Olen menossa huomenna katsomaan erästä vuokra-asuntoa. Mitä minun kannattaisi kysyä kämpästä?
Mitä kysyn vuokra-asunnosta??!
6
5895
Vastaukset
- Nimetön
että saako tupakoida?ja miksei?Onko v-mäiset naapurit.Onko bileiden pitäminen ok ainakin parikertaa viikossa.Tässä taisi olla tärkeimmät seikat ensikämppään haluavalle.
- rokki
Kannattaa ainakin kysyä. Jos ei isukki maksa.
- raksu
Itse asun vuokrakämpässä, jossa putket on 60-luvulta ja ikkunat vetää. Eli tsekkaisin (en kysyisi) tuleeko hanasta kunnolla lämmintä vettä.
TV-kanavatarjonta ja kaapeliyhteys on myös nykyään tärkeitä...
Perjantai-iltana kun käy tsekkaamassa pihalla niin näkee myös onko liian rokkenrolli naapurit. - vuokralainen
Kyllä sen varmaa järkiki sanoo et kannattaa kysyy kuuluuko sähkö,ja vesi vuokraan. Ja paljon paljon muuta...Mut vastaan ny vähä myöhäs, joten en ny sit kerrokkaa muuta mitä kannattaa kysyy.
- Vuokravälittäjä
No heippa,
Kannattaa nyt näin aluksi kysäistä:
1. Vuokran suuruus
2. Välityspalkkion maksaja
3. Vuokrasopimuksen kesto ja onko se nääräaikainen/toistaiseksi voimassa oleva? Ja kuinka sen voi keskeyttää, irtisanomiajat ja mahd. sopumsakot
4. Taloyhtiön ikä, kunto mahdolliset tulevat korjaukset
5. yhteiset tilat
6. Mahdolliset autopaikat ja niiden saatavuus
7. Muut kulut kuten vesimaksu, pesutupa, autopaikka, jne
8. Vuokranataja, onko ausnto sijoituskohde vai mahdollisesti myyntiuhan alla
9. mihin perusteeseen vuokrankorotus sidotaan
Koita nyt näillä pärjäillä aluksi ja jos lisäkysymyksiä laita kyssärit osoioitteeseen [email protected]
Tsemppiä! - Pettynyt
Jos vuokraat asuntoa välitysfirman kautta, kannattaa tarkastaa asunnon oikea omistaja ennen allekirjoitusta!!!
Itse en näin tehnyt, ja sain varmasti maailman paskimman vuokranantajan! Käy kyttäilemässä pihassa, soittelee, ahdistelee (Olen siis nainen ja tämä tyyppi katselee erittäin avoimesti paikkohin, joiden tuijottamisesta en pidä.. Olen ihan normaali!!!) V.antaja on ns. pulsu.. Haisee pahalle, näyttää kamalalta jne.
Yritän tällä hetkellä päästä asunnosta eroon! Ahdistusta aiheuttaa se, että tyyppi varmasti yrittää kääntää vuokratakuuni, vaikkei asunnossa mitään minun jäljiltä olekkaan!
Ei kiva! =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837