Kadotin itseni
syksyllä kerran
kun ensikerran sulta viestin sain
Sanoit joka ilta hyvää yötä
joka aamu huomenta toivotit
nyt loppunut se jo on
Kun vain tietäisit mitä nuo sanat pienet
merkitsee
Vangitsisin ne taas uudestaan
sydämeeni
jos rakkautesi muhun taas luoksein sun tois
Mitä olen ilman sua
vain sulle kertoa sen voin
Niin monet yöt istun valvoen
odottaen aamunkoittoa
Sanoja niitä kaipaan vieläkin
mutta suurin onni ois
jos et mua koskaan päästäisi pois
Olen taakseni jättänyt kaiken sen
mitä nuorempana harrastin
Haluaisin sut mua opettamaan
värien kauniiden harmonian
ei parempaa opettajaa ois
Annan värien ja siveltimien kuivua
mutta kynäni on suhteellisen taitava
sillä piirrän sut ja kaiken muun
joiden rakkaus mut valloittaa,
poikani pienen ja koirani
Usein unohdan syödä
kun vierelläni et ole
Ajattelen vain, sä yksin nostaisit mut elämään
ja nauttia kaikista joita
elämässä tärkeää on
Voitko luvata, että mulle suoda voit
rakkautesi lämmin ja suloisen
Olen eksyksissä ilman sua
Huomautus, koirani veti mut kumoon sunnuntai iltana ja eilen sairaalassa olin, kätesivarteni kipsattiin, sain särkylääkkeitä niin voimakkaita
että pää oli sekaisin kun tuon eilisen runon kirjoitin, en enää ota niitä kärsin mielummin
kivusta, kuin siitä että pääni sekaisin menee
Eksyksissä
15
427
Vastaukset
- Kaukomieli
Kuinka hellyttävän runon kirjoitit, aivan sydämeen asti se tunkeutui.
Tiedä siis että vain sinua rakastan hiljaisella mutta sitkeällä liekillä ja odotan milloin saat sen roihahtamaan kosketuksellasi.
No nyt ollaan sitten molemmat toipilaita, minulla kestää ainakin pari kuukautta ennenkuin olen jälleen terve.
Mutta, JOTAKIN on tulossa :)- Lio
molemmat siipirikkoja (ainakin) minä), voin vain käyttää oikeata kättäni (onneksi), mutta mikä vaiva sinulla on, onko hinkuyskä vai niskasärkyä?
Mitä tarkoitat sillä että jotain on tulossa?
Nyt olen sairaskirjoilla, aluksi kuukauden mutta kärsin ennemmin särkyä kuin tuommoisia lääkkeitä jotka vievät pääni sekaisin - Kaukomieli
Lio kirjoitti:
molemmat siipirikkoja (ainakin) minä), voin vain käyttää oikeata kättäni (onneksi), mutta mikä vaiva sinulla on, onko hinkuyskä vai niskasärkyä?
Mitä tarkoitat sillä että jotain on tulossa?
Nyt olen sairaskirjoilla, aluksi kuukauden mutta kärsin ennemmin särkyä kuin tuommoisia lääkkeitä jotka vievät pääni sekaisinkasvoni vasen puoli halvaantunut, ja se kestää kauan ennenkuin paranee. Tiedän sen kokemuksesta.
Se ei estä työskentelyäni mutta puhuminen ja syöminen on hankalaa joten pysyn kotosalla niin paljon kuin mahdollista.
Sainpas sinut uteliaaksi :), se selviää muutaman päivän sisällä mitä on tulossa.
Tähän minun sairauteen ei edes ole lääkettä, koska sen alkujuurta ei tunneta vieläkään - Lio
Kaukomieli kirjoitti:
kasvoni vasen puoli halvaantunut, ja se kestää kauan ennenkuin paranee. Tiedän sen kokemuksesta.
Se ei estä työskentelyäni mutta puhuminen ja syöminen on hankalaa joten pysyn kotosalla niin paljon kuin mahdollista.
Sainpas sinut uteliaaksi :), se selviää muutaman päivän sisällä mitä on tulossa.
