi koko juttu ja munasi itsensä.
Mitä hyötyä on kriläisistä? Ei mitään vaan vain suurta haittaa.

24

1315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sveduissa luulen

      että se on toiminut, mutta jos joku ryssii sen systeemin täällä, niin ei voi mitään. Ennen pitkää tulee taas uudet systeemit ja ehkä joskus pelaa siten kuin on aateltu.

      Kyllähän se on pakko tollasessa hommassa näyttää hyvää esimerkkiä ja ottaa vastuuta.

      Mutta joskus voi lipsahtaa, ei kai kukaan mikään pyhimys ole...

      • titämätön

        en tiedä kuinka paljon lohduttaa tai kostonkierttä katkaisee jos kris henkilökunnan ryssiminen johtaa jonkun palkkamurhaan joka halusi vain lopettaa rikose elämn no m.ja t.v varmaan osaavat sekin asian korjata kun muutenkin osaavat sellaista mitä en edes tiennyt ihmislapsen osaavan


    • johnnypekko

      Sinäkös Ex-Convits olet oiva esimerkki sanelemaan miten minun tulee toimia ja mitä teen ?
      Sulla ei näytä olevan tietoa siitä mistä puhut sillä en ole kertaankaan mennyt vankilaan tapaamaan ketään ja varsinkaan kukkapuskan kanssa, tiedoksi sulle että olen ollut senverran vähän aikaa sivilissä että en pääsisi vankilassa järjestettäviin tilaisuuksiin vaikka haluaisin.
      Työ mitä teen tällä hetkellä krissillä selviää niiden nettisivuilta mutta kerrompa sulle sen kuitenkin .
      Olen keväästä lähtien vetänyt Liljendaalin kunnassa sijaitsevaa talliprojektia jossa on mahdollisuus käydä korjaamassa autoaan lähes kuka vain, pääasiassa se on kuitenkin vapautuneille vangeille.
      Kannattaisi sinunkin tutustua toimintaan ennen kuin annat siitä jotain lausuntoja.
      Ja sitten viellä tiedoksi että krissin toiminnassa olevat henkilöt ovat itsenäisiä henkilöitä.
      Mitä tulee minun vapautumis päivän jälkeiseen "kankkuseen" niin on tosiaankin hyvä että olet huolissasi siitä. Mutta eiköhän se ole lähinnä minun asia eikä sen pitäisi vaikuttaa sun elämääsi mitenkään, vai saatko nautintoa siitä että etsit muiden virheitä ??

      • Närkkis

        Pekko, miten te voitte uskottavasti tukea vapautuneita vankeja päihteettömyyteen jos te työntekijät itse vadätte viinaa, sinä varsinkin?


      • johnnypekko
        Närkkis kirjoitti:

        Pekko, miten te voitte uskottavasti tukea vapautuneita vankeja päihteettömyyteen jos te työntekijät itse vadätte viinaa, sinä varsinkin?

        Itse en aseta ehtoja "asiakkailleni" muuta kuin sen että tallilla ollessa ei saa olla päihtyneenä. En rupea katsomaan muiden perään siinä mitä he omalla ajalla tekevät.
        Jos sulla on epäilystä mun duunin suhteen niin tervetuloa tutustumaan ja voit samalla viettää itsekkin selvän päivän.
        On se metkaa kun sellaiset ihmiset jotka ei osallistu mihinkään niin heiltä tulee kuitenkin ne säännöt joilla meidän tulisi toimia.
        Samanlaita olen huomannut että jos joku on uskossa niin sellainen joka ei ole on kärkkäimmillään sanelemaan ehtoja kuinka uskovaisen tulee elää.


      • Närkkis
        johnnypekko kirjoitti:

        Itse en aseta ehtoja "asiakkailleni" muuta kuin sen että tallilla ollessa ei saa olla päihtyneenä. En rupea katsomaan muiden perään siinä mitä he omalla ajalla tekevät.
        Jos sulla on epäilystä mun duunin suhteen niin tervetuloa tutustumaan ja voit samalla viettää itsekkin selvän päivän.
        On se metkaa kun sellaiset ihmiset jotka ei osallistu mihinkään niin heiltä tulee kuitenkin ne säännöt joilla meidän tulisi toimia.
        Samanlaita olen huomannut että jos joku on uskossa niin sellainen joka ei ole on kärkkäimmillään sanelemaan ehtoja kuinka uskovaisen tulee elää.

