Juu eli mua vituttaa se että homo on yleinen haukkuma sana, vaikka ite oon hetero mies. Kun joka luokalla on vähintään yksi homo niin mahtaa se heistä tuntua pahalta ku kaikki nimittelee toisia ja yrittää silleen heittää muiden epäilyksen pois itsestään.
Yhtenä päivänä minua kutsuttiin ainaki 20 kertaa homoksi. Ei siinä mitään, kun ei ne niin tosissaan ollu, mutta ärsyttää silti.
Koko juttuhan liittyy homofobiaan, mutta homot ja idiootit ovat kokonaan eri asia
Homo!
7
1190
Vastaukset
- Nalle
Puhut asiaa! Ihme että löytyy heteromiehiä, jotka ajattelevat tuolla tavalla. :) Itse olen homo ja se on ärsyttävää kun kaikki haukkuvat toisia homoiksi.
- ...
Sama ärsyttää myös minua ja kuten Nalle, minäkin olen homo. Välillä vaikuttaa siltä, että oikein ahkeraan homoteltaessa sanan merkitys on unohtunut. Myös tytöt kuuluvat olevan homoja ja toimimaton tietokonekin leimataan vitun homoksi.
- only-me
Haukkukoot vain, siinähän näyttävät muille omaa typeryyttään ja lapsellisuuttaan. Turha heidän on muille, ainakaan tytöille todistella olevansa heteroita, tyttöjä ei homottelijat kiinnosta. :)
- hehe
Kuulkaas, saatan vaan leimata muita itseni mukaan mut minusta tuntuu että useammat heterot ajattelee sisimmissään samoin kun minä. Mutta painostava ilmapiiri (kaikki epäilevät toisia, en saa herättää epäilystä) pitää ajatukset sisässään.
Minäkin teen sitä. käytän homo sanaa, mutta se johtuu siitä että pelkään että jos en käytä sitä kaikki alkaa epäilee minua. Aattelin kyllä kokeilla korvata läski sanalla :D
- blood_sugar
Minuakin haukutaan joka päivä homoksi jopa niin että itsekin kuulen sen.Se ei ole kivaa.
Jonkun tutkimuksen mukaan joka tehtiin muutama vuosi sitten niin selvisi että suurin osa niistä jotka haukkuvat homoksi niin heillä on jotain pahoja ongelmia koulussa tai kotona tai että he ovat itse homoja..Voisin olla kiusaajieni kaveri jos he vain älyäisivät että en ole homo.. - kiihottaa3
ehkä sä oot homo?
- Vihersilmä@98
Siitä tulee helposti tapa. Eivät kaikki tarkoita sinua homoksi ehkä. Ihmiset vain ajattelevat, että siinä, että on hikke,homo,ulkomaalainen,nörtti jne. on jotain pahaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958