VAIN REHELLISET VASTAUKSET

LASTAAJA

Lastasin viimme viikolla erään kiireelisen kuorman joka meni ruotsiin (vain nuppi)Nyt on kuitenkin käynyt niin että tämä kuski oli ruotsis saanut SAKOT koska ei kuulemma hytin kuutio tilavuus riitänyt yö lepoon PS.olen nähnyt sakkolapon 1200SEK.Onko suomes sama käytätö?? Kerron tästä asiasta lisää kun saan teiltä kuskit omia FAKTOJA. (Auto on ilman säkyä)Joki euro rotteri..

20

4562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • globetrhotter

      autossa pitää olla makuutila(sänky),jos aikoo pitää vuorokausilevon autossa.Sama pätee suomessakin.Hytin tilavuudella ei ole väliä.

      • Lastaaja

        Pitääkö suomessa noudattaa ajo ja lepo aikoja kuten tanskassa ja ruotsissa eli kaikissa unionin piirissä oleville.Olen kuulut että saksassa on rajut sakot (ei baari puheita)??


      • noudattaa
        Lastaaja kirjoitti:

        Pitääkö suomessa noudattaa ajo ja lepo aikoja kuten tanskassa ja ruotsissa eli kaikissa unionin piirissä oleville.Olen kuulut että saksassa on rajut sakot (ei baari puheita)??

        Keski-Euroopassa vain älyttömän paljon kovemmat sanktiot rikkeistä, esim. ajoaika rikkeestä saattaa saada tonnienkin sakon. Muistelen, että ainakin Epsanjassa olisi todella kovat sakot

        En kuitenkaan ole ulkomaan liikenteessä, joten korjatkaa ihmeessä jos väärää tietoa sakoista


      • pitää paikkansa
        noudattaa kirjoitti:

        Keski-Euroopassa vain älyttömän paljon kovemmat sanktiot rikkeistä, esim. ajoaika rikkeestä saattaa saada tonnienkin sakon. Muistelen, että ainakin Epsanjassa olisi todella kovat sakot

        En kuitenkaan ole ulkomaan liikenteessä, joten korjatkaa ihmeessä jos väärää tietoa sakoista

        Nuo hytti kuutio tilavuudet pitää paikkansa MYÖS suomessa olemmehan eu.ssa. Se riittää kun ajat tukholmasta malmöön mikä on se 9.T. Panet nukkumaan jatkat aamulla ja jos poliisi stoppaa niin sinulla pitää olla näyttöä että ett ole viettänyt yötä siinä eurotrotteris(HUOMIOKAA SE ON NIMELTÄÄN PÄIVÄ HYTTI)VARMAAN KAIKKI OLETTE KUULLEET NIMITYKSEN.Muuten kuljetusliike Donnerin kuski paraisilta sai sakot ruotsissa juuri tästä aiheesta.


      • Jukka
        Lastaaja kirjoitti:

        Pitääkö suomessa noudattaa ajo ja lepo aikoja kuten tanskassa ja ruotsissa eli kaikissa unionin piirissä oleville.Olen kuulut että saksassa on rajut sakot (ei baari puheita)??

        100% Pitää nudattaa. Ajo ja lepo aika lakia.Kuulummehan euroopan unioniin.


      • asianmukaiselle

        Kyllä tästä makuu tilasta on laki vann seurataan mieli piteitä.


      • ULOS AJANUT
        Lastaaja kirjoitti:

        Pitääkö suomessa noudattaa ajo ja lepo aikoja kuten tanskassa ja ruotsissa eli kaikissa unionin piirissä oleville.Olen kuulut että saksassa on rajut sakot (ei baari puheita)??

        Jos olet ajanut tänään suomessa yli pitkän päivän menet laivalla yli ruotsiin joudut sitten jonkin ajo tunnin päästä kontrolliin niin SAAT sakot niistä SUOMESSA ajetuista yli tunneista.HUOMIO AJO JA LEPO AIKA SÄÄNNÖT ON IHAN SAMAT SUOMESSA KUIN MUISSAKIN EU.N.JÄSENMAISSA..


      • ranskassa
        Lastaaja kirjoitti:

        Pitääkö suomessa noudattaa ajo ja lepo aikoja kuten tanskassa ja ruotsissa eli kaikissa unionin piirissä oleville.Olen kuulut että saksassa on rajut sakot (ei baari puheita)??

        Forssasta oleva kuljetusliike joka ajaa ulos usealla autolla ITSE isäntä oli manipuloinut piirturia. Poliisit huomasi sen kontrollin yhteydessä se maksoi 20000frangia 2vuotta ajo kieltoa.