        Peräänkuulutan Kris Suomen sääntöjä,joista ainut näytti olevan vaatimus päihteettömyydestä. Aika jännää on että omat työntekijät saa sitten tenuttaa? Etkö sinä ole kuitenkin siinä systeemissä työntekijä?
        Menee kyllä täysin uskottavuus teidän toiminnasta!
        Ja minä en ole entinen enkä tuleva vanki, vaan yksi virkailija vankeinhoidossa.


      • johnnypekko
        Närkkis kirjoitti:

        Peräänkuulutan Kris Suomen sääntöjä,joista ainut näytti olevan vaatimus päihteettömyydestä. Aika jännää on että omat työntekijät saa sitten tenuttaa? Etkö sinä ole kuitenkin siinä systeemissä työntekijä?
        Menee kyllä täysin uskottavuus teidän toiminnasta!
        Ja minä en ole entinen enkä tuleva vanki, vaan yksi virkailija vankeinhoidossa.

        vai että ihan vankila virkailija olet, taidat olla vain kateellinen kun itse ette pysty katkaisemaan ukkojen kierrettä, minunkin kohdalla ette saanneet mitään aikaan ja kuitenkin nyt olen palannut yhteiskuntaan, ja siitä ei tule kunniaa sinulle eikä virkaveljillesi.
        Kovasti on puhetta siitä että vankilassa on liian vähän henkilökuntaa , no kai teillä on töissä paljon vapaa-aikaa kun pystyt tänne vastaamaan ja mikäli olet vapaalla niin sanoisin sulle että hanki elämä.

        "Etkö sinä ole kuitenkin siinä systeemissä työntekijä?
        Menee kyllä täysin uskottavuus teidän toiminnasta!"

        Muistuttaisin sinua siitä että onhan moni vankilavirkailija tuomittu rikoksesta vankeuteen joten onkos sinus ammattikuntasi menettänyt ko uskottavuuden, eräs teikäläinen mm. sekaantui pikkupoikiin, joten katso ensin itseäsi .


      • Närkkis
        johnnypekko kirjoitti:

        vai että ihan vankila virkailija olet, taidat olla vain kateellinen kun itse ette pysty katkaisemaan ukkojen kierrettä, minunkin kohdalla ette saanneet mitään aikaan ja kuitenkin nyt olen palannut yhteiskuntaan, ja siitä ei tule kunniaa sinulle eikä virkaveljillesi.
        Kovasti on puhetta siitä että vankilassa on liian vähän henkilökuntaa , no kai teillä on töissä paljon vapaa-aikaa kun pystyt tänne vastaamaan ja mikäli olet vapaalla niin sanoisin sulle että hanki elämä.

        "Etkö sinä ole kuitenkin siinä systeemissä työntekijä?
        Menee kyllä täysin uskottavuus teidän toiminnasta!"

        Muistuttaisin sinua siitä että onhan moni vankilavirkailija tuomittu rikoksesta vankeuteen joten onkos sinus ammattikuntasi menettänyt ko uskottavuuden, eräs teikäläinen mm. sekaantui pikkupoikiin, joten katso ensin itseäsi .

        Voi Sinua pienen pientä poikaa...
        Et edelleenkään vastannut kysymykseeni! Eli miten Kris Suomen säännöt on sovellettavissa siten, että tenutus on sallittu sinulle, mutta asiakkaat sitoutuvat päihteettömyyteen?
        Vai pitäisikö soittaa suoraan Kris Suomen jollekkin muulle työntekijälle ja kysyä asiasta?


      • johnnypekko
        Närkkis kirjoitti:

        Voi Sinua pienen pientä poikaa...
        Et edelleenkään vastannut kysymykseeni! Eli miten Kris Suomen säännöt on sovellettavissa siten, että tenutus on sallittu sinulle, mutta asiakkaat sitoutuvat päihteettömyyteen?
        Vai pitäisikö soittaa suoraan Kris Suomen jollekkin muulle työntekijälle ja kysyä asiasta?

        soita jos halut , mutta et vastannut itsekkään kysymykseeni ja siks toisekseen en ymmärrä miksi piilottaudut nimimerkin taakse.
        Pelkäätkö näyttäväsi itsesi.


