Takana ensimmäinen clomikuuri annostuksella 2 tabl/pvä kp 6-10. Tämä kuuri kypsytti 3 munasolua. Lääkäri sanoi että kierto tulee olemaan 28 pvää (ennen clomeja 30-60 pvää). Nyt kuitenkin menossa kp 31. Eilen tein raskaustestin, joka oli negatiivinen.
Onko lääkärin sanaan tuosta "kierto 28 pvää" uskomista?
Siitä päivästä kun menkkojen piti alkaa, on rinnat olleet arat. Samoin lämmöt ollut hieman koholla. Toivon raskautta erittäin paljon, ja nyt olen hieman ymmälläni.. ja taas tätä odotusta...
Mitä tässä nyt ajattelisi?
3
608
Vastaukset
- nasu
Mä söin kans clomeja ja kolmannella kierrolla tärppäs. Mun kierto on kans heitelly kp25-29.Tein predictor testin kp29 päivä ja negaa näytti.Sit soitin tervkeskukseen ja kävin siel tekee testin pari päivää myöhemmin.Plusaahan se näytti!:)
- minä vain
miten sait noita clomuja tai mitä nyt lie? =) olemme yrittäneet lasta jo vuoden mutta tuloksetta... onko ne jotain hedelmällisyystabuja? miten pitäisi toimia? kuinka hintavia ne on?
- nasu
Jos et ole ottanut vielä yhteyttä paikkakuntasi perhesuunnitteluun tai lääkäriin niin kannattaisi soittaa.Kerro kauanko olette yrittänyt lasta ja ei tärppää.Minut ainakin määrättiin hormooni testeihin ja kun niistä ei löytynyt mitään niin sitten meitä alettiin tutkia tarkemmin.Miehen siemennestenäyte,minun kohdun varjoainekuvaus jne.Lopulta kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa.Pyysin lääkäriä kuitenkin kokeilemaan minulle clomeja koska olin kuullut niistä niin paljon hyvää.En kuitenkaan saanut ottaa niitä joka kierto vaan joka toinen.Tämä johtui siitä,koska minulla ei ollut munasolun irtoamisen kanssa ongelmia.Toivottavati ymmärsit jotain tästä epäselvästä sepustuksesta!:)Nyt onnellisesti raskaana,kolmannen clomi kuurin jälken!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739