SÄÄ TAMMIKUUSSA...

...Fuengirolassa

Millainen sää mahtaa olla tammikuun puolivälissä eteläisessä Epsanjassa? Siis onko lämmintä vai vaan aika lämmintä? Älä sekaannu, jos et tiedä.

10

3050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joppe

Tammikuussa Espanjassakin on talvi lämpötila on usein noin 15 astetta eli ei kauhean kuuma. Itse asustelen osan vuodesta siellä mutta tammikuussa harvemmin juuri koleuden takia.

• minä tiedän

lämpötila tietää kun olet matkankin ostanut tammikuussa...ja siellä se sanotaan jokaisen matkatoimiston sivuilla, katso siellä mutta ota villatakki ja sukat mukaan, heh heh

• ...fuengirolassa

sanoinko että olen varannut matkan?
        te typerät joka osaston viisastelijat voisitte painua siperiaan

• opi käyttää
        ...fuengirolassa kirjoitti:

sanoinko että olen varannut matkan?
        te typerät joka osaston viisastelijat voisitte painua siperiaan

kun voit käyttää nettiä, kuka nyt noihin viitsii vastata kun se on itsekkin luettavissa? haloo pahvi

• ...vaan jaksat
        opi käyttää kirjoitti:

kun voit käyttää nettiä, kuka nyt noihin viitsii vastata kun se on itsekkin luettavissa? haloo pahvi

vastailla, eikö sullakaan oo mitään muuta tekemistä kun opettaa mua käyttään nettiä???
        Kerropa mulle vasta-alkajalle nyt sitten aluksi yksikin internetsivu, jossa kerrotaan tyypillisestä säästä Fuengirolassa tammikuussa.
        Löytyneekö?

• kyllä löytyy
        ...vaan jaksat kirjoitti:

vastailla, eikö sullakaan oo mitään muuta tekemistä kun opettaa mua käyttään nettiä???
        Kerropa mulle vasta-alkajalle nyt sitten aluksi yksikin internetsivu, jossa kerrotaan tyypillisestä säästä Fuengirolassa tammikuussa.
        Löytyneekö?

ja helposti, on sitten eri juttu paljonko menee pileen mutta noin ;http://www.finnmatkat.fi/Templates/Blue.aspx?id=11688&entry=18&dest=12&city=15&type=cd

• rentukka
        kyllä löytyy kirjoitti:

ja helposti, on sitten eri juttu paljonko menee pileen mutta noin ;http://www.finnmatkat.fi/Templates/Blue.aspx?id=11688&entry=18&dest=12&city=15&type=cd

Tietääkseni toi oli Bahia Felizin lämpötilataulukko että anteeksi vaan... Fuengirola on ihan vaan espanjassa eikä Kanarialla, mutta jos se sun mielestä on sama asia niin sovitaan sitten niin...
        Mun oma vinkki: Oli ihan järkevää tulla kysymään täältä(huom:viisastelijat!),koska aika harvasta paikasta saa mitään kunnon käsitystä millainen sää jossakin paikassa on jossakin kuukaudessa. Mutta kannattaa toki aina katsoa niitä matkaesitteiden keskiarvolämpötiloja mutta huomautan että tänne kannattaa ja SAA tulla kysymään mitä vaan, sitähän varten tämä paikka on!

• pita
        rentukka kirjoitti:

Tietääkseni toi oli Bahia Felizin lämpötilataulukko että anteeksi vaan... Fuengirola on ihan vaan espanjassa eikä Kanarialla, mutta jos se sun mielestä on sama asia niin sovitaan sitten niin...
        Mun oma vinkki: Oli ihan järkevää tulla kysymään täältä(huom:viisastelijat!),koska aika harvasta paikasta saa mitään kunnon käsitystä millainen sää jossakin paikassa on jossakin kuukaudessa. Mutta kannattaa toki aina katsoa niitä matkaesitteiden keskiarvolämpötiloja mutta huomautan että tänne kannattaa ja SAA tulla kysymään mitä vaan, sitähän varten tämä paikka on!

Katso hieman tarkemmin sivua, niin sieltäpä löytyy myös manner-Espanjan (Fuengirolankin) lämpötilat.
        Alkuperäiselle muistutukseksi, että kylmyyden tunteella ei ole mitään tekemistä todellisen lämpötilan kanssa. Ilman kosteus saa sen aikaan, joten kuten onkin jo mainittu, niin lämmintä sisävaatetta mukaan. "Must" ainakin suomalaisille on jonkinmoinen lämmitys asunnossa/hotellissa (ja ne kuuluisat villasukat). Ulkona pärjää hyvin tuulenpitävillä vaatteilla.

• tärkeä

Sisätiloissa kovasti kosteutta, joten yällä tarvii lämpösiä vaatteita. Ulkona paistelee aurinko ja siellä lämpiää hiukan paremmin.

Riippuu taas..minkä tasoinen majoitus, onko hyvä lämmitys ko. paikassa, onko lämmitystä ollenkaan..se auttaisi tarkenemisessa.

• eipä ole ollut

sanoa että lämmitys on jo aika luxusta, joissakin hotelleissa on mutta harvoin ns. huoneistohotelleissa jossa on myös 100 % kivilattiat, iik

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1741
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1507
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1114
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50