      • kross
        johnnypekko kirjoitti:

        soita jos halut , mutta et vastannut itsekkään kysymykseeni ja siks toisekseen en ymmärrä miksi piilottaudut nimimerkin taakse.
        Pelkäätkö näyttäväsi itsesi.

        http://www.krismotors-finland.tk/


      • ptk666
        johnnypekko kirjoitti:

        Itse en aseta ehtoja "asiakkailleni" muuta kuin sen että tallilla ollessa ei saa olla päihtyneenä. En rupea katsomaan muiden perään siinä mitä he omalla ajalla tekevät.
        Jos sulla on epäilystä mun duunin suhteen niin tervetuloa tutustumaan ja voit samalla viettää itsekkin selvän päivän.
        On se metkaa kun sellaiset ihmiset jotka ei osallistu mihinkään niin heiltä tulee kuitenkin ne säännöt joilla meidän tulisi toimia.
        Samanlaita olen huomannut että jos joku on uskossa niin sellainen joka ei ole on kärkkäimmillään sanelemaan ehtoja kuinka uskovaisen tulee elää.

        eläkää rauhassa mutta älkää hää kärsiviä hypnosoiko ja pakottako tekemään sen alla itselleen haitallisia tekoja vetäkää jasalakujettakaa ja vasikoikaa rauhassa timon muna suussa mut jättäkää ihmiset rauhaan


      • mnbvc56
        johnnypekko kirjoitti:

        vai että ihan vankila virkailija olet, taidat olla vain kateellinen kun itse ette pysty katkaisemaan ukkojen kierrettä, minunkin kohdalla ette saanneet mitään aikaan ja kuitenkin nyt olen palannut yhteiskuntaan, ja siitä ei tule kunniaa sinulle eikä virkaveljillesi.
        Kovasti on puhetta siitä että vankilassa on liian vähän henkilökuntaa , no kai teillä on töissä paljon vapaa-aikaa kun pystyt tänne vastaamaan ja mikäli olet vapaalla niin sanoisin sulle että hanki elämä.

        "Etkö sinä ole kuitenkin siinä systeemissä työntekijä?
        Menee kyllä täysin uskottavuus teidän toiminnasta!"

        Muistuttaisin sinua siitä että onhan moni vankilavirkailija tuomittu rikoksesta vankeuteen joten onkos sinus ammattikuntasi menettänyt ko uskottavuuden, eräs teikäläinen mm. sekaantui pikkupoikiin, joten katso ensin itseäsi .

        siis kyis auttaa vankeja,,,ovatko seksuaalirikolliset olleet vankeja,,tasarvo,, kysin vain kun näi ko.kohdan


      • Anonyymi
        mnbvc56 kirjoitti:

        siis kyis auttaa vankeja,,,ovatko seksuaalirikolliset olleet vankeja,,tasarvo,, kysin vain kun näi ko.kohdan

        Onko vanha homo, lasten- ja mummonnussija, murhaja johnnypekko vielä hengissä?
        Hyvää Uutta vuotta, runkkari!


    • ...

      Kris tampere ry säännöt, rehellisyys, huumeettomuus, yhteisvastuullisuus, toveruus. Näihin kun sitoutuu niin pääsee jo pitkälle. Kyse on puhtaasti vapaaehtoistyöstä, halu auttaa ja tukea vertaistuen avulla vapautuvia vankeja. Ruotsissa kyseinen homma toimii ja toivottavasti oikeiden ihmisten avulla ja toiminnalla myös täälläkin kohta kunnolla. Hyvällä alulla täällä päässä:).

      • ölkjhg

        tarkoitatko hyvällä alulla sitä että kris ry.n työntekijöitä ei sumen lait tai omat seinille kirjoitetut säännöt päde jolloin ray,n tukemalaitontoiminta saa jatkua myös sillassa


      • kill by kris

        haluan pyytää anyeeksi sajo joita krisestä käytin menin sinnekakertalaisena ja kukaan ei edes 30v vanha ystävänikertonut heidän pelisääntöjään puhui vain auttamisesta vaakilassa jasen jälkeen no junailiva v..yhttyössä tod näk hyp.kanssani sam selliin eli kai muistini nyt sit plankkona usealta vuodelta lähi muisti menikoita räs selvitä päivänaskareista krisin apua ei ole näkynyt eikä kuulunut sen sijaan olen alkanut saamaan tappo uhkauksia erinnäisiltä tahoilta luulisi heidän kantavan vastuun kainun tekemisistäsen sijaan että joudun tekemään itsarin kris in aiheuttaman minuun kohdistuneeseen vak. uhkajluun jaepämääräisten konstien käyttöön myös perheeni on hengen vaarassa pahoittelen aikaisepaa kielenkäyttöäni ja toivon median ottavan yhteyttä ennen exsodukseni tapahtumista


