Onko kellään samanlaista ongelmaa kuin minulla, että melkein pääsääntöisesti joka rakastelukerran jälkeen muutaman päivän jälkeen alkaa hiivatulehdusta muistuttava kutina emättimessä. Tulee kokkareista valkovuotoa, mutta ei haise yhtään pahalle ja kutisee. Ei mitenkään järjettömästi, että aivan hyvin voi olla ilman mitään lääkettä, mutta kuitenkin. Tulisi aika kalliiksi joka kerta ostaa joku Canesten... Kutina menee itsellään sitten ohi, mutta voiko tämä olla vaarallista, kun siihen ei ota mitään lääkettä?
Mikä tämä tällainen kutina on? Ilmeisesti limakalvot jotenkin ärsyyntyvät Zenith- kondomeista, mutta olisiko tähän jokin ennaltaehkäisevä juttu?
Tilasin jo ajan gynelle ja siihen liittyykin toinen kysymys; voiko papa-kokeen ottaa, jos kuukautiset osuvat juuri lääkärikäyntiin?
Mikä tämä tällainen kutina on? Ilmeisesti limakalvot jotenkin ärsyyntyvät Zenith- kondomeista, mutta olisiko tähän jokin ennaltaehkäisevä juttu?
Tilasin jo ajan gynelle ja siihen liittyykin toinen kysymys; voiko papa-kokeen ottaa, jos kuukautiset osuvat juuri lääkärikäyntiin?
Vastaukset 2
Vanhimmat
...kun tarttis saada lisää.
todettiin kumiallergia sen jälkeen kun käsiini tuli ihottumaa tiskihanskoista. Samalla selittyi yhdynnän jälkeen kutina ja kuumotus.
Papan voi ottaa myös menkkojen aikaan, mutta kaikki gynekologit eivät tee alatutkimusta niiden aikana ihan jo hygienisyyden vuoksi eikä varsinkaan, jos tilanne on tutkittavalle silloin entistäkin inhottavampi.