Oliko tuo nyt aivan oikea ratkaisu potkaista Tarja pihalle yhtyeestä,
olishan sitä voinut keskustella asiasta oikeen rehellisesti naamatusten ja sopia peli säännöistä.
Perkeles jos Tarja lähtee,
SILLOIN JÄÄ NIGHTWISH MEIDÄN TALON MUSIIKKI HYLLYSTÄ POIKES KOKONAAN!
Paras ja mahtavin ääni on Tarjalla kautta universumien!
EI ENÄÄ MEILLÄ KUUNNELLA NIGHTWISHIÄ
7
859
Vastaukset
- kun venäläinen sika
Sairaan poteettisesti. OH How ai wish ai häd... Huh, ja vielä niin jumalattoman koppava tekele, onneksi lakkaa pilaamasta hyvää bändiä.
- ihan
oikeen kuin potkaisivat sen huoran pois.
- exi
Saisit kaas hypätä johkin,
oot vaan katellinen Tarjan suosiosta!
Se on sen ansainnutkin,
ja loppu bändi voikin hakeutua johkin pitsin nypläys kurssille! exi kirjoitti:
Saisit kaas hypätä johkin,
oot vaan katellinen Tarjan suosiosta!
Se on sen ansainnutkin,
ja loppu bändi voikin hakeutua johkin pitsin nypläys kurssille!Koittakaapa ymmärtää asia näin:
Biisin tekijä on taiteilija, joka tarvitsee innovaation. Tuomas, tämä biisien tekijä käsittääkseni perusteli aika hyvin, miksi niiden biisien tekeminen on mahdotonta, jos Tarja vielä jatkaisi yhtyeessä.
Tuomas teki oikein eli 'Miehen työn' tuon kirjeen julkaistessaan.
- mulkero
ei se maailmaa kaada jos Tarja bändistä lähtee.. Ja onhan se Tuomaksen bändi!!
- bändi on bändi
olisihan sitä voinu keskustella naamatusten mikä dorka olet jos rouva "mikälie rasvatukka pepe" ei pysty keskusteleen muitten bändin jäsenten kanssa vuoteen kuin sähköpostin välityksellä ja sekin herra "mikälie rasvatukka pepe":n sanoin ja kirjottamana niin koita siinä sit jotai bändiä pitää ääliö,sähän voit lähtee vaikka oopperaan tai tango markkinoille siel on yksittäisiä artisteja mitä dikkailla,sit voit alkaa keski-ikäiseksi niin sanotuksi kunnonkansalaiseksi bändi on aina bändi ja sooloilut sit erikseen ps.osta vaikka joku hempee joululevy ensiks ja nyyhki itses uneen
- sama
Voi kauheeta jos ei teillä enää kuunnella nightwishia, se on kyllä tosi katastrooffi koko kansalle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483