Tällä viikolla ehtii taas paremmin valvomaan palstaa. Miettikääpä taas niitä aloituksia, että josko esim. se "Minna ulos" viesti sopisi paremmin jo tehtyyn aloitukseen.
Varmoja tapoja saada viestinsä poistetuksi:
-Viljele paljon kirosanoja ja alatyylin ilmaisuja (etenkin otsikossa)
-Kirjoita jostain muusta aiheesta kuin BB:stä
-Tee sellainen otsikko jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa talon oikeuden tapahtumien kanssa.
-Vedätä viestissä lukijoita oikein kunnolla harhaan.
-Herjaa asukkaita mielin määrin.
-Viisveisaa siitä onko aiheesta juuri ollut (useakin) keskusteluketju.
Tällä palstalla on muutama sata aktiivista lukijaa joilla varmasti on itselläkin aika selkeä mielipide siitä kenen pitäsi seuraavaksi pudota, joten kannattaako kauheasti käyttää aikaansa noiden "sejase ulos" viestien laittamiseen? Luulempa että tällä palstalla provoilulla ei ole suurtakaan merkitystä itse äänestyksessä.
Palsta-asiaa
2
517
Vastaukset
- puputti
kanssasi turhat viestit pois kivempi lukea viestejä =)
- .....
Liikuttavaa jeesustelua jälleen sefulta..kun siinä sivussa ite pähkäilee elukoitten panohaluja ja talon naisten menkkojen alkamista..
Pieni huomio vaan, mut ihan sama!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408