Ei kannata hetkeen aikaan käyttää Via Balticaa (E67). Oli tuskaa ja hammasten kiristystä auto tulvillaan viime maanantaina alkaen Latvian ja Eestin väliseltä rajalta aina Liettuan rajalle asti. Tietöitä koko matka, liikennevalot n. 300 metrin välein ja muutama aika pitkä kiertotie kautta Latvialaisen maaseudun. Ja Liettualaiset rekat ajavat ohi noin sataa heti kun tie levenee sen verran, ettei ihan kokonaan tipahda maantieojaan.
Sigulda (n.50-70km Riikasta länteen) oli tosi kiva kaupunki. Ei näytä "latvialaiselta". Tosi siistiä ja kauniita taloja. Näpsäkän junayhteyden päässä Riikasta, eikä matka varmaankaan maksa maltaita.
Latviassa Via Baltica remontissa
4
793
Vastaukset
- Expat
"Sigulda (n.50-70km Riikasta länteen)"
Kun ihan tarkasti karttaa katsoo, niin tuntuisi tuo Sigulda olevan pikemminkin Riiasta itään/koilliseen kuin länteen... Välimatkaa kertyy n. 50 km. - loistava
uutinen. Kun vähän ikaa kestetään, niin sitten pääsee taas entistä paremmin ja nopeammin euroopan sydämeen...
käänny iklasta lähtiessä salacgrivasta vasemmalle valmieran suuntaan ja seuraa valmieran jälkeen viitoituksia riikaan. soratietä on vain vähän matkaa...
aja riikan ohitustie melkein loppuun, yli via baltican ja jatka a8:aa (latviassa, liettuassa a12) pitkin siauliain kautta joko panevezysiin tai aina vilna-klaipeda-moottoritielle (a1)saakka, josta suunta kaunasiin.
jos välttämättä haluat käyttää latvian-liettuan rajalla via baltican rajanylityspaikkaa (grenstäle), pääsee myöskin via baltican itäpuolelta kulkevaa samansuuntaista tietä pitkin, mutta ajo-ohjeiden antaminen sille tielle on jo hieman vaikeampaa.- Käynnyt
tämä jollekkin jotain uutta?
Suomessa on hyvä matkailla,ei ole tietöitä riesana vaan sama tiekurjuus jatkuu vuodesta toiseen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526