http://www.keskipohjanmaa.net/gen/373401.asp
eikö ulkomaalainen pärjää enään toimeentulotuella ja työttömyyskorvauksilla?
Tietääkseni ulkomaalaiset saa aika hyvät korvaukset suomessa!!
Lompakko varas
14
2166
Vastaukset
- harmittaa
Tässäpä näkyy seurausta kun otetaan pakolaisia tms.. ja yhteiskunta hyysää.
ja suomen vähävaraiset näkee nälkää.
Mä kun saan tommoisen rosmon kiinni niin teen siitä sateenvarjon.- Tätönen
Mahtaakohan tässä olevan kyseessä "tilapäiset vierailut", eikä maassa pysyvästi asuvat pakolaiset? En tiedä, mutta sen kuvan olen itse saanut. Silti...sopii tulla repiin mun laukkua, jos uskaltaa, heh, heh.
- Kuka tietää
Tätönen kirjoitti:
Mahtaakohan tässä olevan kyseessä "tilapäiset vierailut", eikä maassa pysyvästi asuvat pakolaiset? En tiedä, mutta sen kuvan olen itse saanut. Silti...sopii tulla repiin mun laukkua, jos uskaltaa, heh, heh.
On se kumma kun aina syytetään pakolaisia.
Mistä sitä tietää onko vaan "turisteja"
Ei se aina oo pakolainen. - ROSVOJA
Kuka tietää kirjoitti:
Ei se aina oo pakolainen.Tuntuu olevan suuri osa näistä "kylään tulleista"
rosvoja ja varkaita.Sama se onko turisti vai pako-
lainen. Yksinkertaisesti savimajaelämän jälkeen
eläminen järjestäytyneessä yhteiskunnassa ei näytä
onnistuvan. Näitten rosvojen maahanpääsy täytyy
estää mitään keinoja kaihtamatta. Menisitkö sinä
kylään varkaisiin? - Minulle seuraava
ROSVOJA kirjoitti:
Tuntuu olevan suuri osa näistä "kylään tulleista"
rosvoja ja varkaita.Sama se onko turisti vai pako-
lainen. Yksinkertaisesti savimajaelämän jälkeen
eläminen järjestäytyneessä yhteiskunnassa ei näytä
onnistuvan. Näitten rosvojen maahanpääsy täytyy
estää mitään keinoja kaihtamatta. Menisitkö sinä
kylään varkaisiin?Mitenkäs sen rajalla erottaa, kuka on tulossa varkaille ja kuka lomailemaan kauniiseen suomeen?
Ja kuka bisnesmatkalle. - kokkolassa???? :D
Kuka tietää kirjoitti:
Ei se aina oo pakolainen.hahahahhahahahahhaha! niin täällähän on todella paljon nähtävää. Toi oli todeellla heikko veto!
- Että kaikki
kokkolassa???? :D kirjoitti:
hahahahhahahahahhaha! niin täällähän on todella paljon nähtävää. Toi oli todeellla heikko veto!
Ulkomaalaiset kokkolassa on pakolaisia.??
- minä-
Että kaikki kirjoitti:
vaan todennäköisyys että kohtaat turistin kuin pakolaisen kokkolassa on todella pieni!!!
- Kyseleen
minä- kirjoitti:
vaan todennäköisyys että kohtaat turistin kuin pakolaisen kokkolassa on todella pieni!!!
Kokkolan matkailusta paljonko kokkolassa vierailee ulkomaalaisia vuodess, mikä on keskiyöpymismäärä, näin saat keskimääräisen vierailijamäärän / vuorokausi.
Sitten selvität montako pakolaista kokkolassa on.
Näin sinulla on suhdeluku selvillä. - duunari
Että kaikki kirjoitti:
Haloo:Kuka tulee suomeen saatikka kokkolaan,vuoden synkinpään ja vittumaisempaan aikaan,varmaan sunttia kattoon.
- fghj
duunari kirjoitti:
Haloo:Kuka tulee suomeen saatikka kokkolaan,vuoden synkinpään ja vittumaisempaan aikaan,varmaan sunttia kattoon.
sattumalta tiedän aika montakin ulkomaalaista henkilöä, jotka käyvät kokkolassa parin vuoden välein. Eikä millään bisnes tms. matkalla, vaan ihan lomalla. Ja sukulaisia ei täällä todellakaan asu. Näin äkkiseltä laskettuna saan mieleeni ainakin 30 henkilöä, jotka tälläkin hetkellä viettävät aikaansa nimen omaan kokkolassa.He eivät ole suomalaisia, mutteivat myöskään pakolaisia eli ovat ns. turisteja. Hyvin ovat näyttäneet viihtyvän, ja paikassa kuulemma viehättää eksoottisuus (eli lumi) ja stressitön ilmapiiri. Että silleen... ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää...
- niin just
fghj kirjoitti:
sattumalta tiedän aika montakin ulkomaalaista henkilöä, jotka käyvät kokkolassa parin vuoden välein. Eikä millään bisnes tms. matkalla, vaan ihan lomalla. Ja sukulaisia ei täällä todellakaan asu. Näin äkkiseltä laskettuna saan mieleeni ainakin 30 henkilöä, jotka tälläkin hetkellä viettävät aikaansa nimen omaan kokkolassa.He eivät ole suomalaisia, mutteivat myöskään pakolaisia eli ovat ns. turisteja. Hyvin ovat näyttäneet viihtyvän, ja paikassa kuulemma viehättää eksoottisuus (eli lumi) ja stressitön ilmapiiri. Että silleen... ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää...
"sattumalta tunnet" lässytiläää...Eipäs näy ihan normaalissa katukuvassa. Nää sun "sattumat" uskoakseni on suurimmaksi osaksi jotain ulkomaisia opiskelijoita tai sitten kokkolalaisten tuttuja. Ei täällä kertakaikkiaan ole mitään nähtävää. Suomen tarjonta turisteille on todella laimea verrattuna esim USA:n jossa itse olen käynyt.
- mubarakmubarak attah
niin just kirjoitti:
"sattumalta tunnet" lässytiläää...Eipäs näy ihan normaalissa katukuvassa. Nää sun "sattumat" uskoakseni on suurimmaksi osaksi jotain ulkomaisia opiskelijoita tai sitten kokkolalaisten tuttuja. Ei täällä kertakaikkiaan ole mitään nähtävää. Suomen tarjonta turisteille on todella laimea verrattuna esim USA:n jossa itse olen käynyt.
vai että kokkolaan katsomaan lunta! hahahah... jos lumen takia tulee suomeen niin kai ne nyt menis tuonne pohjoseen mistä voi puhua eksoottisesta (tunturit ja vastaavat)! tuleeko ne kokkolaan kattoon kun lunta sataa sunttiin.. ja miksei mee vaikka alaskaa kattoon sitä lunta jos on noin kivaa... vittu nehän paleltuuki tänne!
- Mä vaan
fghj kirjoitti:
Kyllä määkin tiedän muutaman tyypin, jotka tulevat ihan vaan katteleen Kokkolan nähtävyyksiä.
MUTTA, kun Pietarsaarelaisia ei lasketa !!!!
"oikeilla turisteilla" tarkoitan niitä jotka tulevat ihan oikeesti Suomen rajojen ulkopuolelta. (Ei niinkuin naapurikaupungin immeisiä, jotka tulevat ihastelemaan meidän kaupunkiamme)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318