Modattu Xbox

-Janika-

Kannataaisko ostaa modattu xbox? Mitä kaikkea sillä voi tehdä ja toimiiiko siinä poltetut pelit? Entäs xbox live? Tuolla olis suhtkoht halvalla myynnissä http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22603169

Mitä ootte tosta mieltä? Vastatkaa pian!!

4

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon

kiinni siitä onko modaus tehty hyvin,tässä tapauksessa softamodaus,itse olen MOD-piirin kannalla,mutta tämä on tietysti minun mielipiteeni.

• mobile

Kyl kannattaa jos saa sopu hintaan 275€ on ollu jossain liikkeessä modatun hinta eli sil voi pelata poltetut pelit ulkomailta ostetut pelit kattoo divx & xvid leffat poltetut & alkuperäis dvd leffat kuunnella mp3 musaa kattoo valokuvia ja kun on kovalevy sinne voi tarvittavalla kaapelilla imuroida tietokoneelta boxin kovalevylle kaiken seuraavan ni ei tartte pelätä levyjen naarmuuntumista tos vaan toi 10gigan kovo vähä pieni hyvä ois olla joku 250giganen mut on liikkeitä jotka vaihtaa niitä isompaan tosin takuu raukee sillon.

• Kkos

mutta kun kerta koneesta tunnistetaan mahdollinen mod piiri, niin eipä kaikki pelipäivitykset liven kautta tulekkaan kovalevylle. ja huolto/vaihtotakuu raukeaa silläkertaa kun avaat kotelon.

mutta jos tahtoo ostaa joltain modatun XBoxin josta ei tiedä mahtaako koko laite kaataa softansa jostain käsittämättömästä syystä niin senkun. jos vastaava tapahtuu ihan normi XBoxille, saat aika varmasti toimivan tuotteen kaupasta tilalle ilman välimaksua.

• SnakesPower

Mä modautin oman koneeni kaverilla ja olen tosi tyytyväinen kun kaikki toimii...
      Ainut mikä on tosi huono kun katsoo leffoja Xboxilla (ilman kaukosäädintä) niin leffan ohjaaminen ohjaimella on ihan perseestä...
      Modaus maksoi 50 egee...

Lisää keskusteluja:
      http://groups.google.com/group/XBOX-SUOMI?lnk=li

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe