Ihmeellistä

touhua

Liittymäni TF:ltä irtisanoutui paska tuurillani vasta 2.9. Eli päivän olin syyskuussa asiakas (ilmainen syyskuu!?!?), mulle tuli nyt joku hemmetin lasku sieltä päälle 21 €. Huomasin et mulle oli laitettu joku himputin gprs-extra mitä en tietääkseni ollut tilannut. Sehän on 18,30/kk enkä mulla oo ees kannettavaa mikroa. Kaiken lisäks laskussa näkyi seuraava eräpäiväkin! onko ne siel laskutukses AIVAN luupäitä?
Itseasiassa gprs-extra ilmaantui siinä vaiheessa laskuuni kun tilasin wap-asetukset kännyyni.
Milläs todistan etten moista oo tilannut?

Äitinikin on valittanut kummallisuuksista laskutuksessa, 7 tuntia oli tullut enemmän puheluita laskuun, vaikka on yrittänyt pysyä puhepaketin rajoissa. Joka ainoassa laskussa on ollut jotain kummallista. Tekis mieleni sanoa sille et sen siitä saa kun menee tommoselle halpaoperaattorille. Hänenkään laskut ei kovin isoja silti ole, jotain 21-23 euroa. Mutta se periaate!
Itse irtisanouduin TF:lta kun alkoi tympimään laskutusmeininki.

7

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottako kuullu

ilmasesta syyskuusta, mutta ainahan kannattaa yrittää HEH HEH.

• Äidille

Otat itselles dna Onnin ja äidilles vaikka helmin tai aarren, niin perheenne puhelut halpenee ja palvelu paranee, kotimaiseen suuntaan.

• verkosta

vaihtaisin jos verkko vaan toimisi täällä hyvin. Elisan verkkokin katkeili, asun selkeästi katvealueella. Ainoastaan Soneran verkko toimii täällä hyvin tai edes tyydyttävästi.

• Pressa

Telefinland on osittain verkostomarkkinointiyritys. Edustajat ja asiakkaat siirtyivät ACN:ltä Telefinlandille. TF osti samalla ACN:n laskutusjärjestelmän. Onkohan muuten Sonera ainoa pörssiin listattu yhtiö jonka suoraan omistama tytäryhtiö toimii verkostomarkkinoissa. Voisivat ottaa kylkiäisiksi VM saippuat ja shampoot. Täytyykin ruveta pitämään Tupperware kutsujen ohessa Telefinland kutsuja. =)

• on jo

käytetty. Saunalahtihan on juuri alkanut pitää näitä "Tupperware" kutsuja!

Voiko enää alemmas luisua? :D

• Finnetkin siis on...

• Tähtääjä

TeleFinland veloittaa täysistä kuukausista, eikä kalenterikuukausista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      7
      4815
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      44
      4694
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      180
      3845
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      39
      3594
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      113
      3574
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      62
      3060
    7. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      111
      2022
    8. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1090
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      897
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      812
    Aihe