      • sopu
        ranskassa kirjoitti:

        Forssasta oleva kuljetusliike joka ajaa ulos usealla autolla ITSE isäntä oli manipuloinut piirturia. Poliisit huomasi sen kontrollin yhteydessä se maksoi 20000frangia 2vuotta ajo kieltoa.

        Tunnen tapauksen tiedän tapauksen koko tarina on faktaa.Mutta miksi näin toimitaan?????


      • ministeri
        ranskassa kirjoitti:

        Forssasta oleva kuljetusliike joka ajaa ulos usealla autolla ITSE isäntä oli manipuloinut piirturia. Poliisit huomasi sen kontrollin yhteydessä se maksoi 20000frangia 2vuotta ajo kieltoa.

        Saksan liikenne ministeri Manfred stolpe on antanut semmoisen tiedotteen että Semmoinen ihminen joka manipuloi ajopiirturia vaarantaa määrä tietoisesti toisten ihmisten hengen.


    • löytyy laki

      kuinka paljon on hytin tilavuuden oltava kuutioina mutta ei nyt vaan löytynyt oikeaa direktiiviä.

      • KALLE

        KIINTOISA ASIA.TÄMÄ ON TOTTA SE TULI SUOMEEN SILLOIN KUN LIITYTTIIN UNIONIIN.OLEN KUULLUT NE KUUTIO TILAVUUDET SIITÄ ON JO MUUTAMA VUOSI.TÄÄ KANNATTAAS SELVITTÄÄ VAIKKA JONKUN KURSSIKESKUKSEN KAUTTA NE VARMASTI AUTTAVAT MIELLELLÄÄN.


      • jusa
        KALLE kirjoitti:

        KIINTOISA ASIA.TÄMÄ ON TOTTA SE TULI SUOMEEN SILLOIN KUN LIITYTTIIN UNIONIIN.OLEN KUULLUT NE KUUTIO TILAVUUDET SIITÄ ON JO MUUTAMA VUOSI.TÄÄ KANNATTAAS SELVITTÄÄ VAIKKA JONKUN KURSSIKESKUKSEN KAUTTA NE VARMASTI AUTTAVAT MIELLELLÄÄN.

        Suosittelen että pitää ottaa yhteyttä TYÖSUOJELUPIIRIIN siinä läänissä minne kukin kuljettaja kuuluu.Tämä on heidän alainen asia.Niissä ei kyllä olla jyvällä välttämättä kaikista asioista.HUOM.Hämeen-työsuojelupiiri on kärryliä parahiten näihin liityvistä asioista.


      • sisun mies
        jusa kirjoitti:

        Suosittelen että pitää ottaa yhteyttä TYÖSUOJELUPIIRIIN siinä läänissä minne kukin kuljettaja kuuluu.Tämä on heidän alainen asia.Niissä ei kyllä olla jyvällä välttämättä kaikista asioista.HUOM.Hämeen-työsuojelupiiri on kärryliä parahiten näihin liityvistä asioista.

        Kyllä hämeen työsuojelupiiris tampereella on erittäin hyvä kaveri (Tarkastaja) JAATINEN ILMO


    • hosuja

      sakkolappu on varmasti aito minkä näit mutta siinä on vielä yksi pointti nimittäin ruotsis menee asia vielä syytäjälle joka arvioi paljonko sun ISÄNTÄ saa sakkoja samasta asiasta vaikka isäntäs ei oo viettänyt yhtään yötä kyseessä olevassa PYSTYHYTIS.Liikenneluvan takapuolella lukee muuten peli säännöt.

    • ULOS AJANUT

      KERROHAN LASTARI SUN KOLLEEGALLE ETTÄ KUN ON SAANUT SAKOT RUOTSISSA NIIN SE TULEE SAAMAAN PIIKIN AJOKORTIINSA SUOMEN PUOLELLA.UUSI DIREKTIIVI SE TULI VOIMAAN 02.05.05. ELI MISSÄ VAAN SAKKO EU MAASSA TIETO TULEE SUOMEEN.3SAKKOA JA KORTTI HYLLYLLE AINAKIN 1 KUUKAUSI.

    • on the road

      Morjens,tuosta hytin kuutio kysymyksestä muistan sen kun "aikoinaan" keskustelimme mantereelle (SAKSAAN) menevissä laivoissa laivayhtiön edustajien kanssa siitä montako kuljettajaa voi olla samassa hytissä että lepoaika säännös täyttyy. Eli se pelkkä peti ei riitä vaan sieltä laista löytyy todellakin määritelmä hytin koolle että se täyttää määräykset laillisesta levosta.On se hytti sitten autossa tai laivassa.

      • Eipä ole vastausta tullut


      • ahtaaja

        Toiset vielä väittää rahtareita tyhmiksi.
        Tämä oli varmaan hyvin pieni osa siitä, mitä pitää tietää, kun ollaan ajossa kotona, tai ulkona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe