Homo!

hehe

Juu eli mua vituttaa se että homo on yleinen haukkuma sana, vaikka ite oon hetero mies. Kun joka luokalla on vähintään yksi homo niin mahtaa se heistä tuntua pahalta ku kaikki nimittelee toisia ja yrittää silleen heittää muiden epäilyksen pois itsestään.
Yhtenä päivänä minua kutsuttiin ainaki 20 kertaa homoksi. Ei siinä mitään, kun ei ne niin tosissaan ollu, mutta ärsyttää silti.
Koko juttuhan liittyy homofobiaan, mutta homot ja idiootit ovat kokonaan eri asia

7

1190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nalle

Puhut asiaa! Ihme että löytyy heteromiehiä, jotka ajattelevat tuolla tavalla. :) Itse olen homo ja se on ärsyttävää kun kaikki haukkuvat toisia homoiksi.

• ...

Sama ärsyttää myös minua ja kuten Nalle, minäkin olen homo. Välillä vaikuttaa siltä, että oikein ahkeraan homoteltaessa sanan merkitys on unohtunut. Myös tytöt kuuluvat olevan homoja ja toimimaton tietokonekin leimataan vitun homoksi.

• only-me

Haukkukoot vain, siinähän näyttävät muille omaa typeryyttään ja lapsellisuuttaan. Turha heidän on muille, ainakaan tytöille todistella olevansa heteroita, tyttöjä ei homottelijat kiinnosta. :)

• hehe

Kuulkaas, saatan vaan leimata muita itseni mukaan mut minusta tuntuu että useammat heterot ajattelee sisimmissään samoin kun minä. Mutta painostava ilmapiiri (kaikki epäilevät toisia, en saa herättää epäilystä) pitää ajatukset sisässään.
        Minäkin teen sitä. käytän homo sanaa, mutta se johtuu siitä että pelkään että jos en käytä sitä kaikki alkaa epäilee minua. Aattelin kyllä kokeilla korvata läski sanalla :D

• blood_sugar

Minuakin haukutaan joka päivä homoksi jopa niin että itsekin kuulen sen.Se ei ole kivaa.
      Jonkun tutkimuksen mukaan joka tehtiin muutama vuosi sitten niin selvisi että suurin osa niistä jotka haukkuvat homoksi niin heillä on jotain pahoja ongelmia koulussa tai kotona tai että he ovat itse homoja..Voisin olla kiusaajieni kaveri jos he vain älyäisivät että en ole homo..

• kiihottaa3

ehkä sä oot homo?

• Vihersilmä@98

Siitä tulee helposti tapa. Eivät kaikki tarkoita sinua homoksi ehkä. Ihmiset vain ajattelevat, että siinä, että on hikke,homo,ulkomaalainen,nörtti jne. on jotain pahaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe