Mie oon masentunut kylmään syksyyn ja siihen ettei miehistä taida olla mulle kumppaniksi. On masentunut yksinäisyyteeni. Olen masentunut tunteeseen että olen niin erilainen kuin muut.
Olen loputtoman uskollinen, syrjäänvetäytyvä, mielipiteitä omaava räiskähtelevä höpsöttelevä tyttönen.. järki-ihminen ehkä liikaakin silti.
Pidän petipuuhista hyvin paljon mutta en irtosuhteista.. hiukan kinky olen kai :)
Ei uskoisi minkälainen peto piilee alla kun punastelen niin herkästi ja tippa linssiin tulee ystävällisestä sanasta.. herkkis ja kovis.
Olen elänyt avosuhteessa neljä vuotta ja vuoden yksikseni. Tuntuu että mies ei voi ymmärtää meikäläistä eikä antaa sitä mitä kaipaan.
Liikun baareissa yksin ja yleensä melkein selvin päin.. etsin seuraa mutta kun joku mies osoittaa kiinnostuksensa niin ärsyttää. Mikähän tässäkin yhtälössä mättää?
Kaipaan monitasoisempaa suhdetta.. ymmärrystä, oikeaa hellyttä ja nokkelia keskusteluja.
Pelkään etten koskaan tapaa ketää.. tämä on vain tämmöinen pieni vuodatus, tuntuu että hulluksi tulee jos ajatukset vain törmäilevät pään sisällä..
Mie oon masentunut..
4
769
Vastaukset
- x-krisu-x
Minusta tuntui niin samalta, sinä vaikutat sellaiselta ihmiseltä kuin minäkin... mutta kyllä sinä vielä löydät sellaisen ihmisen, joka on sinulle sopiva!
- x-krisu-x
Tuo syrjäänvetäytyvyys minullakin on ongelmana, kun tuntui etten löytäisi ketään samanlaista tyttöä, kaikki olivat vaan niin pinnallisia ja erilaisia... Varmaan se kun sosiaalinen piiri oli aika pieni... Mutta eräänä päivänä eräs tyttö löysi tämän pojan netistä ja ihastuimme, olemme seurustelleet jo vuoden, kummatkin olemme yhtä friikkejä, mutta tulemme toimeen keskenämme :) Mutta välistä tuntuu, että olisi mukava kun olisi muitakin ystäviä hänen lisäkseen, mutta en valita, mukavia ja samantyyppisiä ihmisiä on vaikea löytää...
- gila
Luulenpa, että tarvitsisit ystävän. Harvalle riittää pelkkä parisuhde. Ystävä voi ymmärtää eri asioita kuin elämänkumppani. Ja ystävälle voi valittaa siitäkin, jos kumppani ei ymmärrä...
- solitudy
meitä on monta, mutta jostain syystä emme vaan löydä toisiamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070