Mitä tehdä olen rakastunut vaimoni siskoon ja kaiken lisäksi tunne on molemmin puoleinen....
Mnulla lapsia ja naimisissakin ollaan oltu jo tovin mutta tilanne hirveän vaikea kun toinen nainen pyörii mielessä.
Tlanne olisi helpompi jos olisi nainen ihan vieras mutta nyt kun on näin läheistä sukua vaimolleni on tehnyt tästä ihan kauniit ja rohkean tilanteen.
isoongelma
9
1447
Vastaukset
- on kaunis?
Ole sinä nyt rohkea ja pistä tämä sisarus kilpailu poikki. Ainahan näitä jännitteitä syntyy kaikkialla, mutta.ONKO sinulla sydäntä? Vai mikä sinua vie?
- vaimonsiskoo
Nii siinä se ku siitä tulisi sisarusten välille hirveä riita varmaan ja en todella tiedä miten voisin asian ottaa esille.
Olen kyllä miettiny asioita yön hiljaisina hetkinä mut mitää järkevää ei ole saanu päätettyä. Ja sisko on kaunis.... vaimonsiskoo kirjoitti:
Nii siinä se ku siitä tulisi sisarusten välille hirveä riita varmaan ja en todella tiedä miten voisin asian ottaa esille.
Olen kyllä miettiny asioita yön hiljaisina hetkinä mut mitää järkevää ei ole saanu päätettyä. Ja sisko on kaunis....jos ette vaimon siskon kanssa halua mennä Monosen poikien kyydissä autuammille metsästysmaille, niin ehdotan et jätätte jutun vaan päiväunitasolle.
toisaalta iltapäivälehdet vois tykätä kun ne sais taas jonkun mehevän pääotsikon jolla myynti lisääntyy. otsikko vois olla jotain tyyliä "vaimon sisko ja vaimon mies on löydetty julmalla tavalla teurastettuina. vaimoa epäillään teosta.
vaimo edelleen raivoisan sekavassa tilassa. syyttäjä toteaa lehdistölle: ilmeisestikkin vaimo todetaan syyntakeettomaksi ja hän pääsee joksikin aikaa Bahamasaarelle lepäilemään.
IDIOOTTI!!!
mikään teko ei oo niin kauhee ja tuomittava kun mennä puolison sisaruksen tai jonkun kaverin puolison kanssa pelehtimään.
ei vaikka olis kuinka rakastunut.
jos oikein haluaa, niin kyllä se tunne tähän rakkauden kohteeseen katoaa. ei tartte kun miettiä seurauksia, niin kyllä niiden tunteiden luulis kaikkoavan (jos on yhtään järkeä).
tosin ei taida järkikulta ainakaan olla sulla kotona, kun edes tällasii juttuja ajattelet.
häpeäisit iso mies!!!- asetta esille
vaimonsiskoo kirjoitti:
Olen kyllä miettiny asioita yön hiljaisina hetkinä mut mitää järkevää ei ole saanu päätettyä. Ja sisko on kaunis....siskon nähden. Y r i t ä edes. Taistele nyt.
- Nokkapokka
anna2 kirjoitti:
jos ette vaimon siskon kanssa halua mennä Monosen poikien kyydissä autuammille metsästysmaille, niin ehdotan et jätätte jutun vaan päiväunitasolle.
toisaalta iltapäivälehdet vois tykätä kun ne sais taas jonkun mehevän pääotsikon jolla myynti lisääntyy. otsikko vois olla jotain tyyliä "vaimon sisko ja vaimon mies on löydetty julmalla tavalla teurastettuina. vaimoa epäillään teosta.
vaimo edelleen raivoisan sekavassa tilassa. syyttäjä toteaa lehdistölle: ilmeisestikkin vaimo todetaan syyntakeettomaksi ja hän pääsee joksikin aikaa Bahamasaarelle lepäilemään.
IDIOOTTI!!!
mikään teko ei oo niin kauhee ja tuomittava kun mennä puolison sisaruksen tai jonkun kaverin puolison kanssa pelehtimään.
ei vaikka olis kuinka rakastunut.
jos oikein haluaa, niin kyllä se tunne tähän rakkauden kohteeseen katoaa. ei tartte kun miettiä seurauksia, niin kyllä niiden tunteiden luulis kaikkoavan (jos on yhtään järkeä).
tosin ei taida järkikulta ainakaan olla sulla kotona, kun edes tällasii juttuja ajattelet.
häpeäisit iso mies!!!Ihme-eläjiä täällä suomessa :O -Heti tappamiset mielessä, ei ketään voi omistaa ainakaan noin sairaalloisella tavalla, eristysselliin tuollaiset pitäs laittaa.
- yksisilmäinen
asetta esille kirjoitti:
siskon nähden. Y r i t ä edes. Taistele nyt.
huuliharppukostajasi.
- WDWDW
Älä nyt helvetissä ala vehtaamaan naisesi siskon kanssa. Siinä menee sitten välit poikki kaikkien kanssa, siskokset alkaa vihaamaan toisiaan ja sut potkitaan varmasti ulos koko suvusta kun porukka alkaa kuulemaan vähän uutisia.
- ongelmaa.
Pompsauta ongelma jalkojen välistä vähän ylemmä...ajattele päälläsi hyvä mies!Jos et voi ajatella sydämellä.
Ainahan ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Parempaan lopputulokseen johtaa se, että aloittaa oman nurmikkonsa lannoittamisen sen sijaan, että alkaisi leikata naapurin ruohoa.
Ehdotan, että keskityt käyttämään yläpäätäsi. Ajattele, mitä voisit tehdä oman suhteenne parantamiseksi ja vaimosi ilahduttamiseksi. Luultavasti pian sinä ja koko suku voi paremmin.
Ellei oma parisuhde toimi, syyllistä kannattaa etsiä ensin peiliin katsomalla. Moni huomaa vasta liian myöhään, ettei olisi kannattanut lähteä hetken ihastuksen vuoksi pilaamaan monen ihmisen elämää. Ihmisille on annettu aivot, siksi etteivät he olisi pelkästään viettiensä varassa. Käytä niitä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306182Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144684Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413294IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623091Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111498- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189