Näköjään tuollakin aapelissa voi huijata joillakin ohjelmilla. Esim ysipalloon saa sellaisen että heti aloituksesta saa ysin pussiin ja voittaa... Mut tietääks kukaan millä tai miten voi mukamas huijata tuollaisia flash pohjaisia peleissä?
aapeli huijaukset?
29
10277
Vastaukset
- ...huomannut...
...saman autopelissä. Miten muka voi tehdä niin hyviä aikoja, ettei kukaan voi rikkoa? Etenkin, kun 82 miljoonan asukkaan Saksassa ei päästä lähellkään niitä lukemia.
- Hmmmmmmhhhhh
Joo, luin että on eräs ohjelma jolla saa ysipallossa ysin joka kerta pussiin aloituksessa ja pystyy hidastaa pelejä ja näin hyötymään. Tämä voisi toimia esim siinä autopelissä, hitaammaksi peli -> helpompi ohjata -> paremmat ajoradat -> parempi aika? Mene ja tiedä. Itse koitin kuitenkin ohjelmaa enkä onnistunut. Olen joko amatööri tai sitten kyseinen ohjelma ei toimi...
Mutta hauskoja peli hetkiä, ja pelailkaahan reilusti :) - ................
Hmmmmmmhhhhh kirjoitti:
Joo, luin että on eräs ohjelma jolla saa ysipallossa ysin joka kerta pussiin aloituksessa ja pystyy hidastaa pelejä ja näin hyötymään. Tämä voisi toimia esim siinä autopelissä, hitaammaksi peli -> helpompi ohjata -> paremmat ajoradat -> parempi aika? Mene ja tiedä. Itse koitin kuitenkin ohjelmaa enkä onnistunut. Olen joko amatööri tai sitten kyseinen ohjelma ei toimi...
Mutta hauskoja peli hetkiä, ja pelailkaahan reilusti :)Pelatkaa rehellisesti, niin meillä muillakin on hauskaa.
- aleksi0005
Hmmmmmmhhhhh kirjoitti:
Mutta hauskoja peli hetkiä, ja pelailkaahan reilusti :)joo. siin käärme peliski voi huuijata jotku saa vaa mennä seinien läpi ja näi.
- jee
Hmmmmmmhhhhh kirjoitti:
Mutta hauskoja peli hetkiä, ja pelailkaahan reilusti :)mikä se ohjelma on tai mistä ladata???!pitäis kattoo eräs tarkistus
- totta...
pelailin tuossu yks kerta muistipeliä aapelissa ja panin merkille että kun vastustaja käänsi kortteja niin en nähnyt niitä ollenkaan eli tuollaisia säälittäviä huijareita todellakin on.
mitäköhän nautintoa pelihuijarit oikein mahtavat saada?
ite en sais siitä ainakaan mitään irti. - jee
mikä vois olla huijaus ohjelma???pitäis tarkistaa yks seikka siitä!mistä se ohjelma ladata????
- errori
Melko heikkoa kalastella tuota softaa tollee =D
Jos nii halajat sitä niin ohjelmoi itse tai minä teen sen 80 € tunti. =D
- ????
että osaa ihminen olla tyhmä
- aleeze
en tiedä ýks tyyppi huijasi minulta 78 taatelia
- Huijattu
Tossa pelasin muistipelin ja joku veti kaikki kortit heti ekalla oikein.. Jotenkin näki mitä niiden alla oli.
- kat
No, joku lupas et jos annan sille lahjan nii se antaa takas, mutt ei antanu. Tuhlasin taatelini sen takia. -.-
- aapelinpeleihinkoukussa
mä saan välillä tuurilla niitä kortteja jotka on vierekkäin...mutta että kaikki kortit...lähtisin kyllä heti pelistä pois jos joku huijaisisi noin.
- vaan hio
alotuksella niinku tuossa videossa opetetaan http://www.youtube.com/watch?v=2O7ZV4muAzg
- piisaa
et kovimmat kirjoitti:
pelaa aimeril http://www.youtube.com/watch?v=bgwEbRIVHTc
tämä, millä ounataan surkimuksia http://pooltool.gizmore.org/
- ????
piisaa kirjoitti:
Miten Ton Saa Toimimaan Mulla Ei Lataa Sitä Pöytää?? Ja Mitä Toi Apletti Tarkoittaa???
- peruss _
piisaa kirjoitti:
kkiitoss tuosta linkistä;)
- hullu maksaa
juu en kehtaa laittaa ainakaan sinne kuvaukseen profiiliin et oon aito luomu, eli en osta taateleita saadakseni hyvän tuloksen. hyvä tulos on mielestäni aika mahdotonta saada ilman lisäjuttuja, se on varmaa se. mutta meitsi pelaa ilmatteeks eikä kateeks käy niitä jotka maksaa itsensä kipeiksi ollakseen top listan kärjessä. tai muuten huijaa. kjähhäh
- Nimimerkki2314
Dr Ville on aapelin parhain pelaaja. Hän se vasta on elegantti, casuaali ja charmikas veijari!
- asdasdsaads
Jos saat ysin pussiin alotuksessa niin se ei vaikuta peliin, syynä on että se on liian nopa peli..
- dsyosgufhjdfhi
joo mää huijasin tolla pooltoolilla mulla pistepallos 600 ranking ;D se todella toimii mut sit sain bänät ja en jaksa enää oli 96% voitot
- Anssi on paras
dsyosgufhjdfhi kirjoitti:
joo mää huijasin tolla pooltoolilla mulla pistepallos 600 ranking ;D se todella toimii mut sit sain bänät ja en jaksa enää oli 96% voitot
pärjää miulle :) kaveri sendi mulle uusimman baimin.putsaan koska tahdon :)
- bustaan
Anssi on paras kirjoitti:
pärjää miulle :) kaveri sendi mulle uusimman baimin.putsaan koska tahdon :)
olet Cele ?? muita ansseja en aapelista tiedä :)
- NoboKäyttäjä
Ei avaa tota PoolToolii...?
- Ei ohjelmia ole
Ei yhtään linkkiä huijaus ohjelmiin ? Siitä voi päätellä että oikeesti ei ole olemassa yhtään toimivaa huijaus-ohjelmaa aapelin peleihin, eikö niin ?
- on niitä
Ei ohjelmia ole kirjoitti:
Ei yhtään linkkiä huijaus ohjelmiin ? Siitä voi päätellä että oikeesti ei ole olemassa yhtään toimivaa huijaus-ohjelmaa aapelin peleihin, eikö niin ?
mut kuka nyt haluis että muutki sais saman edun :3
- Auttakaa mua!1
on niitä kirjoitti:
mut kuka nyt haluis että muutki sais saman edun :3
Haluun mitaleita !!!
- Mimi12
Minulla oli ennen aapelissa tunnus mutta ei ole enään peli
hahmoa. Tykkäsin ennen pelata mutta en itsekkään luota aapelin
peleihin, harvoin on tullut käytyä aapelissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086