      • minä

        vapaaektoiseyö eli krississä olevat auttajat siis eivät nosta palkkaavai


    • kainunuohos

      tampereen kris ainakin jopa roudaavat rojua linnaan ja hei riri pilleri tokkurassa tos mainostaa krisä pitkin kauksua itselle ei mitään tuke ole kuulunut vapauduattani n4kk sitten mutta tietämätöb kun menee niin laittavat ilmoittamatta hypnoosiin ja sitten nämä ns luottokaverit pistää allekirjoittaan kaikenlaisia ja poliisi ja vankilat antavat mennä ja nauravat kun vanhat kaverit käräyttelee toisiaan eikös T V ite päälikkö saanit just jonkun ruskean ruusun ristin relkkarissa näytettiin en krisin toiminnassa mitään rehellisyyttä ole bähnyt leuka maukka uhkailee muae.k.llla ja turun hoidolla eli koko ajan vasikoivat mitä ehtivät.no jos muisti joskus palaa niin muistan myös krisen työntekijöiden rikokset

      • uiyuhg

        niin dvd kannet sisään tapaamisilla osastolta toisille onneksi kesällä löyty kun kainu laittoi subutexiä koteloon mut rundiin naapurisellin kaveri ei kainu aika outoa kumiksen hekilökunta tietää lisäksi kris henk.koht kostoa rajala myös kylmän henk.kuntamukana ja kokoomus


    • toveruus

      toivottavasti kren suunnalta tuhottuja elämiä ilmottautuisi enemmän näille palstoille täytyyhän niiden toiminnalle jokutolkkusaada sitten ihmettelevät vasta ja hjdastavat kun narahtavat itse kyllä jos timolle veis nuoren suklaarinkelin ni sen vois saada puhuun ja maukan tekemä murha tutkittaisiin uudelleen oli pari päivää suunnitellut mutta tappona meni,harmi mutta suomessa helppovedota viinaan ja timon suorittamat pah.pitelyt kun p.k ei heti antatanut sex,rikos?

    • killedbykris

      ihalainen ei myy mummoa mut mömmöjä temgesik ostoksilla nähty ja taloon!timo 3 tuomitsematonta pahoinpitelyä kun pete ei heti antanut pepaa lisäksi taitaa vaan pyrkiä kari t avulla eteenpäin eli kaikki tidot poliisille ja hypnoosia virgonin pakko juotta linnassa maukan kanssa järjestänyt tod.löytyykuinka kukaan voi ihmetellä kii jäämistä kuntimo liivimehenä kaveeraa poliisin kanssaja epäilemättä koko henkilökunta aa ja na asiat levitellään nykyään eivielä silloin kun itse jyväskylän na ta olpn 2 kamun ja ex emäntänikanssa touhuamasssa pystyyn kris pisti toistenpakat sekaisun odottelen timon rehellisyyttä mut ei ole viime kesän lyönnin jälkeen kuulunu no kokoomus turvaa

    • pete44

      siis jos eu huomenna kuulu teen ko.asioista rikosilmoituksen katsotaan pitääkö timon ym.rehellisyys kaiken voi välttää yhteyden otolla peteen

      • kkkkkkkpppppppp

        pyydän anteeksi huuruisia viestejäni vuosien varrelta t.p.k


    • TETTEKTLKUKA

      ihmettelem miten sinne itten revitään kolarissa acovamman saaneita ja päihtyneitä kusestetaan mukaan kun toinen pihalla kun lumi ukko sit unohdetaan et aika erikosta eikö en sin pitäisi varmitaa että sekainen aivomamman kolarissa saanut eea ymmärtää mitä siellä toihutaan ja TÄMÄ ON VIRANOMAISTEN TEHTÄVÄ EI SEKASTEN OMAN EDUN TAVOITTELIJOISEN MAUAN YM- JOTKA KOITTAA RAHASTAA TOISEN KUIVIIN NURKAN TAA EI SIINÄ MITÄÄ TÄÄN TIMI ITSESSÄÄN OK MUT SE MUU PORUKKA..HUH ÅPL.TUT.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe