Ihme teksti!

Miten ??

Kysyin jo aiemminkin tätä , mutta ei onnistu kun oon ihan tjuumaton. Miten saa kolme sivuisen kirjoitelmani oikeeseen teksti muotoon, kun se on jostain kumman syystä muuttunu sanoisinko koodatuksi tekstiksi tai joksikin sellaiseksi.

Yritin avata sitä sovelluksessa acrobadreadilla ja se muuttu myös pdf- muotoon tjs. Mutta ei vaan muutu oikeeksi tekstiksi. OpenOfficessa kun avaan tämän tiedostoni pdf:nä niin sitten tulee ikkuna jossa se kysyy missä ohjelmassa suodatetaan, kokeilin joitain niistä mutta ei onnistu.

Olisko joku tosi nero joka tietäis miten saan tekstini takaisin?

9

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AimoRapula

Niin mitä sille on tapahtunut?

Millä ohjelmalla se on tehty. Mikä oli alkuperäinen tiedostomuoto? DOC? RTF? TXT?
      Onko tallennettu kenties paskalle levykkeelle josta se ei avaudu? Vähä lisäinformaatiota kiitos!

• Miten?

Open Officessa sen kirjoitin, mutta kiiressä suljin, mutta en muista mitä siinä kiireessa klikkailin.

Doc muodossa on yksi tätä samaista tekstiä, mutta siitä on hävinnyt kaksi sivua ja album.pdf(tämä album muuttui pdf:ksi kun yritin avata sitä sovelluksessa) muodossa on se, jossa on ihme tekstitystä ja uskon että tämä ihme tekstitys on se mun kirjotelma kokonaisuudessaan eli 3 sivua.

Yksi kirjotelma on sxw muodossa ja siinäkään ei ole kuin yksi sivu tätä juttuani vaikka pitäisi olla kolme sivua.

Kysy lisää jos ei vieläkään valaise asiaa.

• worti
        Miten? kirjoitti:

Open Officessa sen kirjoitin, mutta kiiressä suljin, mutta en muista mitä siinä kiireessa klikkailin.

Doc muodossa on yksi tätä samaista tekstiä, mutta siitä on hävinnyt kaksi sivua ja album.pdf(tämä album muuttui pdf:ksi kun yritin avata sitä sovelluksessa) muodossa on se, jossa on ihme tekstitystä ja uskon että tämä ihme tekstitys on se mun kirjotelma kokonaisuudessaan eli 3 sivua.

Yksi kirjotelma on sxw muodossa ja siinäkään ei ole kuin yksi sivu tätä juttuani vaikka pitäisi olla kolme sivua.

niin hae Windowsin etsi toiminnolla. Ei kun se hakeekin kaikki tiedostot missä sen otsikon joku sana esiintyy.
        Siis ota joku ydinsana siitä otsikosta eli tiedostonimestä, millä tallensit sen ja hae windowsin ETSI-toiminnolla.

Jos sulla on Word, niin yritä avata sillä. Muuten on vaieka sanoa muuta kuin että kokeilet millä aukee.

• eli-..
        Miten? kirjoitti:

etsi se etsi-toiminnolla ja avaa Open officella.

• ohjelmalla**

alunperin kirjoitit juttusi? Yks' mitä voisit koklata on: paina resussienhallinnassa kakkospainikkeella sitä tiedostoa ja valitse "avaa". Sit' kun tulee ne vaihtoehdot, valitset sen millä alunperin kirjoitit. Tai jos sitä ei ole valitse vaikka wordpad.

• Miten?

Joo muuten ihan EKANA aloin kirjoittamaan WordPadissä, olen sitäkin kautta yrittänyt avata, mutta en onnistunut.

Yritän nyt tuota sun ehdotustasi. Kiitos! Ilmoittelen sitten onnistuinko.

• Miten?

Ei onnaa ei. Pitääkö mun tod. aloittaa alusta sen jutun kirjoitus, itkujen itku.

• Sananlasku
        Miten? kirjoitti:

Ei onnaa ei. Pitääkö mun tod. aloittaa alusta sen jutun kirjoitus, itkujen itku.

Tietotekniikka on kivaa silloin kun kaikki toimii, eli ei koskaan

• Miten?
        Sananlasku kirjoitti:

Tietotekniikka on kivaa silloin kun kaikki toimii, eli ei koskaan

Kai se jossain mun koneella on siis se teksti???
        Pitäiskl etsiä hakkeri jostain???Mutta mistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      145
      10820
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4135
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1577
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      74
      1435
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe