kiusaaja kuoli=/

darq

Mulla on täl hetkel aika ristiriitaset tunteet... ala-asteella yks jätkä kiusas mua... mulle jäi siitä pienet traumat, se meinaan sattus (ne haukkumiset yms.) Nyt on jo aikaa siitä kulunut, enkä ollu sen kiusaajan kans samalla luokalla..ja nyt se sitten kuoli! =( En tiedä mitä ajatella... oon tosi surullinen vaikka se kohteli mua joskus sillee..noh...kuitenkin...paha olla =(

11

1738

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusannut/kiusattu

      pistää miettiin...moni toivoo kuolemaa vihamiehelle...entä sit jos se toteutuuki?ei välttämättä hyvä fiilis...
      elämä on sellasta...

      • tyttö

        Yks poika mun luokalt ala-asteelt oli mulle sillon tosi ilkee, ei se kyll nii kiusannu mutta mullaki jäi siitä kuitenkin traumoja, sen verran ilkee se oli mua kohtaan :(
        Ja voitteko kuvitella, nyt se on sitten jossain nuorisovaltuustossa tääl meidän paikkakunnal.

        Toivoin minäkin et se vois kuolla, tai sille sattus jotain todella pahaa, ni vielä mitä.
        Enkä kyll usko että olisi yhtään surullinen olo kun sitten joku päivä näkisiki lehdessä sen kuolin ilmotuksen.

        Tosin sen mä oon päättäny, kun tässä meidän luokkakokouskin lähestyy etten mä mene sinne.
        Koska ei siel mulle oikeestaan ketään sellasta luokkakaveria ollu ketä haluisin enää nähdä.
        En nyt ole ihan varma menenkö sitten sinne, mutta nyt on ajatus että en ole menossa siihen.
        Samoin on sitten ylä asteen luokkakokouksen kohdal.
        Tosin ne tottakai ajattelee varmaan sitten et ois se ollu kiva nähdä, mut en mä välitä.
        Ei siel kukaan oikeestaan mun kaveri ollu.


    • ...

      Elämä on kovaa.. Osta kypärä...! no joo... siis toi oli vähä tyhmä kommentti tähä.. mut otan osaa... :)

      • human being

        No mutta.. niin kuuluukin! Kiusan tekijät ansaitsevatkin poismenon, etteivät levitä pahaa oloaan enää muille.

        No joo, en nyt kyllä ihan tosissani sentään ollut :D

        Onhan se ikävää, että nuori ihminen kuolee. Mutta ihan turhaa ulkopuolisten on sitä miettiä, varsinkin sellaisten, jotka eivät olleet edes läheisiä tuolle henkilölle!
        Jatka vain (sinä ketjun aloittaja) elämääsi ihan entiseen tapaan, ilman että murehtisit asiaa. Ei ole kuitenkaan sinun vikasi, että näin kävi. Joka sekuntti kuolee ihmisiä, ei se kiusaajasi ollut yhtään sen ihmeempi. Hän on ollut menneisyydessä ihan yhtä ilkeä sinulle kuin silloin olikin, ei mikään kuolema poista sitä tosiasiaa. Älä ajattele koko henkilöä, se on minun neuvoni.


    • Realisti

      Ketä kiinnostaa ?
      Sua ?
      Hanki elämä.
      En oo trolli, vieläkään.

    • VeriPiru

      Ei sinun tarvitse välittää sen nilkin kuolemasta. Näe asian positiivinen puoli. Ei sinun tarvitse tuntea syyllisyyttä.

    • aikuinen

      (Anteeks et kävin tällä nuorisopuolella.)
      Kiusaaja ei taitaisi surra yhtään kiusatun kuolemaa.
      Kiusatut ovat inhimillistä ja empaattista väkeä ja siksi osaavat surra kiusaajankin kuolemaa.
      Kiusattu on empaattinen elävääkin kiusaajaa kohtaan eikä ryhdy itseään puolustamaan, koska silloin loukkaisi toista.
      Ympäristö odottaa kiusatun luonteiselta hyvää käytöstä ja syyllistää puolustautuvan kiusatun.
      Kiusaajan ilkeä käytös taas hyväksytään hänen luonteensa mukaisena.

    • Anonyymi

      Moi 14 vuoden takaa

    • Anonyymi

      Onneks kuoli 🖕🏼

    • Anonyymi

      vaan sieluton voi kuolla *

    • Anonyymi

      Ei tuollaisten ääliöiden kuolemaa kyllä tarvitse surra - säästyy moni myöhemmin kiusaamisesta. Nämä jatkavat nimittäin sitä työpaikalla,naapureille,perheelleen. Mutta näin kiusaajani 30 v. myöhemmin ja hän haisi paskalle monen metrin päähän. Minulla menee hyvin,niin että terveisiä vaan Rauno Lempi....,Arto Roiva.....ja vielä Jari Makk...... Kiuruvedelle. Sellaisia,että haistakoot pitkän pask..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe