Niin miten T-Rexin pääsee ettei kuole? Pääseekö johonkin turvaan? Milloin portit avautuvat jotka ovat siinä lähellä?
Miten tr3:sessa pääsee T-Rexin?
4
536
Vastaukset
- asduifhdfiohio
ei sitä muistaakseni pääse minnekkää pakoo, mut se oli iha älyttömän helppo. hypit vaa voltteja sivuille ja kierähdät ilmassa aina ympäri nii kakun pala
- advis
Alueelta löytyy useita turvapaikkoja ellet halua lähitaistelua T-rexin kanssa. Aivan pesän lähellä on pimeässä nurkassa pesästä lammikkoon katsottuna vasemmalla kivinen koroke josta voi ampua turvallisesti.
Lisäksi voit piiloutua vesilammikkoon, kahlaa syvimpään kohtaan lähellä nurkassa sijaitsevaa pientä porttia. Siitä Rex ei huomaa sinua ja voit suht huoletta ampua.
Kolmanneksi kentältä, jossa makaa raptorin raato, löytyy koroke vastapäätä ylempää aluetta, jossa on/oli aseistettu mies ja raptoreita. Tässä kohdassa on myös pieni medipack.
Ja tietysti voit piiloutua pieneen käytävään, joka myös löytyy ylemmän alueen läheltä. Sieltä löytyy myös vipu, jolla aukeaa lammikon läheinen portti. Lammikon läheisestä vivusta auenneen portin takaa aukeaa tie takaisin ylemmälle tasanteelle, mutta varo: raptoreita tulee lisää.
Voit myös jättää T-rexin sikseen ja vain vääntää vivut. Dinosaurukset jäävät tappelemaan keskenään.- tytteliini
..saanu niitä portteja auki ennen kuin olin tappanu Rexin! Ainakin kaikissa läpipeluuohjeissa lukee että pystyy vetää niitä vipuja ennen kun alkaa "taistelemaan" Rexiä vastaan mutta mulla ne portit aukes ja pääsin vetämään niitä vipuja vasta sitten kun Rex oli kuollut!
- advis
tytteliini kirjoitti:
..saanu niitä portteja auki ennen kuin olin tappanu Rexin! Ainakin kaikissa läpipeluuohjeissa lukee että pystyy vetää niitä vipuja ennen kun alkaa "taistelemaan" Rexiä vastaan mutta mulla ne portit aukes ja pääsin vetämään niitä vipuja vasta sitten kun Rex oli kuollut!
Ensimmäinen eli lähellä mäkeä ja ja raptorinraatoa sijaitseva vipu on saatavilla T-rexin ollessa hengissä. Seuraava, lammikon viereinen vipu, avaa tien takaisin ylös ensimmäisen vivun luona-> raptorit hyökkäävät. Eli voit poistua samaa tietä mistä raptorit tulevat eikä Rexiä ole pakko tappaa. Tyyli on kuitenkin vapaa, pääasia että pääset poistumaan paikalta hengissä avaimen kera. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862