Eli mitä mieltä tytöt on jos poika on hieman mahakas, ite oon 175cm/75kg, ja se ei ole lihasta. Eli olen tämmöinen mahakas nallekarhu.. Mutta liikalihavuutta tämä ei ole. elikä mitäs mieltä tytöt tämmöisistä yleisesti ovat?
Tytöille kysymys
16
2085
Vastaukset
- auringonkukka
musta masut on vaan sulosii kun vähän pömpöttää!
- vastaaja**
itse ottaisin hieman pyöreämmän kun langanlaihan jätkän!;)
- pepe
Mukava kuulla :) Itsetunto nousee kohisten tuollaisista kommenteista. ^^
- juuhhhh
Jos ei ole liikalihavuutta niin ku ite sanoit ni ei haittaa! Sellane ihan tikku ei oo kivaa katottavaa... pieni masu on vaan söpö!
- Lilli
Jos et ole ylilihava, niin ihan kiva, mä oon aina tykännyt pikkusen "vahvemmista" kundeista, eli tukevista, tanakoista. Tunnen itte silloin olevani just sopivan kokoinen kainaloon. Oon ite 165/58 kg. Eli ole vain oma ittesi, älä murehdi yhtään. Ainakin mä tykkään.
- spuge-91
.mun mielestä pojalla saa olla minkälainen maha tahansa... eihän tuo 175cm/75kg kuullosta edes pahalta:)
sehän riippuu ihan luonteesta.
ja kasvoista.
jos on mukava ja sopivasti puhelias niin
ei mua ainakaan haittaa.- ..this is true..
siis se, että pojalla on vähän masua, niin on niin IHANAA, koska, mä itse en pidä tikuista.. ja niinkuin itsekin sanot, olet sellaínen nallekarhu juuri..
- :) :)
Mä oon aika laiha poika... 175cm /55kg ... mitäs tuosta olette mieltä ?
- simsim
:) :) kirjoitti:
Mä oon aika laiha poika... 175cm /55kg ... mitäs tuosta olette mieltä ?
... joten aika epähaluttava.
simsim kirjoitti:
... joten aika epähaluttava.
Miten niin ? perusteles vähän....
- simsim
Miten niin ? perusteles vähän....
Haluan sellaisen mistä saa kiinni ja voi rutistaa.
simsim kirjoitti:
Haluan sellaisen mistä saa kiinni ja voi rutistaa.
Mutta olet itse samoissa mitoissa vai ?
- simsim
Mutta olet itse samoissa mitoissa vai ?
"Mutta olet itse samoissa mitoissa vai ?"
Ihmisen on ulkonäkö ei liity pätkääkään siihen mistä hän pitää toisissa.
- namanm
En hirveesti tykkää lihaskimppupojista,sellaset kevyen pulskat pojat on ihania halailla
- simsim
Ihana nallekarhu. Tuollasen haluan. Tietenkin voisit olla vähän pitempi, siinä 190cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743