Ihmeellistä

touhua

Liittymäni TF:ltä irtisanoutui paska tuurillani vasta 2.9. Eli päivän olin syyskuussa asiakas (ilmainen syyskuu!?!?), mulle tuli nyt joku hemmetin lasku sieltä päälle 21 €. Huomasin et mulle oli laitettu joku himputin gprs-extra mitä en tietääkseni ollut tilannut. Sehän on 18,30/kk enkä mulla oo ees kannettavaa mikroa. Kaiken lisäks laskussa näkyi seuraava eräpäiväkin! onko ne siel laskutukses AIVAN luupäitä?
Itseasiassa gprs-extra ilmaantui siinä vaiheessa laskuuni kun tilasin wap-asetukset kännyyni.
Milläs todistan etten moista oo tilannut?

Äitinikin on valittanut kummallisuuksista laskutuksessa, 7 tuntia oli tullut enemmän puheluita laskuun, vaikka on yrittänyt pysyä puhepaketin rajoissa. Joka ainoassa laskussa on ollut jotain kummallista. Tekis mieleni sanoa sille et sen siitä saa kun menee tommoselle halpaoperaattorille. Hänenkään laskut ei kovin isoja silti ole, jotain 21-23 euroa. Mutta se periaate!
Itse irtisanouduin TF:lta kun alkoi tympimään laskutusmeininki.

7

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottako kuullu

ilmasesta syyskuusta, mutta ainahan kannattaa yrittää HEH HEH.

• Äidille

Otat itselles dna Onnin ja äidilles vaikka helmin tai aarren, niin perheenne puhelut halpenee ja palvelu paranee, kotimaiseen suuntaan.

• verkosta

vaihtaisin jos verkko vaan toimisi täällä hyvin. Elisan verkkokin katkeili, asun selkeästi katvealueella. Ainoastaan Soneran verkko toimii täällä hyvin tai edes tyydyttävästi.

• Pressa

Telefinland on osittain verkostomarkkinointiyritys. Edustajat ja asiakkaat siirtyivät ACN:ltä Telefinlandille. TF osti samalla ACN:n laskutusjärjestelmän. Onkohan muuten Sonera ainoa pörssiin listattu yhtiö jonka suoraan omistama tytäryhtiö toimii verkostomarkkinoissa. Voisivat ottaa kylkiäisiksi VM saippuat ja shampoot. Täytyykin ruveta pitämään Tupperware kutsujen ohessa Telefinland kutsuja. =)

• on jo

käytetty. Saunalahtihan on juuri alkanut pitää näitä "Tupperware" kutsuja!

Voiko enää alemmas luisua? :D

• Finnetkin siis on...

• Tähtääjä

TeleFinland veloittaa täysistä kuukausista, eikä kalenterikuukausista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe