Elviksen kauneusleikkaukset - faneille kysymyksiä :)

a.v.a

Elvis kävi plastiikkagirurgin tykönä paitsi kasvojenkohotuksessa, myös korjauttamassa silmiensä ulkonäköä. Samoin olivat hampaat teetetty mittojen mukaan, ja hiukset värjätty, samoin kulmakarvat. Rusketuksensa Elvis hankki usein keinoauringon avulla. Levymyyntitilastojen kiistaton kuningas oli hyvin tarkka ulkonäöstään ja käytti esim. korkeita kauluksia, koska ne hänen mielestään toivat hänen piirteensä paremmin esiin. Hän myös saneli viimeistä pilkkua myöten kuinka hänen vaimonsa Priscillan tuli itsensä ehostaa, lakata ja muotoilla sormen- ja varpaankyntensä, sekä pukeutua heidän yhteisinä vuosinaan. Kuinka te muut Elvis-fanit suhtaudutte mm. näihin yhteisen idolimme - kenties ei-niin miellyttäviin toimintatapoihin/piirteisiin? Vai onko merkitystä ainoastaan Elviksen jumalaisella äänellä ja käsittämättömällä lavakarismalla?

7

3107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.t.

Ensinnäkin Elvis kyllä oli varmasti "turhamainen" ja oli prikulleen tietoinen miten pukeutuu, miten naiset pukeutuu ja miten Memphis Mafia pukeutuu ja Elvishän ne vaatteet maksoikin!!!

Ja Elviksen kauneusleikkauksista, niin ainoastaan kasvojenkohotus on totta! Silmiä ei korjailtu vaan ne operaatiot oli pakollisia, koska Elviksellä oli ainakin viherkaihi ja muita silnäongelmia mitä en ainakaan itse tarkemmin tiedä, mutta ei pystynyt esim. kirkkaassa valossa olla... Edes nuorena, joutui muummuassa piikittämään jotain lääkettä suoraan silmämunaansa, ei toki itse tehnyt, mutta muistaakseni ainakin Hiltonin lääkäri Ghaneim suoritti näitä operaatioita. Veikkaan, että 90% ihmisistä suoristaisi hampaansa jos olisi varaa ja hiusten, ym. värjäämisissä ei liene mitään pahaa!!
      -Ja tuo itseruskistaminen on täyttä fuulaa, sillä Elvishän on noin 75% Skotti ja 25% Cherokee, eli "rusketus oli jo" ja nimenomaan Colonel Parkerhan halusi salata asiaa ja yritettiin nimenomaan saada väriä toiseen suuntaan, vaikka Elvishän toki oli vain ylpeä äidiltään saamasta perimästään!

Elvis ei siis tehnyt mitään outoa mitä nykypäivän "tähdet" ruiskeilla sun muilla pilaa kaiken ulkonäkönsä esimerkkinä vaikka ääripäästä M.Jackson ja äskenmainitun entinen anoppi ja Kuninkaan vaimo Priscilla!

• Elvistelijä

"-Ja tuo itseruskistaminen on täyttä fuulaa"
        Minun Elvis-kirjoissanikin on monia kuvia joissa Elvis ruskettaa itseään keinolampulla. Yksi tämmönen kuva on myös suomeksi käännetyssä Priscilla Presleyn kirjassa Elvis & minä. Ja jostain ulkomaiselta saitilta löysin tiedon että Elvis leikkautti näkönsä paremmaksi, mutta myös silmäluomia korjattiin ihan vaan ulkonäön takia.
        Itse ajattelen että kai sitten Elvis halusi olla täydellinen ihan kaikessa, myös muuten kuin laulajana ja viihdyttäjänä. Mutta olisi voinut rajata täydellisyydentavoittelunsa itseensä, ei nyt ollut ihan oikein että raivostui jos vaimon tai tyttöystävien varpaankynsistä oli lakka vähän lohjennut. Mutta musiikillisesti Elvis on Kingi!

• A.t.
        Elvistelijä kirjoitti:

"-Ja tuo itseruskistaminen on täyttä fuulaa"
        Minun Elvis-kirjoissanikin on monia kuvia joissa Elvis ruskettaa itseään keinolampulla. Yksi tämmönen kuva on myös suomeksi käännetyssä Priscilla Presleyn kirjassa Elvis & minä. Ja jostain ulkomaiselta saitilta löysin tiedon että Elvis leikkautti näkönsä paremmaksi, mutta myös silmäluomia korjattiin ihan vaan ulkonäön takia.
        Itse ajattelen että kai sitten Elvis halusi olla täydellinen ihan kaikessa, myös muuten kuin laulajana ja viihdyttäjänä. Mutta olisi voinut rajata täydellisyydentavoittelunsa itseensä, ei nyt ollut ihan oikein että raivostui jos vaimon tai tyttöystävien varpaankynsistä oli lakka vähän lohjennut. Mutta musiikillisesti Elvis on Kingi!

sanopa sitten joku kirja, koska luulin lukeneeni kaikki merkittävimmät?

Saattoihan se jotain niitten tarpeellisten silmäleikkausten ohessa parantaakin, mutta ilman sairautta ei olisi mennyt!!!

Emmehän me kukaan tosin sitä varmasti tiedä?

Elvis oli kingi ja on TÄYSIN naurettavaa sanoia, että Elvis kävi kauneusleikkauksissa, niinhän M,J:kin perusteli omiaan, että kyllähän "
        Elviskin kävi"
        Elvis on Kingi! samaa mieltä!

• Elvistelijä

Alla on kuva, mistä näkee Elviksen toisen silmäluomen, joka oli nk. "roikkuluomi" ennen leikkauksia. Myös nenää on korjattu jne. Mutta viis siitä, tulos oli erittäin makea. Ei olis voitu parempaa ulkonäköä luodakaan, vai mitä? Ei kauneuskirurgia oo aina pahasta. Vähän sovinistinmakua Elviksessä oli, mutta niin muissakin ton aikakauden äijissä. Ei hjuva, mutta onneksi sekään ei laulamiseen vaikuttanut:) Elvis on Kingi aina vaan!
        http://www.grazielvis.it/elvis_photogallery/displayimage.php?album=19&pos=5

• Cilla

Mielestäni Elviksen ulkonäöllä on isokin merkitys hänen menestykseen, mutta tietysti pääasiana on mieletön lauluääni ja luonne. Olisin varmasti samanlainen kuin Elvis jos minulla olisi rahaa niin paljon eli varmasti kaikki ulkonäköön liittyvät asiat olisi täysin kunnossa. Ja en näe mitään pahaa siinä, että Elvis komenteli Cillaa pukeutumisessa ja sen semmoisessa koska ei varmasti Cilla paljoo itse tarvinnut paneutua omaan huolehtimisiin, varmasti hänellä oli pieni "hovineiti"! Onhan sitä Elvistä ilo katsella kun on niin jumalattoman hyvän näkönen!!

-TCB-

• a.v.a

>>>Onhan sitä Elvistä ilo katsella kun on niin jumalattoman hyvän näkönen!>>>

Ihan prikullensa samaa mieltä olen =) Ja täytyy muistaa että näiden "pinnallisempien" asioiden ohella Elvis harjoitti hyväntekeväisyyttä hyvin laajassa mittakaavassa, myös anonyymisti. Lahjoittaminen hätää kärsiville (esim. polioepidemian aikoina) - lahjoittaminen ylipäätään - piti hänet järjissään. Näin hän sanoi itse. Eikä hän koskaan unohtanut niitä erittäin vaatimattomia olosuhteita, joista oli lähtöisin. Lisa Mariekin on tehnyt paljon hyvää esim. asunnottomien hyväksi.

• poika

Tuo on erittäin tärkeätä että, ottaa idolikseen sellaisia henkilöitä, josta voivat olla ylpeitä siitä miten he käyttäytyät ja pukeutuvat, koska uskon että, Elvis kulkisi ylpeänä tänäkin päivänä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe