Miten lämmintä Sharmissa on helmikuussa?
Tuuleeko mereltä kylmästi?
Tarkeneeko snorklata?
*kiitos*
Sharm
4
779
Vastaukset
- äippä
Mulla suunnitteilla tammikuussa matka sharmiin. Myös olen kiinnostunut lämpötiloista.
- mok
Tammikuussa päivän ylin lähentelee 30 C, yöt voivat olla jo viileitä, 10-15 C.
Helmikuussa 20-25 C, yöt kuin tammikuussa.
merivesi 22-25 C- -----
näinköhän on 30 tammikuussa tai 25 helmikuussa? Aurinkomatkat ja finnmatkat väittää tammikuussa olevan reilu 20(oisikohan ollut 21 tai 22) ja helmi maaliskuussa melko samoilla lukemilla..ehkä asteen nousu kuukaudessa. Itse en ole kohteessa käynyt, mutta vähän sinne menoa suunnittelen, jos todella on tammikuussa 30, niin varmasti lähden!
- kauniiseen käteen!
----- kirjoitti:
näinköhän on 30 tammikuussa tai 25 helmikuussa? Aurinkomatkat ja finnmatkat väittää tammikuussa olevan reilu 20(oisikohan ollut 21 tai 22) ja helmi maaliskuussa melko samoilla lukemilla..ehkä asteen nousu kuukaudessa. Itse en ole kohteessa käynyt, mutta vähän sinne menoa suunnittelen, jos todella on tammikuussa 30, niin varmasti lähden!
Ja www.wunderground.com selaimeen. Siltä löytää edellisvuosien lämpötila tilastot, josta saa aika hyvän käsityksen tulevistakin mahdollisistakin lämpötiloista. Esim. 15.1.2005, Sharmin ylin lämpötila oli 22 C ja keskilämpötila 18C. Alin lämpö 14C. Huvin vuoksi tarkistin myös kuun viimeisen päivän, ja silloin noihin lukuihin saa laittaa 2 astetta. Tuulen nopeus tuolloin 6km/h, en tiedä onko se paljon vai vähän...
Mutta ei nyt ihan 30 astetta hivo!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025