Näköjään tuollakin aapelissa voi huijata joillakin ohjelmilla. Esim ysipalloon saa sellaisen että heti aloituksesta saa ysin pussiin ja voittaa... Mut tietääks kukaan millä tai miten voi mukamas huijata tuollaisia flash pohjaisia peleissä?
aapeli huijaukset?
Hmmmmmmm
2910497
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 29
Vanhimmat
...saman autopelissä. Miten muka voi tehdä niin hyviä aikoja, ettei kukaan voi rikkoa? Etenkin, kun 82 miljoonan asukkaan Saksassa ei päästä lähellkään niitä lukemia.
Joo, luin että on eräs ohjelma jolla saa ysipallossa ysin joka kerta pussiin aloituksessa ja pystyy hidastaa pelejä ja näin hyötymään. Tämä voisi toimia esim siinä autopelissä, hitaammaksi peli -> helpompi ohjata -> paremmat ajoradat -> parempi aika? Mene ja tiedä. Itse koitin kuitenkin ohjelmaa enkä onnistunut. Olen joko amatööri tai sitten kyseinen ohjelma ei toimi...
Mutta hauskoja peli hetkiä, ja pelailkaahan reilusti :)
Pelatkaa rehellisesti, niin meillä muillakin on hauskaa.
joo. siin käärme peliski voi huuijata jotku saa vaa mennä seinien läpi ja näi.
mikä se ohjelma on tai mistä ladata???!pitäis kattoo eräs tarkistus
pelailin tuossu yks kerta muistipeliä aapelissa ja panin merkille että kun vastustaja käänsi kortteja niin en nähnyt niitä ollenkaan eli tuollaisia säälittäviä huijareita todellakin on.
mitäköhän nautintoa pelihuijarit oikein mahtavat saada?
ite en sais siitä ainakaan mitään irti.
mikä vois olla huijaus ohjelma???pitäis tarkistaa yks seikka siitä!mistä se ohjelma ladata????
Melko heikkoa kalastella tuota softaa tollee =D
Jos nii halajat sitä niin ohjelmoi itse tai minä teen sen 80 € tunti. =D
että osaa ihminen olla tyhmä
en tiedä ýks tyyppi huijasi minulta 78 taatelia
Tossa pelasin muistipelin ja joku veti kaikki kortit heti ekalla oikein.. Jotenkin näki mitä niiden alla oli.
No, joku lupas et jos annan sille lahjan nii se antaa takas, mutt ei antanu. Tuhlasin taatelini sen takia. -.-
mä saan välillä tuurilla niitä kortteja jotka on vierekkäin...mutta että kaikki kortit...lähtisin kyllä heti pelistä pois jos joku huijaisisi noin.
alotuksella niinku tuossa videossa opetetaan http://www.youtube.com/watch?v=2O7ZV4muAzg
pelaa aimeril http://www.youtube.com/watch?v=bgwEbRIVHTc
tämä, millä ounataan surkimuksia http://pooltool.gizmore.org/
Miten Ton Saa Toimimaan Mulla Ei Lataa Sitä Pöytää?? Ja Mitä Toi Apletti Tarkoittaa???
kkiitoss tuosta linkistä;)
juu en kehtaa laittaa ainakaan sinne kuvaukseen profiiliin et oon aito luomu, eli en osta taateleita saadakseni hyvän tuloksen. hyvä tulos on mielestäni aika mahdotonta saada ilman lisäjuttuja, se on varmaa se. mutta meitsi pelaa ilmatteeks eikä kateeks käy niitä jotka maksaa itsensä kipeiksi ollakseen top listan kärjessä. tai muuten huijaa. kjähhäh
Dr Ville on aapelin parhain pelaaja. Hän se vasta on elegantti, casuaali ja charmikas veijari!
Jos saat ysin pussiin alotuksessa niin se ei vaikuta peliin, syynä on että se on liian nopa peli..
joo mää huijasin tolla pooltoolilla mulla pistepallos 600 ranking ;D se todella toimii mut sit sain bänät ja en jaksa enää oli 96% voitot
pärjää miulle :) kaveri sendi mulle uusimman baimin.putsaan koska tahdon :)
olet Cele ?? muita ansseja en aapelista tiedä :)
Ei avaa tota PoolToolii...?
Ei yhtään linkkiä huijaus ohjelmiin ? Siitä voi päätellä että oikeesti ei ole olemassa yhtään toimivaa huijaus-ohjelmaa aapelin peleihin, eikö niin ?
mut kuka nyt haluis että muutki sais saman edun :3
Haluun mitaleita !!!
Minulla oli ennen aapelissa tunnus mutta ei ole enään peli
hahmoa. Tykkäsin ennen pelata mutta en itsekkään luota aapelin
peleihin, harvoin on tullut käytyä aapelissa.