Olisi tästä rodusta vielä kysyttävää. Onkohan naillä koirilla minkäänlaisia hengitysongelmia, kun kuono on kuitenkin aika littana. Rohiseeko hengitys esim kuten mopseilla?
petit brabanconista kysyttävää
5
246
Vastaukset
en osaa vastata mutta juuri tämä kysymys oli ekana ehtijänä mulle onnenpotku...nyt kyllä lopetan mutta luulen että saat tähän oikeankin vastauksen vielä....
koskaan 40 vuoden aikana näitä ongelmia. Kasvatan itse ja harrastan tätä rotua. Vastasin kerran samoin rotupalstalla ja sain kuulla kunniani. Joissakin linjoissa tätä esiintyy, mutta väitän edelleen sen olevan enemmän harvinaista. Pääsääntönä sanon ei.
Kuorsaavat kyllä.- rotuyhdistyksen sivuilla...
sanottiin, että kesäisin kanttaa tarkkailla kiran hengitystä. Kuuma ilma ja pitkä lenkki ei ole sopiva yhtälö. Tosin sama juttu taitaa koskea, mitä rotua tahansa.
- milla
meillä on kyseistä rotua oleva koira 12 vuotta,eikä oo ollu mitään hengitys ongelmia.ei röhki ollenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079