Eli gagessa olisi goboy plus emulaattori mutta ongelmana on että GBA:n pelit ei jostain syystä toimi. Kun laitan zip muodossa olevan pelin goboy kansioon niin peli kyllä näkyy pelien valinta ruudussa mutta peli ei lähde käyntiin. NEUVOA!!!!
Vain asiattomat viestit kelpuutetaan!!!!
GoBoy Helppiä!!!!
ei tuu mitään
4
1183
Vastaukset
- shsb
kännykkään! vain gb ja gbc rommit toimii tuossa!
mut kysy pelikulman ylläpitäjältä:
www.pelikulma.net- ...
on gba emu mut se on paska ja hidas
- MonkeyAkeränen
siksi gba pelit ei toimi GoBoyssä koska GoBoy on tarkoitettu GB ja GBC peleille. eli sinun täytyy vain tyytyä Gameboy Coloriin. ja muutenkin vaikka GBA toimisi n-gage ei jaksais pyörittää sitä. sama on super nintendossa vaikka sellainen emulaattori on siihen
- apua
miten saan sen ylipäätänsä toimimaan? Kun se on jo asennettu mutta ei käynnisty puhelin on 6630
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013