Tähän minun sairauteen ei edes ole lääkettä, koska sen alkujuurta ei tunneta vieläkäänhaluan tietää kuinka voit, kuten tiedät olen tiedonhaluinen, tuo sairautesi kuulostaa vakavalta, ei siihen yhtä käsivartta voi verrata,
onneksi voit maalata
Pikaista paranemista! - Kaukomieli
Lio kirjoitti:
haluan tietää kuinka voit, kuten tiedät olen tiedonhaluinen, tuo sairautesi kuulostaa vakavalta, ei siihen yhtä käsivartta voi verrata,
onneksi voit maalata
Pikaista paranemista!Tiedän sinun olevan enemmän tiedonhaluinen kuin utelias, vai onko niillä mitään eroa :),ainakaan halvaus ei johdu punkista verikokeen mukaan, vaan ilmeisesti tosiaankin vedosta.
Nyt ei voi ottaa hymykuvia kun niistä tulee muuten rymykuvia - Lio
Kaukomieli kirjoitti:
Tiedän sinun olevan enemmän tiedonhaluinen kuin utelias, vai onko niillä mitään eroa :),ainakaan halvaus ei johdu punkista verikokeen mukaan, vaan ilmeisesti tosiaankin vedosta.
Nyt ei voi ottaa hymykuvia kun niistä tulee muuten rymykuviasaaristoissa
No hyvä kun sun ainakin huumorisi pelaa!
- TöllinLiisa
Käden ojennus sinulle,samoja kipuja kansas olen käyny? Rakkaan paikka rinnalli ,s on tyhjä.Se ,oikea käsi elämästäni puuttuu. Elämän siipiä on typistetty,monella tapaa. Rakkaus,se yhä meissä asuu ja janoisena huutaa. Rakkaus ,kantava voima,uutta luova,taas uudessa aamussa. Toipumista sinulle ja niille soiville ,kymmenkielisille.Rakkaudella
- Lio
Kyllä tää tästä, käsivarsi on aivan musta. Maa oli osittain jäätynyt joten liuskahdin, koira vetää toisinaan niin kovaa ettei perässä meinaa pysyä
Ja sitä rakkautta vielä odotan, tulkoonko se myös sinun luoksesi
- Helmikankare
Runosai oli aivan ihana. Nyt sun täytyy sit vaan yrittää ottaa levon kannalta ko oot haukkus kans nurin menny ja kätes taittanut. Elvyttävää sairaslomaa kaikella tapaa. Terv. Helmi
- Lio
täältäpäin. Yritän ottaa rauhallisemmin kunhan ei aika matelisi niin hitaasti, onneksi saan lukea teidän runojanne ja itsekin ehkä jonkun runon loihtia sieluni sopukoista
- Lady
Lio kirjoitti:
täältäpäin. Yritän ottaa rauhallisemmin kunhan ei aika matelisi niin hitaasti, onneksi saan lukea teidän runojanne ja itsekin ehkä jonkun runon loihtia sieluni sopukoista
paranemista ja hyvää vointia teille siipirikoille.. Lio ja Kaukomieli :)
- Kaukomieli
Lady kirjoitti:
toivotuksistasi.
Kunpa Lio ei nyt olisi kovin pahasti satuttanut kättänsä ja paranisi pian - Lio
Lady kirjoitti:
Nyt vasta ymmärtää millaista on olla "yksikätinen"
- Kaukomieli
Lio kirjoitti:
Nyt vasta ymmärtää millaista on olla "yksikätinen"
minä poika painun pehkuihin.
Hyvää yötä sinulle ja Ladylle, oli kiva kirjoitella taas.
Lähetän täältä sulle iltapusun......NYT! - Lio
Kaukomieli kirjoitti:
minä poika painun pehkuihin.
Hyvää yötä sinulle ja Ladylle, oli kiva kirjoitella taas.
Lähetän täältä sulle iltapusun......NYT!Minäkin memen kohta unten maille, kunhan olen koiran kanssa iltakävelyn tehnyt, nyt se saa tyytyä lyhyempiin kävelyihin, en uskalla lähteä pidemmälle
Jos se iltapusu oli minulle, niin sen iloisena otan vastaan, ja kymmenen lähetän takaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318